"Tae-taehyung-ah.."
Jimin memandang namja itu dengan mata berkaca.
"Ah? Apa aku cakap ni? Haha. Mianhae." Jimin tunduk memandang lantai. Dia bangun dari duduk. Kaki dilangkah menuju ke dalam banglo.
"Jamkkanman." Jungkook memegang lengan Jimin.
"Hyung kenal ke dengan namja tu?"
"Eo? Ani.. Geunyang.. Muka dia buat hyung teringat kat chingu hyung.." Dia cuba untuk senyum.
Taehyung yang ada sedikit jauh dari Jimin dan Jungkook hanya memandang mereka. Dia langsung tak dengar apa yang diorang bualkan.
Taehyung's POV
Aku langsung tak dengar apa yang diorang borak. Tapi apa yang aku pasti.. Namja yang macam Jimin tu pandang aku macam.. Sedih? Entahlah..
Tapi macam mana kalau dia tu betul2 Jimin?
Tetiba namja yang tegur aku tu panggil aku. Eh aku ke?
"Yahh!!"
Aku pandang sekeliling. Depan belakang kanan kiri atas baw--
Eh atas bawah? Ada ke?
Jari telunjuk aku halakan kat dada sendiri buat isyarat sebagai 'aku?'
Dia pon angguk. Dia pun menjerit
"SINI JAP!!"
Aku tak tau dia nak marah ke takut aku tak dengar. Padahal aku ada dalam 10 meter je dari tempat diorang duduk _= Bukannye kat Afrika Selatan sana
Aku un terus gi kat diorang. Taktau kenapa namja yang menyerupai Jimin tu asyik pandang aku je dari tadi. Ke dia memang Jimin?
End Taehyung's POV
Jimin's POV
Aku tengok muka namja yang nampak macam Tae tu. Sumpah sekarang aku rindu Tae tu hiks. Rasa cam nak nangis skarang jugak.
Tae... Kau kat mana?
Hiks. Aku rindu kau hiks
End Jimin's POV
Taehyung semakin dekat dengan Jimin dan Jungkook. Dan akhirnya dia ada betul2 kat depan Jungkook ngan Jimin.
"Yahh.. Kau namja yang marah aku kat bus stop tu kan?" Jungkook menudingkan jarinya ke arah Taehyung.
"Eung.. Err.. Mianhae.. Sorry tadi kepala aku serabut sangat sampai termarah kau.. Mianhae..." Taehyung memandang Jungkook dengan pandangan bersalah.
"Takpelah.. Aku tak kesah un... Tapi canne kau boleh ada kat sini?"
"Emm.. Aku ikut kau tadi sebab nak mintak maaf pasal tu.."
Jimin yang berada tidak jauh dari Taehyung dan Jungkook hanya memerhati. Topik apa yang diorang bualkan un dia tak tau.
"Ohhh.. Good boy"
Jungkook tersengih arnab.
Taehyung memandang Jimin. Kebetulan masatu Jimin pon tengah pandang Taehyung. Mereka memandang satu sama lain.
"Oh ye. Aku Jungkook. Jeon Jungkook. 15 tahun. Kau?" Jungkook menghulurkan tangannya untuk berjabat dengan Taehyung.
Taehyung pon menyambut huluran tangan Jungkook.
Dan bermainlah lagu..
그 손을 내밀어줘 save me save me
Geu soneul naemireojwo save me save me
Give me your hand save me save me
YOU ARE READING
[H] < Endless Friendship || BTS Malay FF >
Fanfiction[Hiatus] "Kalau camtu baik aku mati je !!" "KORANG SEMUA BODOH !!" "Maafkan hyung.." "I'll always be with you.."