İntikam

23 1 0
                                    

Sıra bendeydi Galibin bu piçliğinin acısını  çok fena çıkarcaktim. Aşık olduğu kızı araştırmaya başlamıştim.Adı Ezgiydi  cok güzel bir kızdı Galib ona cok itici geliyor ama Galib delicesine aşıktı. Ezginin bir şekilde ilgisini çekip onla sevgili olmam lazım ama nasıl ? Zengin kızı ne yapmaliyim ne yapmaliyim ?

Ramazan :

- Tufan kanka Ezgi her sabah koşuya çıkar. Dayın evine  yakın bir yerde oturuyorlar zaten.Sen sabahları bir numara ile tanışirsin olayı bağlarsin Nasik fikir dedi ?

Tufan :

-Tamamdir. Olay bende Ramco dedim ve sınıfa gittik.

Ben bu olayi Meliha ve Ilknura anlattığımda karşı çıktılar. Tufan sen bu degilsin dedikler.   
Tufan :

-Ben buyum ya da degilm Meliha o halimi unuttun Galiba hatirlarsan hastanede başımda sen bekledin. Bu hayatta her şey karşılıklı insanın en acı çektiği noktada sevdiği kişinin nefret ettiği kişiye gitmesidir.

Ilknur ve Meliha sus ne yaparsan yap dediler ve sanki bana kirildilar. Ama ben kararlıydım yapacaktjm.Okul bitti eve döndüm yarın koşu için cikacagim eşofmanlarimi hazirladim.

Ve sabah oldu koşuya çıktım . Karşıdan geliyordu acaba beni tanicakmi bilmem tanır belki. Nasil güzel bir kız bu anlamadim ben. Ve tanıdı

Ezgi:

Merhaba

Tufan :

Merhaba Ezgi dedim (Salak gibi heycan yaptım )

-Ezgi :

Nasilsin sende mi sabahları koşuyorsun dedi ?

-Tufan :

Evet ama yanlız kaldığım için bırakcam gibi dedim

-Ezgi :

İstersen birakma birlikte güzel geciriz bende yanlız koşuyorum zaten ( Tufanda bunu bekliyordu )

-Tufan

Ummm bu teklif mükemmel Ezgi hanim dedin ve kosmaya baslaldik

Koştuktan biraz sonra :

-Tufan :

Ezgi bi kahve içelim mi ne dersin ?

- Ezgi :

Güzel fikir. Tam tanisma fırsati olur dedi ve Fora kafeye gectik. 

Ben hemen kendime çekmeye başladım ve onu güldürdum cok eğlendik . Artık eve dönme zamanı

Ezgi :

Uzun zman sonra ilk kez böyle eglendjm. Teşekkür ederim Tufan dedi ama derken beni benden adı o dudaklari öpmemek için kendimi zor tuttum .

Tufan :

Hemen kendime geldim. Bundan sonra bolca zman geçirmek isterim Ezgi tabi sende ister. Senin gülerken görmek cok hoş birer güldüren ben olunca daha bir güzel oluyor drdim. Ve mesaj iletilmiş galiba resmen yürüdümu alsın artık ona .

-Ezgi:

Kendini agirdan satarcasina bakarız diyo ama beni istediği gözlerinden belliydi .Herneyse benim gitmem lazım görüşürz Tufan dedi ve gitti .

Ben. Eve gider gitmez Ramazanı aradım anlaattin kanka olay tamam diyerek nesemiz yerine geldi . Ve yarın olsun Ezgiyle tam tanisalim diyerek uydum .

Senle BaşladıWhere stories live. Discover now