4

56 9 2
                                    

Lila isi strange puternic ochii mai apoi oftand

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Lila isi strange puternic ochii mai apoi oftand.

- Nu ma minti demon frumos.

Taehyung incepe a zambi la acel apelativ fiind maindru de el insusi.

- Frumos? Crezi ca sunt frumos?

Fata fetei se roseste exprimand o emotie de panica.

Aish de ce am zis-o cu voce tare

- Da. Raspunde fata simplu desi pe dinauntru ii era rusine de spusele ei.

- Si nu nu te mint eu chiar te iubesc o sa vin sa te vizitez des.

- Daca o sa vad o fiinta frumoasa in fiecare zi viata mea ar fi minunata.

Lila isi pune mana la gura rusinata. Iar gandea cu voce tare.

Taehyung mai ca sarea sa ii fure un sarut la cat de draguta e. Crede ca este frumos? Acum se mandreste cu chipul sau.

- Bun sa hotarat deci. Maine la 14:20.

Fata apleaca din cap.Inainte sa se faca disparut se apropie de urechea fetei dandu-i o suvita de par la o parte soptindu-i

- Sper sa nu ma alinti atat de des pentru ca mie teama ca nu o sa ma mai pot aptine. Ard pe dinauntru.

Si asa baiatul dispare intrun nor de fum. Lila parca ramase intepenita mai apoi expira zgomotos.

Doamne ce sa intamplat?

Isi scutura capul de gandurile acestea mai apoi imbracandu-se in pijamale.

Stinge lumina si se face comoda in pat. Ochii i se inchid adormind.

***

Taehyung o privea dormind.

Aish tu fetita nu imi pot controla corpul in fata ta sunt atat de slab.

Expira zgomotos lasandu-si capul pe spate.

Erectia lui tot nu trecea incercand mii de modalitati de a se relaxa si de a nu se gandi la spusele ei.

- Cu cat ma gandesc la tine cu atat inrautatesc situatia.

Ii era teama ca va sari pe ea cat mai curand, ia provocat o erectie numai cu un alint. De aceea a plecat atat de repede.

Usa camerei se deschide pe ea intrand Jessi una dintre menajerele castelului in varsta de 24 de ani.

Tot se da la Taehyung inca de cand a venit. Dar el avea ochii pentru Lila.

THE DARK//KTH✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum