-3-

76 5 3
                                    

multi:kızların yeni evi:)

Uzun süren bir ev arayışından sonra,sonunda kendimize ait bir ev bulabilmiştik.Doğrusu evi ben değil de İlge seçmişti diyebiliriz aslında.Ben evi gereksiz kocaman bulsamda ve onun yüzüne karşıda ne kadar dile getirsem de sürekli beni geçiştirmişti.Ben de en sonun da pes etmiş bir şekilde ona uydum ve bu büyük,sevimli evi aldık.Her ne kadar itiraz etsemde sevmiştim ben bu evi.

Haluk amca eşyaları biran önce taşıyabilirsiniz dediğinde afallamıştık çünkü bizim şu anda ne bir koltuk takımımız vardı ne de başka birşey va Haluk amca diyene kadar da onun da,benim de aklıma gelmemişti.

Ev arayışımız uzun sürsede yine de erken bitmişti biz de bu yüzden  direk,hiç oyalanmadan eşya almaya gittik.iİlk girdiğmiz mağzadan koltuk takımı bakacaktık.Karşımıza ilk olarak mavi renk bir koltuk takımı çıktı ama ne mavi iğ-renç.Yani hangi zevksiz varlık böyle bir rengi böyle bir koltuğa yakıştırmıştı anlayamıyorum.

ev eşyalarını almamız biraz uzun sürmüştü ama sonunda bitmişti.Haluk amca yolun yarısında yoruldukları için diğerlerinide alıp gitmişti.E yani o kadar dayanmaları bile bir muczeydi denebilir.sonuçta ne kadar genç dursalar da yaşlarını başlarını almış adamlar.

yorgunluğmuzu atmak için bir kafeye girdiğmizde yine ve yine mest olmuşum,buradaki kafeler hepmi bu kadar güzeldi yahu!En güzel yerlerden birine geçtiğmizde sıcak çikolatalarımızı istemiştik.İlge çok huzursuzdu nedenini anlayamasamda bir şeyler olduğnu hissediyordum.

garson sıcak çikolatalarımız getirdiğmizde İlge aceleci davranıp fincana davrandığında,tenini yakan sıcakla geri çekilmesi bir oldu.Onu bu kadar telaşa sokan neydi bilmiyorum ama her ne ise benide tedirgin ettiği doğruydu.En sonun da dayanamayarak konuştum,

"İlge iyiymisin?"

sahte bir gülümsemeyle konuştu

"ahh,t-tabi yani niye kötü o-olayım ki.hıh."

"Artık bir şeyler olduğu keinleşti.Hadi dökül bakalım."

"Ya bir şey olsa senden mi saklıyacağım "

"İyi peki madem ben bir lavaboya gidiyim"

"Şey gitmesen olmaz mı?"

"İlge saçmalamayı kesermisin artık"

kafasını sağa ve sola salladı  sonrada bana bakarak gülümsedi.

"sen git hadi bana bakama.Sadece biraz kafam karışık,bilirsin işte yeni okul yeni ortam falan.Onları düşünüyordum.Hem birazda üşüdüm.Sen bana aldırma git hadi."dedi ve öpücük attı bende ona bakarak gülümsedim ve lavaboya gitmek için ayaklandım.

"Peki.Sen öyle diyorsan"dedim ve gülümseyerek yürümeye başladım.Karşıma çıkan ilk garsona lavabonun yerini sordum.

"Sağdan 4. kapı."dedi ve gülümsedi.Teşekkür edip tarife uygun yere doğru yürümeye başladım.

kapıyı itip içeri geçeceğim zaman tanıdık gelen çığlık la bir anlık dondum.Bu bu İlgeydi!

masaya doğru koşmaya başladım.masanın önüne geldiğmde.gördüğüm manzarayla şok geçirdim.Bir adam İlgenin ağzını kapatmış onu siyah bir arabaya taşıyorduHemen ardından koştuğumda geç kalmıştım.Araba biraz daha hızlandığında  bende onunla birlikte hızlandımAyaklarım isyan bayraklarını çoktan kaldırmıştı ama pes edemiyordum.son anda aklıma gelen fikirle gözlerimi plakaya çevirdim.Ama oda ne plaka yoktu!Normalde polislerin falan yada her ne ise buna müdahale etmesi gerekmezmiyidi!

Polisleri aramak için telefonumu çıkartacağım sırada telefuonumun yanıda olmadıpı gerçeği ile kafeye doğru koşmaya başlamıştım çoktan.kafeye döndüğümde telefonu alacağım sırada masanın üstündeki not dikkatimi çekti.

"SAKIN POLİSİ ARAYAYIM DEME TATLI KIZ:)YANİ EN AZINDAN KARDEŞİNİN CAN GÜVENLİĞİ İÇİN;)"

Elim kolum bağlı lafı benim için tamda şu an da somutlaşmıştı işte.

İyi ama ben ne yapacaktım ki şimdi...

 

Güzel bir bölüm sonu oldu ne dersiniz:)

yorum ve votelerinizi eksik etmezseniz sevinirim:)

 

Beklenen klişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin