"Kim Taehyung, yaşanılan tüm cinayet soruşturmalarının arasında, ansızın gizemli bir şekilde kayıp oldu. Katil onun peşine mi düştü, yoksa o kendisi çoktan katil miydi?"
-Olumsuz örnek içeren davranışlar.- Sağlıklı olmayan ilişki örnekleri.
-Şiddet, cinsellik, cinsiyetçiliğe atıfta bulunan kelime/davranışlar.
- Psikolojik rahatsızlık belirtileri.
- Açıkça ifade edilmiş şiddet ibareleri.( İlk maddeyi açma sebebim, insanların az buçuk görebilecekleri şeyleri örneklemekti.)
Lütfen, kendi açınızdan okuyup okuyamayacağınız düzeyde olup olmadığına karar verin. Çünkü uyarı yapsam da çok uyulmadığının farkındayım. Bu hikaye etkilenebilecek insanlar için özendirici ancak yanlış tercih/davranış içermektedir.
Bu hikayedeki hiçbir tutum desteklenmemekte, aksine sorunları ele alıp değerlendirmektedir ayrıntıya dikkat edelim.
Gerçekleri belli bir düzeyde ele alıp hayal gücümle harmamlamamla ortaya çıkmıştır.Hikaye içerisindeki psikolojik rahatsızlıklar adları dışında etkilerle/benim uydurduğum şekillerle ortaya çıkabilmektedir.
Bu hikaye "gerçeklikten" ilham alınarak yazılmıştır.
Son olarak hikaye içerisinde Tae ve Kook bulunacak ancak nasıl bir ilişki ele alacağımı bilmediğimden sadece görüntü olarak onları kullanacağımı, muhtemel bir shipe sokup sokmayacağımı bildirmek istedim.
"Muhtemelen yaşanmış, ancak ne kimseler tarafından duyulmuş ne de umursanmış bir hayat hikayesinden ilham alınmıştır."
Tüm sevgimle, Ahlal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cyparissus
Fanfiction"Sana yemin ederim Kim Taehyung. Sana yemin ederim ki, ben, bu son seferim dahi olsa seninle kapışmak için şu hayatta, seni alt edeceğim."