"Err annyeong?"
"Eo? Baejin? But how?" Taehyung menudingkan jari ke arah Jinyoung.
"Ehehe peace? (。・ω・。)"
"Bae Jinyoung?" Jimin memandang Jinyoung dgn mata berair.
"Jimin ahh.."
"Takyah nak wat drama lah. Kook malas nak mendengar drama korg.." Jk menyampuk dgn muka ( ̄∇ ̄)
"Yeah betul tu!" Tae mengusap kepala Kook kemudian memeluk bahu renab jadian yitu.
"Oi2 ni bkn ff taekook ಠ_ಠ nak peluk2 bahu bagai" Jimin membuat muka disgusted.
"Biar ah. Anyways sapa mamat 3 ekor balakang kau tu, Baejin?" Taehyung menunjuk ke arah 3 makhluk di belakang Baejin yitu.
"Diorg ni? Nnti ah aku cerita.. Tak penting un."
"Sampai hati kau ckp aku tak penting ಠ_ಠ aku lah yg paling penting lam cite ni tau tak ( ̄∇ ̄)" Seorang makhluk yg berada di belakang Jinyoung bersuara.
"Eleh canne kau tau yg kau penting? Bukan kau yg tulis penpik nih ( ͡°_ʖ ͡°)"
Author : That's my Baejin *usap kepala Baejin kecayangan*
"T-tapi chagi ckp oppa watak utama lam cite nihh?!"
Author : Eipp! Chagi ckp 'nnti kita tgk'.. Chagi tak janji keyh ヾ(^-^)ノ
"Tipu! Chagi dah janji nak wat oppa jadi watak utama! ༼;´༎ຶ ༎ຶ༽ OPPA TAKNAK KAWAN NGAN CHAGI!!"
Author : Kalau tknk kawan, kita kawen ʕ •ᴥ•ʔ
"Tapi bukan ke kita dah kawen ಠ_ಠ"
Author : Ehh haah lah! Ehee chagi lupa ( ̄∇ ̄)
"Takyah wat drama kat sinilah.. (-"-;)"
Author : Hang diam Jinyoung sebelum aku buang watak hang dari cite nih! ( ̄へ  ̄ 凸
"Eihh!! Mintak ampun tuanku! Patik janji tak buat lagi!! Ó╭╮Ò"
Author : Good! Dahlah.. Aku gi dulu.. Oppa! Jumpa malam ni! Jgn balik lewat tau! Chagi tunggu! (*∩ω∩)
"Kau nak wat apa malam ni, hah? Wat project ಠ_ಠ ?"
Author : EEE DASAR BYUNTAE!! KAU DIAM BAEJIN SEBELUM AKU REMOVE WATAK KAU DARI FF NI!! 凸('д´)凸
"EHH?!! A-ampun tuanku!!"
"Dahlah chagi ( ̄∇ ̄) tak guna marah2 kat dia nihh "
Author : Hmph! Oppa sajalah yg memahami sy ಠ_ಠ
"Tapi ok jugak kalau kita wat 'project' tu" Dia membuat muka byun.
Author : EEEE OPPA BYUNTAEEE!!!!!!!!!!
"Drama murahan apa yg korg buat ni ʕ – _ – ʔ"
Author : Kau diam lah mayat! Gi reput dlm kubur sila.
"Tchh.."
Author : Dahlah! Drpd aku melayan hengkorg ni baik aku balik  ̄へ  ̄ *lesap*
"CUT, OK!!" Seketul Tae menjerit.
"Apa yg dah jadi ( ̄∇ ̄)" Jemeng bertanya dgn nesen.
"Kook pon tak tau ಥ_ಥ"
"Dahlah! Kita back to topic! Haa Baejin.. Canne kau boleh ada kat sini?"
"Hehe.. Pasal tu.. Ehem.. Sbb author ni ckp flashback ialah cara terbaik utk menambahkan words kalau takde idea, so meh lah kita peullaeshibeg (flashback). Aku tau aku baik HAHAHAHAHAHA"
YOU ARE READING
[H] < Endless Friendship || BTS Malay FF >
Fanfic[Hiatus] "Kalau camtu baik aku mati je !!" "KORANG SEMUA BODOH !!" "Maafkan hyung.." "I'll always be with you.."