-2-

105 4 3
                                    

Rahat bir uçak yolculuğundan sonra istanbul'a ulaşmıştık.Nerde kalacağımızla ilgili bir sorun yoktu babamın yakın arkadaşı olan arkadaşı Haluk amcalar burada oturuyorlardı fakat herzaman onlarda kalamayacağımız için kendimize ev bakacaktık.Bunun için babam bize maddi konuda yardımcı olacaktI Ta ki İlge ve ben kendimize uygun bir iş bulana dek.

havaalanı kapısından çıktığmızda sportif giyinişli bir adam bize doğru yaklaştı.Hemen tanımıştım bu Haluk amcanın ta kendisiydi!

"Pera,İlge tanımadınız mı beni yoksa ?"

dedi 50 li yaşlarında olmasına rağmen 20liklere taş çıkartacak derecede olan Haluk amca.

"ahh,tanımamak ne haddimize!"dedim ve sarıldım haluk amcaya.

"Eee naber?"bu seferde İlgeye sarıldı.

"İyi işte ne yapalım yeni şehir,yeni ortam heyecanı.Sen?"

"Bende iyiyim işler son derece tıkırında.E babanız ne yapıyor? uzun zamandır onunla da görüşemedik."

...............................................................

Biz sohbet ede ede eve doğru giderken bir yandanda etrafı inceliyordum saat 6.45 civarlarındaydı ve hava genede harikaydı!

Haluk amca evin otoparkına girdiğinde bizde arbadan indik.İlge ile tek tük hatırladığmız eve doğru ilerlerken bavullarımızın taşlı yolda takılmasına aldırmıyorduk.

kapı daha biz çalmadan açıldığında üstüme doğru atlayan Neşeyle gülmeye başladım.

"Anneeeee!Pera ablamla İLge ablam geldileeer kooşşş!!!"

Neşe evin küçük prensesiydi daha 5 yaşında olan Neşe ile iyi anlaşırdık fakat 1 yıldır görüşmemiştik ve az da olsa değişmişti yani saçları uzamıştı diyebiliriz.

Elif teyze koşarak yanımıza geldiğinde ikimizede kocaman kocaman sarılmıştı.

"Ne dikiliyorsunuz,hadi geçin içeri"

İlgeyle hiç beklemeden içeri girdik.Eve geldiğmizi söylemek amacıyla annemi aradığımda pişman oldum çünkü annem evde ki herkesle tek tek konuşmuştu ve benim dakikalarım kontörlerim varım yoğum hep bitmişti.yorgunluğmuzu üstümüzden attığmızda İlgeyide alıp dışarı çıktım.

gördüğmüz ilk kafe ye girdik.şansımıza cidden güzel bir kafeydi.kahvelerimizi sipariş edip beklemeye başladık.ilk konuşmayı başlatan ben oldum.

"Saçlarımın rengini ve şeklini değiştirmeyi düşünüyorum"

İlge gözlerini devirip;

"Yapmadığın şey deil.Eee şimdi nasıl yapıcaksın?"

"kısa kestiricem,ve griye dönük bir sarı yapmayı planlıyorum."

"Anladım.Yakışır."seyip öpücük attı.Bu davranışına güldüm.Bizi bölen garsondu,sparişlerimizi masamıza koyduktan sonra Afiyet olsun dedi ve gitti.

kahvelerimiz bittikten sonra hesabı ödeyip geri eve döndük.zaten gittiğmizde yemek hazırdı.Ama doğrusu ben uzun zamandır böyle yemek yemedim aklınıza gelebilecek her çeşit yemek vardı diyebilirim.Masada tatlı bir sohbet başladığında ben çoktan doymuştum bile.Az sonra tulumumun patlıyacağını düşündüğümden sofradakilerden izin alıp lavaboya gittim geldiğimde İlgeyle Çınarında kendilerini koltuğa attıklarını gördüğümde bende yanlarına kurulup konuşmalarını dinlemeye başladım ama doğrusu hiçbirşey anlamadım.Çünkü maçtan konuşuyorlardı.Bana kıyasla İlgenin erkek muhabbeti iyiydi.

. Kısa bir süre sonra Haluk amca ile Elif teyzede yanımıza geldiler.Bende uzatmadan hemen konuya girdim.

"Haluk amcacım,Elif teyzeciğim öncelikle bizi ağırladığnız için teşekkürler."

"Aaa lafı mı olur canım herzaman."dedi Elif teyze.

"Aynen öyle ne zaman bir sorun olursa başımızın üstünde yeriniz var."diyede ekledi Haluk amca.

"Ah,tekrar tekrar teşekkürler.Iı ve ben size yarın İlgeyle ev bakmaya gidiceğiz ama sizden yardım alırsak çok memnun oluruz."

"Hay,hay.Ama bunun ne tür bir yardım olduğnu sorabilir miyim?"

"Şöyle ki İstanbulda uzun bir müddet kalmış insanlar olarak buradaki en iyi ve güzel evleri bilirsiniz diye düşünüyorum. Yani ev bulma konusunda yardımcı olabilir misiniz?"

"Ay,dert ettiğin şeye bak ayol. Herşey bir tek telefona bakar. Yarın erkenden trafiğede kalmadan erkenden buluruz bir ev."Elif teyzenin söylediği şeylerle keyfim daha bir yerine gelmişti doğrusu.

"ya sizde olmasanız."diyerek Elif teyze ve Haluk amcaya aynı anda ikisine birden sarıldım.

Biz böyle şen şakrak güle oynaya akşamımızı geçirdiğmizde en son çok uykum gelmişti ve kendime ayrılan misafir odasına çekildim. Nede olsa yarın kendime ayit ilk evim olucaktı...

-----------------------------------------------------------------------------------

Selam arkadaşlar! Öncelikle bu benim ilk hikayem olduğundan dolayı biraz acemiyim. Yanlışlarım ve kusurlarım için çok çok özür dilerim.

Desteğinizi bekliyorum:*

Beklenen klişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin