Nu imi scoteam din cap imaginea cu Levi care ma punea la pamnat in lupta corp la corp.Toata noapte in loc sa dorm m-am antrenat in lupta corp la corp. Dupa parerea mea, pot pune jos pe oricine. Am fost intrerupta de un raget de titan. Era un titan colosal. Se poate sa se fi regenerat? Nu are cum.
Am iesit sa il omor. Echipa Levi era acolo de asemenea. Levi a vrut sa ii strapunga ceafa, dar si-a rupt piciorul incercand sa isi mentina echilibrul pe mana titanului.A cazut de la 50 de metri. M-am folosit de unealta de manevrare 3D si l-am salvat.
N/T: Ce ai facut capitane Levi?
L-am dus la Erwin.
Erwin: Levi! Fara el nu vom reusi! Dar stai. Echipa lui nu mai are capitan. Alt dezastru.Te fac pe tine capitanul echipei pana Levi se pune pe picioare.
N/T: Dar...
Erwin: Nu-i timp! Sunt ordine.
M-am grabit sa ii organizez.
N/T: Ascultati. Levi e ranit. In aceasta operatiune va voi fi capitan. Hange , tu vei strapunge ceafa titanilor care ne intrerup. Auruo , ajut-o. Jean , adu titanul la un colt. Restul ajutati-l pe Jean . Hai, hai! Eu ma asigur ca totul merge bine. Voi strapunge ceafa titanului colosal. Hai!
—Levi—
Super. Sunt ranit in timpul unui atac. Echipa nu are capitan. Tch. Cred ca au pus-o pe N/T capitan in locul meu. Se descurca bine. A facut o strategie buna intr-un timp asa de scurt? Ma uitam pe geam si o vedem. Avea o privire fara emotie , cu razbunare in ochi. Ca un fulger, a strapuns ochii titanului. Apoi s-a rotit rapid si a sapat in ceafa monstrului.
Fata asta mi-a furat tehnica
Dar cum sa ma ranesc asa. M-am facut de ras.
Cine ar fi crezut ca rebela se lupta asa bine.
—N/T—
Am strapuns ceafa titanului. Am facut rau ca nu am dormit aseara. Am cazut de pe titan. Noroc ca m-a prins Hange.
Hange: Duceti-o la spital. Are rani grave.
M-am trezit cu Levi in camera.
N/T: Ce s-a intamplat?
Levi: Mai si intrebi. Nu m-ai ascultat. Asa este?
N/T: Da... trebuia sa o fac.
Levi: Mersi ca m-ai salvat. Fara tine nu eram aici.
N/T: Asta e treaba mea. Iti accept scuzele, capitane Levi.
Levi: Super.
Ziua urmatoare aveam liber, dar Levi avea alte planuri.
Levi: Iar stai? Fa curat in grajd!
N/T: Ma obligi?
Levi: Nu. Dar trebuie.
N/T: Daca vrei fa tu. nu sunt sevitoare.
Levi: Daca mai comentezi imi cureti camera.
N/T: Curat-o tu.
Levi: Bine rebela.
M-a pus la pamant.
Levi: Vezi? Du-te.
In timp ce curatam Levi vorbea cu mine.
Levi: Cati ani ai?
N/T: 20.
Levi: Lucrul favorit?
N/T: Animalele.
Levi: Ai vreo teama?
N/T: Furtunile cu fulgere.
Levi: Ce urasti?
N/T: Cand oamenii apropiati mor.Dupa 3 ore am terminat curatenia. Am dat tot ce am avut.
Levi: Asta e curatenie?
N/T: Nu e curat?
Levi: Se putea mai bine, esti si fata.
N/T: Ti-am zis sa cureti tu.
—Levi—
M-am prezentat cu hartiile la Erwin.
Erwin: Pare in regula. De ce esti asa fericit? Parca zambesti.
Eu: A nimic.
Am spus rosind.
Erwin: Iti place de cineva.
Eu: Nu....
Erwin: Petra?
Eu: Nu.
Erwin: Hange?
Eu: Nici atat.
Erwin: N/T?
Eu: Putin. Dar doar m-am apropiat de ea. Daca las timpul sa treaca uit.
Erwin: Apropie-te mai mult de ea si totul va veni de la sine.
CITEȘTI
Levi X reader
FanfictionBuna. In aceasta poveste, tu te indragostesti de Levi si treceti printr-o multime de aventuri impreuna. Vreau sa clarific ceva: 1. Esti mai scunda ca Levi ( 150 cm ) 2. N/t = numele tau