4 bölüm:Bana aitsin

51 7 1
                                    

Her kes aşağıya inmişti. Arabalara binip Freddynin düğününe gitdiler. Düğün salonu çok güzeldi. Kerem gözlerini Handeden alamıyordu. Onları Sebastian karşılamıştı. Her kes geldikden sonra Freddy söze başladı.

Freddy:Sevgili arkadaşlarım. Bu güzel günde beni yalnız bırakmadığınız için size minnettarım. Sizin gibi arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım. İyiki varsınız. Şarablar sağdaki masada. Pudinkler, kekler ve s. Yiyecekler içe soldaki masada. Hepinize iyi eğlenceler.

Freddynin sözlerinden sonra her kes bir yere dağıldı. Çok güzel bir şarkı başladı. Ve her kes dansa kalktı. Handeyse davetli masasının yanında durmuş, dans edenlere bakıyordu. Bir anda karşısında asil ve cömert biri belirdi.

Richard: Merhaba hanım efendi. Kendimi tanıtmama izin verin. Ben Richard Wilson. Bu güzel şarkıyla bana eşlik edermisiniz?

Çok geçmedi. Yanılarına Kerem yakınlaştı. Adama olan bakışından sinirlendiğini çok belliydi.

Kerem:Pardon bey efendi. Müstakbel eşim benimle dans edecek. Kendinize dans edecek başka birini bulsanız iyi olur.
Hande:Ben nereden senin müstakbel karın oluyorum?
Richard:İzin verinde hanım efendi kendi şeçsin. Sizden pek haz edemiyor.

Kerem Richardı dövmemek için kendini çok zor tutuyordu. Hande kendine uzanan iki ele baktı. Hiç birini tutmadan ağa kalktı.

Hande:Bu gece çok yorgunum beyler. Belki başka bir zaman. Şimdi müsadenizle.

Hande onların yanından ayrıldı. Ve terasa çıktı. Buranın çok güzel bir manzarası vardı. Sanki eşsizdi. O an Handenin yanına Serkan geldi.

Serkan:Hande napıyorsun burada tek başına?
Hande:Hiç hava almak için çıktım.

Serkan Üzerinden takım elbisenin ceketini çıkarıp Handenin omuzuna geçirdi. Hande üşümüş olacaktı ki, ceketin sıcaklığıyla irkildi.

Serkan:Dışarıda çok kalma. Hasta olucaksın yoksa. Hava çok soğuk. Yağmur yağacak yakında.

Serkan yine cömert ve asıl adımlarla ilerledi. Hande içeriye girecekti ki, birsi onu yakalayıp duvarla kendi arasına aldı. B-bu tabikide Keremdi. Onadan başka kim böyle delice bir haraket yapardı ki? Kerem bir anda Handenin kokusunu içine çekti.

Kerem:Öyle güzel kokuyorsun ki, kokundan başım dönüyor. Kendimi kayb ediyorum. Ve senin benim karım olmanı sabırsızlıkla bekliyorum. O tenin ancak bana ait olacak. Kimse sana dokunamayacak... Üzerinde bana ait izler bırakmak istiyorum bebeğim.
Hande:Rüyanda bile göremeyeceksin.
Kerem:Sana masallardaki hayatı yaşatıcam. Kendini rüyada sanacaksın.
Hande:Asla olmayacak.
Kerem:Çok güzel olacak. Sen neredeysen ben oradayım. Senin her ayağın bastığın yerde olucam. Bensiz hiç bir anın olmayacak. Seni asla yalnız bırakmıyıcam. Ve yakında. Hemde çok yakında karım olacaksın. Kendini buna alıştırsan çok iyi olur. Yoksa-
Hande:Yoksa ne?
Kerem:Yoksa*Handenin boynuna nefesini vererek kulağına*her şeyi zorla yapmak zorunda kalırım güzelim. Bunun böyle olmasını istemezsin dimi?
Hande:*Keremin yaptığını yaparak*Sana izin vermezsem bana dokunamazsın.
Kerem:Öyle mi?
Hande:Öyle.

Kerem bir anda Handenin dudaklarına yapışır. Ve delicesine öper. Hande karşılık vermez amma Kerem onun dudaklarını koparırcasına öper. Buda Handenin canını çok yakar. Kerem öpücü yavaşça Handenin boynuna kadar gelir. Hande Keremi itsede gücü yetmiyordu. Kerem Handenin Kıyafetinden bir az yükarıya taşmış göğüslerini okşamaya başlar. O anda boynunu öpüyordur. Ve birden Miray gelir.

Miray:Abi gitmemiz gerek. Düğün bittdi. Handi işini evlendikden sonra devam edersiniz.

Kerem Handeyi bıraktı. Hande içinden Miraya dua ediyordu. Kerem gitdi. O an Hande yere yığıldı.

Miray:Hande? Hande uyan! Hande canım.

Kerem Mirayın sesini duyup geriye döndü. Handeyi öğlece yerde bayılmış gördü. Bir anda nolmuştu? Hande neden bayılmıştı?

Merhaba arkadaşlar çok uzun zamandır bu hikayeme yeni bölüm atmiyordum. Ancak son 2 gündür aklıma güzel kurgular geliyordu. Ve bende yazmak istedim. Yorumlarınızı beklerim. Bu arada bu bölüme sınır koymuyucam. Sınırı gelicek bölüme koyucam. Neyse hepinizi çok seviyorum 💕 Yeniden kârsınızda olmak çok güzel bir duygu🦋✨

14.04.2022
546 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Diabolik Lovers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin