Ben: Julian, calmeaza-te si spune-mi ce s-a intamplat.
Ma sprijin putin de usa pana cand imi reiau ritmul normal al respirului.
Intre timp coboara si unchiul Tobias ce se uita curios la mine.Toby: S-a intamplat ceva?
Julian: Am vazut-... un barbat cred, fara ochi! A sfașiat o fata ca pe hartie!!
Ben:... Ah.
Toby, cu o față putin nervoasa, ii da una peste ceafa lui Ben ce pare ca l-a trezit la realitate.
Julian: Nu ar trebuii sa chemam pe cineva?? Gen hinghierii sau... Ce stiu eu, politia???
Toby si Ben: NU!-
Julian:.. Uh.. De ce nu?
Toby: Asculta, ne ocupam noi. Tu du-te in camera. Ii vom chema si pe Tim si Brian.
Julian: O... k..
Ma duc spre camera mea putin confuz.
Oare de ce sunt asa speriati de politie?
Dupa putin aud inca 2 voci in casa, ceea ce inseamna ca Tim si Brian au ajuns.
Ma strecor usor sa le aud conversatia.
Toby: Tampitul asta a-aproape l-a facut pe Julian sa afle.
Ben: Am spus doar "Ah", pentru Dumnezeu! Nu te mai criza atat.
Brian: Vorbiti mai incet prostilor, Julian v-ar putea auzii.
Tim: Chiar a spus sa chemati hingherii pe E.J.?
Spune acesta pe un ton amuzat.
E.J.? Ce naiba imi ascund ăștia?
Brian: Daca orbul ala l-a urmarit am pus-o. Probabil v-a alerta tot conacul ca i-a scapat o persoana ce l-a vazut.
Din fericire nu are cum sa spuna cum arata Julian.Ben: Pff.
Toby: Nu e nimic de ras. Daca E-Eli ar mai fi aici probabil ne-ar fi tras cate un pumn la fiecare.
Tim: Ai ramas prea atașat de ea.
Ben: Oricum nu e vina nimanui ca se atașase de boul de Jeff.
Eli? Jeff? Despre cine dracu tot vorbesc?
Toby: Ca tot venii vorba de Eli, c-cand ii vom spune lui Julian?
Ben: Ne-am decis la a 18-ea zi de nastere a lui nu?
A 18-ea zi de nastere? Ok, toate lucrurile astea sunt deja prea mult pentro o singura zi.
Tim: Sunteti siguri? Sa afle ca a fost crescut de criminali nu cred ca ar fi prea placut.
...CRESCUT DE CE?!
M-am dat inapoi destul de uimit.
Tocmai au spus ca sunt CRIMINALI?! Nu nu, asta e doar o gluma proasta. TREBUIE sa fie asa!
M-am intors in camera si am deschis calculatorul, intrand pe google.
Eli si Jeff sunt nume prea comune pentru a le cauta. Sa incercam cu acest E.J. Daca e un criminal ceva ar trebuii sa gasesc.
Imediat ce introduc cele 2 letere imi apare "E.J. Creepypasta". Apas iar la sectiunea pozelor imi apareau o multime de desene ce raprezentau, mai mult sau mai putin, "persoana" ce am vazut.
Nu erau prea multe informatii despre el, asa ca ma decid sa caut doar "creepypasta" avand in vedere ca inseamna ceva ce are legatura ori cu criminal ori cu ceva fiinte supranaturale.In acel moment imi apar o multime de creaturi si persoane ciudate.
Julian: Hmm.. Ben Drowned...
Spun in soapta, pentru mine.
Acesta arata destul de mult ca unchiul Ben. Totusi diferentele erau multe: Ochi negri cu pupile rosii din care se scurge sange, urechi ascutite ca de elf si hainele protagonistului dintr-un joc numit "The Legend of Zelda: Majora Mask". Un fel de fantoma cibernetica ce iese la finalul acestui joc pentru a te ucide.
Nu-mi poti spune ca am fost crescut de o fantoma asasina! Sper sa fie doar o coincidență... Chiar daca si numele seamana putin..
Dupa dau de acesti asa zisi "prøxy".
Julian: Ticci Toby... Masky si.... Hoodie.. Hmm.
Spun tot in soapta pentru a nu fi auzit.
Inafara de cei 3 mai erau multi, dar din cate se pare ei ar fi printre cei mai cunoscuti.
Si uchiul Toby seamana cu cel din internet, poate chiar prea mult. Aceleasi ticuri si.. Arsura din partea gurii.
El imi spusese ca se nascuse cu acea... Specie de gaura la gura, iar ca ticurile erau doar din cauza unei traume din copilarie.Ceilalti 2 erau mascati, dar cautandui dau de un canal de YouTube.
Din cate vedeam se numea "Marble Hornets", iar uitandu-ma la cateva din video-uri il vad pe Tim, iar in putine cadruri si pe Brian. Nu am inteles prea bine dar din cate se vede si din lucrurile scrise printre site-uri Tim ar fi.. Masky. Cel cu hanoracul maroniu deschis si masca alba cu ochii si buzele negre. Iar Brian ar fi Hoodie, mai exact cel cu hanoracul galben si un fel de masca din material negru cu ochi si o gura trista de culoare rosie.Totul era deja prea mult pentru mine.
Decid sa..-----------------------------------------------------------
No pai un pic de suspans va trebuia xD
Sper ca nu am grabit prea tare lucrurile ai sper sa va placa ^^
Night
CITEȘTI
CreepyPasta - House of Memories
Gizem / GerilimAcesta este volumul 3 din renumita mea serie ;) Un baiat ce nu a vazut niciodata lumea din a fara pădurii cauta răspunsuri la miliardele sale de intrebari. V-a avea o multime de pericole de atraversat pentru a descoperii cine este el cu adevarat.