"Hayat yarım kalmışlıklara rağmen devam ediyor.."
1 hafta sonra~
Handeden:
Evet. Tam 1 haftadır buradayım. Miray ve Serkan benimle çok ilgileniyor. Bahçede çok güzel bir yer var. Akşamları Mirayla orada çay içiyoruz. Amma ben hala buraya alışamadım. Keremse.. hep bana dokunmağa çalışıyor. Karşı gelmek istesemde yapamıyorum. Küvetli kolarıyla beni sarıp sarmalıyor. Banyo yaparken, uyurken, üzerimi değişirken, makyaj yaparken hep yanımda oluyor. Neden böğle yaptığını hiç anlamıyorum. Tam o an arkamda bir nefes hiss etim. Evet oydu gelmişti. Boynuma küçük öpücükler bırakmaya başladı.Hande:Ne yapıyorsun bırak!
Korkudan sessizce söylesem de duyduğuna emindim.
Kerem:Müstakbel karımı seviyorum.😏🤤
Hande:Bana nasıl doku-Sözümü kesen dudaklarımada kapanması olmuştu. DUDAKLARIMA KAPANMASI!? Başımı sağa sola oynatmaya çalışsam da bir eliyle başımı oynatnami engelliyordu. Dudaklarımı ısırmaya başlayınca hafif inledim. Canımı çok fazla yakıyordu. Bir anda üstümden kalkmasıyla ataladim.
Kerem:Böyle dokunurum.🍃
Hande:Asla seninle evlenmiyicem.
Kerem: *tek kaşını kaldırarak* Görüceğz.______________________________
Miray: Abi Efendi ne söyledi?
Tolgahan:Keremin bu kızla evlenmesi gerekdiğini söyledi.
Miray: Amma o daha çok genç abi. Kerem 620 yaşında. Handeyse 18 yaşında.
Tolgahan:Bunu bizde biliyoruz Miraycığım. Amma bu işin tek yolu bu. İster Hande Keremi sevsin, ister sevmesin evlenmek zorunda.. Evlenmezlerse neslimizin tükenmesini engeleyemeyiz.
Serkan:Benim anlamadığım tek şey var.
Tolga:Neymiş o?
Serkan:Neden bizden biri değilde Kerem? Yani bizde evlene biliriz.
Burak:Evet bu konuşulmalık bir konu. Neden biz değilde Kerem?
Kapının arkasında bunları duyan Kerem içeri girer.
Kerem: Siz hepiniz gerizaklısınız ondan beni seçtiler. Hemde ben aşırı yakışıklıyım. Kızlar bana hasta oğlum.
Miray:Aynen aynen😳🤣😂👌
Hande yavaş-yavaş merdivenden inerek.
Hande:Ben dış görünüşe bakamam iç görünüşe bakarım bu 1. Ben karın kasına değil, kafa kasına bakarım bu 2.
Ben asla seninle evlenmiyicem buda 3.
Kerem:Güzelim asla "asla" deme.
_____________________
Ertesi gün~
Büyük aile toplantısı*
Tolgahan:Bu gün büyük gün. Aile dostumuz Freddy'nin düğünü var. 3-cü kez evleniyor. Ve bizde orada olmalıyız.
Hande:*şaşırarak* Nasıl yani? Neden 3-cü kez?
Miray:Tatlım şöyle 1-ci eşi vefat eti. 2-ciside hasta.
Hande:Yani?
Miray:Yanisi 3-cü defa evleniyor.
_____________________________
Her kes hazırlanıyordu. Hande kendisi için yatağına braklımış Siyah Uzun Abiye Elbiseyi alıp giydi.Üzerine çok güzel oturdu. Muhteşem olmuşdu.
***
Miray odasında oturmuş hala ne giyecek bilemiyordu. Gardrobun tamamile boşalmıştı. Sonra eli kiyafetindeki anahtara girdi. Anahtarı aldı. Odasından çıktı. Kalidorda en sonuncu olan bir odanın kapısının önüne geldi. Etrafını konturol edip hiç kimsenin olmadığından emin oldu. Sonra kapıyı açtı. Oda çok karanlıktı. Elini duvarda gezdirerek işığı açtı. Oda da ki kıyafetler ışıl-ışıl parladı. O kadar güzellerdi ki, insanın gözü kamaşıyordu.İçlerinden en zarifini ve narinini alıp giydi artık oda düğüne hazırdı.
Merhaba bebeklerim🤗 Hayli vakitdir yoktum. Yeni bölüm yazmağa üşeniyordum. Aklıma hiç bir fikir gelmiyordu. Yeni bölümü nasıl buldunuz?🤔🦋 Yorumlarınızı bekliyorum minoşlarım 😻😋
Sınır:
15 oy
10 yorum
16.08.2021
450 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers
VampireAna kahraman Hande Erçel, bir rahip olan babası iş için yurtdışına gidene kadar lisede 18 yaşında normal bir genç kızdı . Sonuç olarak, Hande yeni bir kasabaya gönderilir ve kendisine yeni evi olacağı söylenen bir malikaneye tek başına gelir . Konak...