LILAImi indrept privirea spre hainele de pe pat landu-le pe mine rapid. Ma uit spre ceasul de pe masuta observand ca este ora 21:30.
Ma asez incet pe patul moale pretinzand ca nimic nu sa intamplat .
Poate ca acel baiat este doar in mintea mea sau poate a fost doar un vis si eu mi-am imaginat chestii.
Ma invelesc cu patura mea roza si pufoasa. Imi inchid lejer ochii adormind.
***
- Atat de frumoasa....
Taehyung o privea prin portal vazand ca acesta doarmea.
A asteptat 18 ani sa isi gaseasca persoana potrivita.
Sentimentele lui pentru viitoarea lui sotie erau neschimbate. Din clipa in care a vazuto prin portalul magic sa indragostit. A stiut ca ea este aleasa, iar el nu trebuie decat sa o protejeze iar atunci cand un demon si un om se vor casatori demonul devine om.
Dorinta lui Taehyung de a fi alaturi de ea si de asi petrece viata alaturi de perosana iubita se va indeplini cu ajutorul lui Lila .
Nu conteaza daca este demon sau om el vrea doar sa o aiba aproape , sa il iubeasca atat cat o iubeste si el.
Si-ar da viata pentru ea, ar omora oameni pentru ea, ar muta lumea din loc numai si numai pentru ea.
Nu ii dorea raul dar ura sa o vada in preajma unui baiat.O iubeste cu adevarat si va astepta momentul cand si ea il va iubi la fel de mult pe cat o iubeste el.
O privea cu atata tristete, iubire si dragoste. Avea atatea sentimente in preajma ei, nici macar nu credea ca are sentimente.
***
Lila
Ma trezesc din cauza soarelui care imi intra in ochii, privesc spre ceasul de pe masuta observand ca este 6:30.
M-am trezit mai devreme azi , inaintea ceasului.
O simpla si normala zi de luni. Dinou trebuie sa merg la liceul meu drag. Ce nu am zis este ca Hoseok sa transferat azi la liceul meu asa ca ieri la cina am vorbit sa ne vedem de dimineata.
Cu zambetul pe buze ma intrept spre dulap lund o fusta alba si un top negru le-am asortat cu o pereche de tenesi rosi.
Dupa ce ma imbrac imi iau ghiozdanul iesind din camera mea.
CITEȘTI
THE DARK//KTH✔️
Horror'Daca sunt un demon al intunericului nu inseamna ca nu pot iubi un om'