•Da esti un demon dar esti demonul meu•
Doua saptamani in care Taehyung simtea ca se va sufoca.Nu a mai vizitat-o pe fata de maxim 2 saptamani.
Lila isi punea mii de intrebari.
Oare a patit ceva?
Oare nu vrea sa ma vadă?
Oare sa fi fost in capul meu?
Fata isi scutura capul plin de ganduri mai apoi punandu-se la somn deoarece maine este vineri iar are nevoie de odihna pentru a se trezi maine.
Ochii i se fac greoi inchizandui cazand intr-un somn adanc.
Se trezeste intr-o camera alba.
- Ajutor?! Cineva? Ce se intampla?
O usa apare pe ea intrand un demon. Inalt cu parul șaten si mustata se vedea ca acesta are in jur de 38 de ani.
Nu spuse nimic doar se apropie incet spre ea.
- Daca il vrei pe Taehyung in siguranta fi sotia mea. Sa pot cuceri lumea inunecata.Ca eu sa fiu regele nu Taehung.Tu esti singura solutie.
- Nu inteleg.
- Of of of... draga mea sotie. Tu esti un talisman esti talismanul lui Taehyung iar eu i team furat. La finalul casatoriei trebuie sa aleg daca tu ramai om sau demon sau daca eu vreau sa raman demon sau om.Vezi tu planul lui Taehyung a fost sa se insoare cu tine iar dupa sa fie om. Atat de prost e.
- Ce iai facut! Tipa fata printre lacrimi
Acesta incepe sa rada isteric mai apoi iesind.
O filmare apare cu taehyung legat de maini intr-o balta de sange tipand
- ADUMI-O PE LILA A MEA! SA TU ATINGI DE EA NEMERNICULE DACA PUI UN DEGET PE EA TE OMOR CU MANA MEA AI AUZIT?!
Fata se trezeste transpirata si ochii umezi.
Oare a fost un vis? Isi repeta ea in minte.
- Taehyung! Acesta este numele demonului.E in pericol.
O lumina se face vazuta in camera mici soapte invadandu-i urechile.
- iubito ajuta-ma. Inchide ochii si gandestete la mine vei intra in taramul ascuns.
Lila isi strange ochii facand intocmai.
Isi inchide ochii gandindu-se la demonul chipes isi pune mana pe amuleta strangand-o tare la piept.
O lacrima ii cade pe obraz atunci cand isi deschide ochii vazandu-l pe Taehyung pe jos plangand.
Acesta isi intoarce fata cu greu spre ea privind-o neutru mai apoi incepand sa planga isteric.
- Am crezut ca voi muri fara tine. Zice printre suspine.
Fata se apropie de el dar nu mai poate face nimic deoarece acesta o trage intr-o imbratisare lunga.
Era imbracat subtire iar hainele erau pline de sange uscat.
In acel moment usa se deschide pe ea intrand acelasi barbat din visul ei.
- Mai mai cine a venit?! Sotia mea.
- Jiwo Sa nu indraznesti sa ii zici asa. Strange Taehyung din dinti.
- Zici ca esti un om afurisit. Nu pare ca esti un demon nici macar nu ai aripile nu ai nimic.
O smulge pe fata din bratele sale.Scoate un cutit de la spate si il indreapta spre ea.
- O omor oricum nu am nevoie de ea. Pot fi rege daca te scap de ea.
- SA NU INDRAZNESTI!
Baiatul se agita incercand sa se miste din lanturi dar degeaba.
Cutitul coboara spre mana ei lasandui o rana in palma.
Satena nu facea decat sa planga si sa se agite dar degeaba.
- AM ZIS SA. NU. O .ATIN.GI!!
O lumina puternica face toata incaperea sa se miste totul se pravusea.Jiwo era confuz.
Totul se misca si se prabusea pana cand lumina se opreste iar acesta ramane unpic pe spatele lui Taehyung.
De acolo iesind niste aripi lungi si negre. Baiatul arata schimbat ochii ii erau rosi iar pe maini avea niste semne negre care se duceau din ce in ce mai sus.
Isi intoarce fata spre Jiwo. Privindu-l nervos.
- Las-o sau te omor acum pe loc.
Barbatul era derutat de tot ce se intamplase. Ii da drumul fetei mai apoi disparand intr-un nor de fum.
Lila cade jos in genunchi ii era atat de greu sa proceseze.
Baiatul nu mai asteapta ca se pune jos luand-o in brate. In toata incaperea se auzeau suspinele lor greoaie.
Ochii li se umezesc , Taehyung isi muta capul in scorbura gatului ei simtindu-i mirosul dupa care a asteptat atat timp.
- Te iubesc ,Lila! Si imi pare rau pentru ca sunt in demon si ca am intrat ca un vartej in viata ta. Nu am vrut decat sa ma observi deoarece am stat in acel castel privindu-te mereu. Zise el printre suspine.
- Poate ca esti un demon dar esti demonul meu.
- Iar tu esti a mea.
Baiatul zambi. Incet isi apropie capul de ea.
Isi lipesc fruntile respirand calm. Ii ia mana ranita punand-o pe a sa peste isi inchide ochii mai apoi lunad mana la o parte.Rana nu mai era acolo.
- Haide acasa.
Vorbise Lila suav.
CITEȘTI
THE DARK//KTH✔️
Horror'Daca sunt un demon al intunericului nu inseamna ca nu pot iubi un om'