1 bölüm:Yeni evim

230 24 11
                                    

      ~Burası senin yeni evin~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Burası senin yeni evin~

Yazrdan:
Hava yağmurluydu. Yolda yağmur sularını ezerek geçen bir araba vardı. Bu arabadaki genç kız olacaklardan habersizdi. Yağmurun yağmasını izliyordu. Bir malikanenin önünde indi. Yamuğurun altında sırılsıklam oldu. Koşarak malikanenin qapısının önüne geldi. Bir kaç kez kapıyı tıklatı. Amma kimse duymadı. Kapı rüzgar aracılığıyla açılır. Genç kız korkarak malikaneye girer. Kimseyi bulamayınca seslenmeye başlar.
Genç kız:Kimse var mı?.. Heyy...
Seslenerek malikaneyi dolaşırken kanepede uzanmış birini görür. Yavaşça ona yakınlaşır.
Genç kız:Siz iyimisiniz?
Diyerek adamı kıpırdatmaya başlar. Elini adamın elinin üzerine götürür. Çok soğuk olduğunu anlayaıp telaşlanır.
Elini çekicektiki adam genç kızın elini sıkar. Ani bir hareketle genç kızı kendine çeker. Aralarında sadece 3 santim vardı. Genç kız neye uğradığını şaşırmıştı.
Genç kız:Ne yapıyorsun?
Adam:Ne mi yapıyorum? Bunu zaten biliyorsun...Afiyetle senin kanını içicem.
Adam yavaşça kızın boynuna yakınlaşır. Tam kanını emeğe başlayacaktı ki, bir ses duyulur.
Ses:Durum nasıl bu hale geldi?
Adam:Kahr etsin Tolgahan.
Tolgahan:Burası giriş salonu. Burası, misafirleri karşılamak için kullanılır.. Bu aktivelerini kendi odanda yapmalısın Kerem.
Kerem denilen adam yavaşça kızın üzerınden kalkar.
Kerem:Amaaan ne sıkıcı.
Genç kız hemen kalkar.
Genç kız: Lütfen yardım edin.
Tolgahan:Sen?
Genç kız:Ben Hande Erçel. Babam burada yaşayacağımı söyledi.
Tolgahan:Öğle bir şey duymadım. Kerem, ne olduğunu açıkla hemen.
Kerem:Ben nereden bileceğim be?
Ergen kız, sen bu konuda hiç bir şey söylemedin.
Hande:Hadi ya... Durduk yere saldıran sendin. Az önce sen bana "Ergen kız" mı dedin?.. Bu söylediğin ben miyim?
Kerem:Tabii ki senden bahs ediyorum, aptal. Ergenliğin kafana vurmuş Ergen kız.
Keremle Handenin aksinine Tolgahan tedirgindi.
Tolgahan:Çok tuhaf. Bu konuda bana hiç bir bilgi verilmedi.
Hande:Şeyy siz kimsiniz?
Tolgahan:Buralarda konuşmamalıyız.
Her neyse bu tarafdan. Kızın bavulunu alın.
Yaşlı bir adam kızın bavulunu alıp ortalıktan kayb oldu. Hande Kereme baktı ve onun korkunç bakışlarından tiksinerek oradan ayrıldı.
____________________________
Tolgahan:Pekala, Bize kendine bahs et ve bu eve nasıl geldiğini söyle.
Hande:Tamam şey...
Hande devam edicektiki biri kahkaha atmağa başladı. Balkondaki adam konuşmağa başladı.
Burak:Aman da aman aman. Burada cidden küçük sevimli bir insan kız mı var?
Burak oradan kayb olur. Hande kulağının dibinde bir nefes hisseder. Hande bundan bir az hüker. Sonra Burak:Mmmm, kokusu çok hoş ve tatlı😍😋.
Sonra Hande etrafında bir nefes daha hiss eder. Miray eğilerek kızı koklar.
Miray:Haklısın, tatlıymış.
Hande birden çığlık atar.
Tolgahan:Siz ikiniz daha yeni tanışdığınız bir bayana karşı bu davranışın kaba olduğunu düşünmüyor musunuz?
Burak:Amma her kes nefis duran bir şeyi tatmak istemez mi?.. Değil mi Miray?
Miray:Eveett.
Kerem:İkinizde kesin saçmalığı. Onu ilk gören kişi benim. İlk ben tadıcam.
Tolgahan:Hiç kimse bu bayanın burada bizimle kalacağı hakkında bir şey bilmiyor mu?
Hande korkarak ayağa kalktı.
Hande: Affedersiniz! Sanarım ortada yalnış anlaşılma var. İzninizle ben gideyim.
Hande sözlerini bitirip kapıya doğru illerledi. Tam kapıyı açtı gidicekti.
Tolga:Gidemezsin!
Hande:Niyeymiş o?
Tolga: Çünkü sen bizim müstakbel gelinimizsin.
Herkes:Nee?
Burak:Tolga sen nereden biliyorsun?
Tolga:Efendi söyledi. Bizim için bir gelin geleceğini dedi.
Miray:Peki bu gelin kime gelmiş?
Tolga:Kereme
Kerem bu sözler duyunca Handeye bakarak pis sırıtır.
Hande:Ne?

Merhaba arkadaşlar bu benim yeni hikayem inşalah seversiniz. Bu hikayemi Diabolik Lovers adında bir animeden ilhamlanarak yazdım. O animeden çok şey aldım başlangıćı benzeye bilir. Amma sonrasın kendimden yazdım. Bu hikayemde bayılacağınıza eminim 😊 Yorumlarınızı bildirmeği unutmayın 💗 Hepinizi çok seviyorum ♥️

Sınır:
10 oy
5 yorum
05.07.2021
528 kelime

Diabolik Lovers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin