Julian Pov.
Nici bine nu mi-am tras sufletul ca aud vocile unchilor apropriindu-se.
Ma urc in copac si astept ca acestia sa treaca.
Ben: Of in cate belele s-a bagat baiatul asta..
Toby: Sper sa-l gasim cat m-mai rapid.
Ben: Si eu. De-l prind nu stiu ce-i fac!
Se pare ca erau chiar criminali. Acum aratau exact ca in pozele de pe internet.
Am fost crescut... De criminali.... Intr-o padure plina de criminali! Si toti anii astia nu am suspectat nimic. Chiar asa prost sunt?
Cand vad ca unchii mei deja s-au indepartat cobor din copac.
Sti ce? Ma dau batut. Vreau sa ies din padurea asta cat de repede posibil!
Incep sa merg incercand sa gasesc dinou cabana pentru a ma orienta.
Trec ore, m-am invartit mult in cerc. Cand speranțele incepeau sa se duca vad din departare cabana si imi recapat speranța.
Merg spre aceasta fiind cu ochii in patru sa nu dau de cineva.
Trecut de cabana o iau in stanga petru a iesii din padure. Totusi ghinionul tot nu ma abandoneaza. Destul de aproape de marginea padurii aud vocile lui Tim si Brian.
Ma ascund in spatele copacilor incercand sa-i evit.
Brian: Stiam eu ca ar fi trebuit sa-i spunem mai devreme.
Tim: Tu ai fost cu ideea sa ii spunem la 18 ani tăntălăule.
Brian: Si de ce trebuie sa ma ascultati?
Tim: *facepalm* Am sa ma prefac ca n-ai spus o prostie mare cat tine.
Brian: Oricum trebuie să-l găsim cât mai rapid inainte s-o faca șefu'.
Tim: După mine cred că deja știe.
"Șefu'"? Cine mai e și șeful ăsta? Ceva boss de mafie acuma?
Mă strecor tiptil prin spatele lor și o iau la fugă cât mă țin picioarele.
Fugi fugi fugi, nu-mi pasă unde, doar fugi!
Julian: ough-
Deodată mă lovesc de un copac... Cel puțin așa credeam. Era prea moale ca să fie un copac... Si prea bine îmbrăcat.
Mă uit in sus dar nu se mai termina,până când zăresc un cap.Știți capetele alea de manechin albe de pun perucile pe ele? No păi lafel.
Era efectiv un stâlp imbracat la 4 ace, de nici strămoșii mei au vazut haine așa elegante, înalt cel puțin 5 metri cu pielea albă ca varul si fără față.
Ăsta de ma prinde mă mănâncă viu!
Dau să fug dar ceva ma prinde de mijloc. Nu erau mâini dar erau..
TENTACULE?? CHESTIA ASTA E MAI CEVA CA-N HENTAI-URI, ĂSTA O SĂ MA VIOLEZEEEEEEEE!
Stâlpu': Nu esti genul meu, si chiar dacă ai fi n-aș face așa ceva.
Julian: SĂ-MI BAG PULA VORBESTE!... Stai, un stâlp m-a băgat in friendzone?
Stâlpu': Pot oricând să-ți bag un tentacul pe gură si să-ți scot toate organele.
Julian: O_O BAAAAAAAA AJUTOOOOOOOOR!
Văd pe cineva care fuge spre noi, acel cineva era unchiul Toby.
Toby: JULIAN- o-oh Slender ehm.. H-hey ^^;
După el se alătură Brian, Tim si Ben, impreuna cu fetița aia creepy, clownul pedo-macabru si tipul canibal.
Julian: Azi chiar că mor...
-----------------------------------------------------------
V-am lipsit? Nu cred xD
Anyway aveam capitolul ăsta salvat si am zis să-l termin si să-l public.
Spor la citit xD
Night
CITEȘTI
CreepyPasta - House of Memories
Mistério / SuspenseAcesta este volumul 3 din renumita mea serie ;) Un baiat ce nu a vazut niciodata lumea din a fara pădurii cauta răspunsuri la miliardele sale de intrebari. V-a avea o multime de pericole de atraversat pentru a descoperii cine este el cu adevarat.