'Ev Arkadaşları' Adlı WhatsApp Grubu!
Lisa
Daha birkaç gün önce çok ses çıkarıldığından bahsettim. Lütfen aynı evi kullandığınız insanlara saygı duyun. Üniversite sınavına çalışıyorum fakat sesten hiç verimli çalışamıyorum.
3 kişi gördü.
Jennie Kim yazıyor...
Jennie Kim
Ben anlamıyorum bana mı laf çarpıyorsun?
4 kişi gördü.
Jeon
Çelik kapıya herkesin üstüne düşen payı astım. Parayı ayın sonuna kadar verirseniz güzel olur. Hiçbiriniz ile ortak zamanalar da evde bulamadığım için gruba yazıyorum lütfen boş vermeyin.
6 kişi gördü.
Lisa
Ben kim ses çıkarıyor diye bakmıyorum, duyduğumu söylüyorum üzerine alınıyorsan bu senin sorunun.
5 kişi gördü.
Jeon
Heyoo?
Beni duydunuz dimi?
6 kişi gördü.
Taehyung
Parayı nereye bırakayım?
Jeon
Odama bıraksan yeter adını yazarsın.
Taehyung
Tamam.
6 kişi gördü.
Jennie Kim
Aşırı abartıyorsun iki gülme sesi, üst kattan duyulmaz. Ayrıca biri rahatsız olsa alt kattakilerden biri olur. Görüyorum ki hiçbiri şikayet etmemiş senden başka.
6 kişi gördü.
Lisa
Çünkü evdeki ben hariç 5 kişi de üniversiteye çoktan geçmiş ve dersler umurlarında değil. Tabi sesten kimse rahatsız olmaz çünkü sizin tuzunuz kuru.
Park
Sen niye durduk yere bize laf çarptın. Git kütüphanede çalış, 24 saat açık olanları var.
6 kişi gördü.
Park Chae-young
Söylemesi kolay, saatlerce rahatsız edici bir koltukta oturup ders çalışmak ne kadar zor haberin var mı? Ayrıca 24 saat diyorsun bu kız her gün okula gidiyor. Geceleri uyumasın mı?
Park
Bir şekil bulsun, 'beraber yaşadığı' 5 insanı bu mazeretler ile rahatsız edemez.
Lisa
Asıl sen beni bu şekilde rahatsız edemezsin. Evde doğru düzgün geldiğin bile yok, gelince de sadece ihtiyaçlarını karşılayıp gidiyorsun. Evdeki rahatsızlıktan haberdar bile değilsin.
Park
Evde en fazla ne olabilir ki? her hafta temizlikçi geliyor size sadece odalarınızı temizlemek düşüyor bunun dışında çoğumuz sürekli dışarıda oluyoruz.
Lisa
Benimle tam olarak neyin kavgasını yapıyorsun?
5 kişi gördü.
Park
Seninle tartıştığım falan yok sadece insanları sürekli ses çıkarıyorlar mazereti ile rahatsız edemezsin.
Taehyung
Bu grup siz tartışın diye mi açıldı? Konu kapansın, Jennie lütfen sende eve arkadaş getireceğin zaman daha sessiz olmaya özen göster. Lisa sende lütfen kulak pamuğu takarak ders çalış. Jimin sende üzerine vazife olmayan şeylere karışma.
6 kişi gördü.
Jeon
Sonunda biri içimden geçenleri yazdı.
6 kişi gördü.,
Hayy
Ardı ardına bölüm atmayı seviyorum fakat yazmayı sevmiyorum :)//
Düşünceleri alalım?
Ayrıca beni takip ederseniz çok sevinirim. Şu ana kadar 10 takipçi oldum! Edit: şu an 9 olmuşum :((( PinkCoyoter
Görüşürüz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşları【Liskook+Bangtanpink】
FanficLisa, ev arkadaşlarının olduğu bir grup açar ve sorunlarını iletir fakat konu sorunlarından uzaklaşıp, bambaşka konulara ilerler. 【Liskook】