Julian: Azi chiar ca mor..
E.J: Uu insfarsit am să-mi recapăt prânzul pierdut.
Ben: Numai incearca si te bat de-ți sună apa-n cap!
L.J: Oh nici gand, eu sunt primul la rând pentru puști! Am ceva special in gand pentru el~
Masky: Peste cadavrul meu pedofilule.
Toata lumea începe sa se certe, strigau ca la târg si nu se mai înțelegea o boaba.
Care țipa de acord sa ma violeze si sa ma faca bucăți si care era contrariu la aceste idei.
In timp eu stateam inca atârnat in aer ca un ciorchine de struguri iar monstrul ce ma ținea parea sa se incrunte tot mai mult chiar daca nu avea o față.
Cand toți erau pe cale sa se ia la bataie, monstrul fără față înfășoară cate un tentacul in jurul firecaruia si îi ia pe sus. Dupa îi scutura pe toți mai ceva ca pe zaruri la păcănele si îi lasă sa cada jos toți amețiți. Pe mine încă ma ține in aer.
O sa-mi vină tot sângele la cap daca mai stau mult asa.
Stâlpu': Sunteți norocoși ca nu va scot organele si le folosesc pe post de frânghie sa va spanzur.
Julian: Tu chiar ai ceva cu organele.
Acesta intoarce capul spre mine si inghit in sec.
Ma analizează din cap până-n picioare din cate îmi pot da seama si dupa se intoarce spre unchii mei.Stâlpu': Toby.. Masky..Hoodie..Ben..
Face cate o pauza dupa fiecare nume dându-le acestora fiori pe șira spinării.
Stalpu': Cred ca aveți multe de explicat.
Ben: Slender. .. Slends.. Amicule, oumule stii ca noi ținem mult la tine nu? ^^;
Slender... Stai, EL e Slender?? Acel Slender? SLENDERMAN?!
Slender: Ben.
Slender pronunța acel nume tare si apasat, pare aproape ca pamuntul era sa se cutremure. Se lasă o liniște de moarte in timp ce Ben inghite in sec. Toti sunt speriați de ce s-ar putea intampla, si n-am sa mint ca si eu mor de frica.
Trec cateva secunde bune pana când Masky incepe sa vorbească cu o voce puțin tremurata, incercand sa rămână cat de posibil serios.
Masky: Boss.. Uhm noi doar l-am pierdut din vedere pe puști, nu ne așteptam sa intre in asa multe belele.
Slender: Si cine ar fi această...creatura?
Creatura? N-aș fi crezut ca un stâlp supranatural sa ma cheme asa. Cred ca sunt cel mai uman de aici!
Acel moment Slender se intoarce dinou spre mine.
SHIT AM UITAT CA CITESTE GANDURI!
Spre surprinderea mea Slender nu scoate nici o vorba, probabil așteptând un răspuns de la mine care ar putea fi mai sincer decat răspunsul celorlalți.
Imi iau inima-n dinți si incep sa vorbesc.Julian: E-eu sunt J-Julian..
Slender: Julian huh? Ce ar face o persoana ca tine într-o padure ca asta?
Julian: Eu uh... Traiesc a-aici de cand ma stiu..
Slender: N-ai iesit niciodată din padure?
Julian: Nu domnule..
Slender: huh..
Slender pare puțin amuzat auzind cuvantul "domnule". Pare din ce in ce mai curios. Slender vorbește cu o voce groasa dar calma.
Slender: Cine sunt părinții tai?
Julian: As vrea sa stiu.. Nu i-am cunoscut niciodată.. Iar unchii nu mi-au spus niciodată nimic.
Slender: Unchii?
Își intoarce dinou privirea spre Ben, Toby, Tim si Brian care incep sa transpire cu niste fețe vinovate.
Dintr-o data o voce rasare din morți, aceea fiind a clownului.L.J: Eu jur ca-m aduce aminte de cineva..
Slender: Adevărat, chiar pare extrem de familiar deși nu am văzut niciodată această persoana.
Hoodie: Uhm v-o mai amintiți pe Eli?
Imediat ce pronunța acel nume ceilalti 3 se uita la el ca si cum ar vrea sa-l ucidă.
L.J: Oh n-am mai auzit acel nume de ani! Puștoaica aia era pe cat de frumoasa lafel de naiva.
E.J: Stai stai.. Nu-mi spune ca pramatia aia e ceva rudă cu Elisabeth.
Cei 3 prøxy si Ben se uita unii la alții cateva secunde, intre timp creatura fără față ma lasa jos.. Mai mult sau mai puțin lejer.
Sally: Dacă el e aici înseamnă ca si Eli è inca in padure nu?
Julian: Cine naiba e Eli asta si ce legătură are cu mine?
Toți cad iar într-o liniște profunda.
Chiar nu pot avea niște răspunsuri??
Slender: Elisabeth era una dintre prøxy acum mult timp, dar a dispărut din peisaj.
E.J: Era o asasină isteață. Era inca foarte tanara totuși, nu avea asa multă experiență. Copilăria nu i-a fost chiar ușoară din cate stiu.
Julian: Va cam rotiți in jurul răspunsului. Vreau sa stiu cine e si ce legătură am eu cu aceasta Elizabeth..
???: Elizabeth?
-----------------------------------------------------------
Ce sa zic aveam chef de scris xD
Va las mereu in suspans ca dece sa nu-mi fac cititorii(care aproape nu există) sa sufere? ^^Cine stie cine e persoana misterioasa de s-a ajuns in peisaj 👀
Veți afla voi pana la urmă ;)
Night
CITEȘTI
CreepyPasta - House of Memories
Mystery / ThrillerAcesta este volumul 3 din renumita mea serie ;) Un baiat ce nu a vazut niciodata lumea din a fara pădurii cauta răspunsuri la miliardele sale de intrebari. V-a avea o multime de pericole de atraversat pentru a descoperii cine este el cu adevarat.