Alanya

22 2 0
                                    

Ve dayımın yanına gelmiştin. Süper bir tatilden sonra lise 4 başlamıştı artık yeni okul yeni insanlar. İlk işim bu okulda sevgilim olamayacak benden üstün kızlarını seçmeliyim ve onlardan uzak durmam gerekir. Ve ilk gün okula girmiştim sınıfimi arıyordum. Bi anda önümde hayvanın biri çıktı sözde okulun reisiymis adı Galip'mis.
- Ne arıyorsun bilader ?
Bende suratına baktım seni ne ilgilendir dercesine ?
-Sana diyorum bilader dedi
-Okula yeni geldim sınıfımi arıyorum bilader dedim
-Hangi sınıf dedi ?
- 12-A (Fen)
- ilerden müdür odasının yanında dedi
- Bilader sana yeni geldim dedim anlamıyorsun galiba
- Hi  zmanla öğrenirsin bilader ilerde solda dedi dalga geçer gibi

Sıkıntı başladık hadi hayırlısı sınıfa girdim herkes garib garib bakıyordu

- Arkadaşlar merhaba adım Tufan yeni geldim sınıfiniza dedim oturdum boş bir sıraya ama kimse siklemedi bile ama orda bir kız baktiginin farkına vardım . Teneffus olur olmaz yanına koştum.

-Merhaba ben Tufan tanışmak istedim sizinle tabi sizde isterseniz
-Tabi ki dedi ben Meliha dedi
- Tanıştigimiza memun oldum dedim  bana yardım olurmusunuz dedim
- Tabiki dedi

Meliha ile tanışmamizda böyle oldu zman la çevre edindim. Meliha sayesinde. Ben sportif biriyim koyu BEŞİKTAŞliyim voleybol oynamayı severim. Okulda voleybol  turnavasi düzenlecegini duydum  ve Meliha ile bir takım oluşturduk baya iyi oynuyorduk. Takımızda Baran Buğra Meliha Sevda Ben ve Ilknur vardi. Ilknur sınıf arkadaşımdi cok dobra ve dürüstu zaten meliha ben o takılıyor ve hep birlikte eyleniyorduk. Voleybol turnavasinda finalde Galiblerle karşılaşcaktik. Maçtan bir gün öncesinden Galibin arkadaşllari beni uyariyordu maçı kazanmayin cok kötü kavga çıkar diye bende olacak olur diyordum. Maç başlamisti öndeydik  Galib baya sinirlenmiş gibiydi bana yeni çocuk görüşüruz diyordu her sayida servis sayısı kullanacakken reis güç elde degil beyindedir dedim ve ortalik karisti. Galib üzerime koşarken durdu seninle görüşcez dedi.Her zman dedim. Ve maçı kazandık Galib cok sinirliydi ama biz mutluluğumuzu yaşıyorduk. Ve bunun sayesinde okulda baya ilgi çekmiştim ve Galibin eski sevgili Tuğba  ile çıkmaya başladım. Kız bana Galibi kötü sarhoş pislik biri olarak tanitti. Tuğba ile ilişkimiz cok hızlı ilerlemişti daha bir hafta olmadan okulun ortasında öpüş duruyorduk. Bir gece disarda Tuğba ile buluştuk. Karanlık bir ortamda opusurken biri arkadan odunla belime vurdu yığıldım yere Galib ti ağızı burnu mu kırdı. Melihayi aradım beni hastaneye götürdü dayım delirdi nasıl dayak yersin felan diye. Okula bir iki gün gitmedim anlamıştim Tuğba ve Galibin oyunuydu bu. Okula gider gitmez Ramazanın yanına gittim okulda en yakın arkadaşlarimdan biriydi olayı anlattım delirdi. Ben bunun acısını çıkarırım Tufan dedi ve döndü gitti. Onu zor durum ve bir plan yaptik. Ona göre hareket etmeye karar aldık . Plan şuydu çıktığı bütün kızlar ile yatacaktim ve onu sinirden deli etcek ve tek başıma gezmeycektim. Ve okulun  önünde rezil edeceğim.

Senle BaşladıWhere stories live. Discover now