Ma trezesc in jur de 7 seara deoarece un sunet se face facut in camera mea.Ma ridic in capul oaselor mergand spre sunetul care se auzea. Ma apropi de baie aprinzand lumina.
O lumina se vede in oglinda facandu-ma sa tremur. In acea oglinda se vedea un chip.
Un baiat brunet ma privea cu o privire neutra.
-Lila stii cine sunt ?Intrea baiatul din oglinda cu o voce ragusita.
- C..C..-Cine esti?
- Viitorul tau sot. Ahh deabea astept sa iti privesc trupul gol.
- Pleaca, lasa-ma esti doar in mintea mea.
- Ahh... Lila draga. Cat as vrea sa te ating. Imi permiti? Trebuie doar sa te gandesti la mine ca si cum as fi acolo langa tine.
- Nu...Nu vreau.
- Hmm... dar o faci. Zice baiatul scotand o mana afara din oglinda.
- Asa, Lila gandeste-te la mine.
Cand deodata oglinda se face goala iar baiatul acela se afla langa mine. Puteam sa imi aud bataile inimi.
- Nu iti fie teama.
Acesta se apropie de mine tragandu-ma de mana pundandu-ma in pat.
- Draga mea viitoare sotie ce ai zice sa te rasfat inainte de nunta?
- Nu te cunosc. Pleaca nu vreau sa te vad.
- Nț,Nț asa iti saluti tu sotul?
O lumina apare in medalionul meu fiind atenti la el.
- Trebuie sa plec. Zice dand sa plece inapoi in oglinda insa se aproape de mine soptindu-mi
- Te voi rasfata in ziua nunti.
Si asa o lumina involtatoare se face vazuta si baiatul misterios dispare.
Eram prea confuza si nu imi dadusem seama ca tremur dar vocea mamei ma intrerupe din ganduri tresarind unpic.
- Lila vino jos avem un invitat.
Ies din camera val vartej coborand jos unde sunt intampinata de familia Jung. Familia cu care lucreaza mama si tata la firma, din cate am inteles vor face o noua cladire. Imi indrept privirea din pragul scarilor spre baiatul care ma privea cu un zambet imens si cald. Simteam cum mii de fluturi pluteau in stomacul meu atunci cand il priveam.
- Lila scumpo haide sa ne asezam la masa nu sta acolo salutal pe Hoseok. Imi vorbeste tata.
Cobor lent scarile privirea mea fiind spre Hoseok. Intru in panica atunci cand se apropie de mine.
- Mi-ai lipsit prieteno!
Nu fac decat sa zambesc.
- Si tu mie.
Ne indreptam spre masa asezandu-ne luand cina.
***
Taehyung privea cu tristete si nervozitate spre portalul care o vegehea pe Lila.
- Iubita mea sotie ma vei iubi candva.
Zise strangand din pumni. Aceasta era la masa zambind alaturi de familia sa si familia Jung. Prezenta lui Hoseok o incanta facando sa aiba un zambet imens pe fata.
- Acel zambet. Zice baiatul aratand spre zambetul fetei. Il vei avea numai cand sunt eu in preajma te asigur.
- Stai calm fiule o va face. Vocea domnului Kim se aude in tot palatul.
***
- La revedere doamna si domnule Jung. Isi ia Lila la revedere de la oaspeti.
- Pe curand , Lila! Hoseok ii face cu mana dandu-i un zambet imens facando pe fata sa se intimideze dar ii raspunde facandu-i cu mana.
Usa se inchide dand semn ca au plecat.
- Mama tata plec in camera mea.
Fata urca linistita scarile ajungand in camera sa. Isi intoarce privirea spre hainele de pe pat lasate de catre ea. Isi da bluza jos simtind cum frigul ii strapunge pielea ei calda. Un fior simte pe spatele ei mai exact o atingere calda. Isi inotarce capul in directia aceea. Nu vedea pe nimeni crezand ca e doar imaginatia ei isi da jos toate piesele vestimentare pana la piele. Un geamat se aude din baie. Fata era confuza stia ca era singura in camera.
- Il vei uita si ma vei iubi pe mine!
Cuvintele astea i se sopteau. Se indreapta spre dulap cu teama de nu a vede dinou acel baiat. Poate ca era chipes dar era inganfat.
Picioarele ii tremurau simtea vantul cum i se plimba pe piele.
Isi indreapta mana spre manerul dulapului vrand sa il deschida insa simte o prezenta in spatele ei. Vrea sa se intoarca insa o suvita de par ii este data dupa ureche.
- Nu voi sari pe tine o sa ma aptin, de data asta!
Acceasi voce pe care a auzito acum 2 minute o aude dinou. Isi inchide ochii si dandusi seama ca este complet goala cu greu incearca sa nu isi arate teama. Respiratia i se taie atunci cand mana lui calda face contact cu soldul ei.
- Nu ai idee de cand visez la acest moment, dar te voi astepta! Voi pleca dar data viitoare cand te voi vizita sper sa fi imbracata asta daca nu vrei sa te scap de cel mai depret lucru.
Si asa baiatul misterios dispare. Lila da afara aerul pe care la tinut in plamani acum respirand greoi.
Cat ma bucur ca am terminat si acest capitol . Pfff de cand nu am mai postat ?!
CITEȘTI
THE DARK//KTH✔️
Horror'Daca sunt un demon al intunericului nu inseamna ca nu pot iubi un om'