Evet artık büyümüş ve 16 yaşındaydım ve Izmirdeydim iyi bir öğrenciydim ama yaramazdim. Sinifimiza yeni bir kız gelmişti bütün arkadaşlarim tanışmışti ama ben tanışmamistim ondan uzak durmak istemiştim nedeni bilmeksizin. Bir gün evde bir şeyler yazarken telefonuma mesaj geldi.
-Tufan
-Sen kimsin ? dedim
-Ben İlayda dedi sınıfiniza yeni gelen öğrenciyim dedi
-Evet hatırladım ne oldu dedim
-Biraz konuşabilirmiyiz dedi ?
-Tabi ki dedim ne oldu dedim
- Sınıftaki herkesle tanıştık ama seninle tanışmak nasip olmadı dedi
- Tanirsin zamanla dedim ve isim var sonra konuşuruz diyerek kestirip attimYarın oldu ve okul çıkış arkamdan biri geldi kolumdan tuttu çekti bana bakarmisin salak şey dedi ne olduğumu şaşırdım . Hayırdır sen benimle nasıl konuşuyorsun diyerek tersledim ama nedense gözlerine bakamıyordum galiba korkuyordum. Hani konuşcaktk dedi.Benim işim var senle uğraşamam diyerek çektin gittim
Eve gittiğim de onla doluydu aklım koluma baktım ve tuttuğu yerde izler vardı. Ve korktuğum şey olmuştu. Bu benim aşık olduğumun kanıtıydi . Korktum bir hafta okula gitmedim. Ve bir pazartesi sabahı ilayda kapıda beni bekliyordu. Ve döndüm ona ne yapıyorsun burda dedim sanane dedi ve koluma girdi. Ne yapıyorsun demeden ben neyden korkuyorum biliyormusun Tufan dedi. Aşık olmaktan mi dedim ? Evet ama sen nerden biliyorsun dedi. Çünkü her insan korkak dedim. Ama aşka özlem duyar dedim. Ve o gün ikimizde okula gitmedik benim kendimi rahat hissettiğim yer vardı oraya gittik. Oturduk dertlestik ve ona neden sen nasıl olduysa Meltem i anlatim. Ağladi. Noldu neden ağlıyorsun dedim . Cok güzel bir hikayen var dedi ama acı dolu dedim başını salladı döndü koşarak gitti nere diyerek bağırsam da gitti. Eve döndüm aşık olmuştum onunla uyup onunla kalkiyordum . Diğer sabah okula gittimde o yoktu . 1 hafta okula gelmedim. Korktum. Ama gidemedim yanına bu aşkta burda bitmişti ben yine ağlayan yine ben olmuştum ama kendime söz vermiştim. Artık acı çekmeyen acı çektiren olacağam diye. Ve o gece düşündüm taşındım babamla konuştum bir şekilde naklimi Alanya'ya dayımın yanına aldırdım artık orda yasicaktim ve yeni insanlar yeni çevre yeni mutluluk için ordaydim .