IX. Dışlanıyor hissetmek

485 41 1
                                    

Hikayeyi kütüphanenize eklemeyi unutmayın!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hikayeyi kütüphanenize eklemeyi unutmayın!

Günler sessiz sakin bir biçimde ilerlemişti. Ev sahipleri arasında tatlı kaynaşmalar olmuştu. Hiçbir sabah birbirlerinin yüzüne bakmayan kişiler artık her sabah günaydınlaşır olmuştu. Hatta hep beraber olmasa da beraber kahvaltı yapar olmuşlardı.

Lisa her zaman ki tavrından ödün vermemiş ve genellikle tek takılmıştı. Arkadaş sorunu yaşamıyorum diye kendini teselli ediyor ve evdekilere katılmıyordu.

Fakat bir şeyler beraber yapılırken nezaketen bile olsa çağırılmak hoşuna gidiyordu. Genellikle Jimin, Taehyung ve Rose onunla iletişime giriyordu.

Ama bu sabah görmezden gelinmişti ve sinirleri istemsizce bozulmuştu.

Sabah herkes işlerine güçlerine gitmeye hazırlanmış ve çelik kapının orada denk gelmişlerdi. Aslında Lisa aradan sıvışıp, okula gidecekken Rose onu durdurmuş ve lafa tutmuştu. Bu sohbete Jennie'de dahil olmuştu bu sırada Jungkook aşağı inmişti. 

Havanın kötü olduğunu fark edince, kapıdaki kızları üniversiteye bırakmayı teklif etmişti. Aslında bunu teklif ederken Lisa'ya bakmamasının sebebi çaprazına denk gelmesi ve önünde Jennie olmasıydı fakat Lisa bunu bu şekilde yorumlamamıştı. Bu yüzden kızların nazikçe kabul ettikleri bu teklife ses etmemişti.

Jungkook, Lisa'nın bu tepkisinin üzerine de ikinciye kendisine özel olarak sormamıştı. Çünkü olumsuz bir yanıt alacağını ya da kızın onu tersleyeceğini düşünmüştü. Onu dışlamamıştı fakat Lisa dışlanmış hissetmişti.

Bu yüzden şu an çıkmakta olduğu kütüphaneden aklı doluydu. Önündeki üniversite sınavı için yeterince gerginken birde ev arkadaşları tarafından dışlanmak ya da gereksiz iletişimlere girmek istemiyordu.

Hele Jeon ile diye geçirdi içinden, onunla gerçekten hiçbir iletişime girmek istemiyordu. Sevimli suratının eksine karakteri çok sinir bozucuydu.

Lisa yüzünü buruştururken aklındaki düşünceleri kovaladı.

Bu sırada Jeon'nun daha büyük sorunları vardı.

Geçici öğretmenlik yaptığı lisedeki alan öğrencilerini susturmaya çalışıyordu. Bazı öğrencileri ile arasında güzel bir iletişim olsa da derslerinde gürültüden hoşlanmıyordu. Bu yüzden onlara bağırmaktan ya da azarlamaktan çekinmiyordu.

Hafta başlarını sevmiyordu çünkü tüm gün dersleri oluyordu ve bir grup ergen ile uğraşıp, ders çalışmak zorunda kalmaktan hoşlanmıyordu.

"Hocam!"  sınıfın cam kenarından kendisine seslenen öğrencisine doğru ilerlerken aynı zamanda öğrencilerinin bilgisayarlarında doğru şeyi yaptıklarına emin olmak adına göz gezdiriyordu. "Hocam geri nasıl alacağımı unuttum."

Jungkook içinden sabır dileyerek 4. kez gösterdiği şeyi öğrencisine tekrar gösterdi. "Kontrol Z ile geri alabilirsin, Britney. Lütfen bir daha sormaktansa not al." sarışın öğrencisi mahcup bir ifadesiyle kendisine kafa sallayıp, bilgisayarına döndüğünde. Bu halleri sabah ki Lisa'yı hatırlatmıştı.

Bazen Lisa'yı öğrencilerine benzetiyordu.

Gerçi çok farkları yoktu, aynı yaşta sayılırlardı. Lisa 19, öğrencileriyse 17-18'di.

"Hocam!" sınıf başka bir köşesinden kendine seslenilince, yavaşça oraya ilerledi...


Hayy

Düşünceleri alalım?

Bu arada beni takip ederseniz çok sevinirim.

Görüşürüz!!

Ev Arkadaşları【Liskook+Bangtanpink】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin