Ma uitam in camera mea si am vazut arma la
care lucram. Imi mai trebuia ceva. Otrava pe varfuri. Da. Dar nu eram sigura ce fel de otrava ar omora titanii, fiind inofensiva pentru oameni. M-as duce la biblioteca, dar e destul de tarziu.
Ce s-ar putea intampla? Toti dorm. Nu va observa nimeni. M-am indreptat spre bilblioteca la ora 23:00.
Am deschis usa usor si l-am vazut pe capitanul Levi la birou, facand documnete.
N/T: Buna sera , capitane!
L-am salutat cu salutul specific.
Levi: Buna si tie. Ce cauti la ora asta in biblioteca?
N/T: O informatie.
Levi: Despre arma aia a ta?
N/T:Da capitane.
Levi: Gasesti informatii despre titani in raftul de acolo. Si spune-mi doar Levi.
N/T: Ok.
Am gasit o carte despre titani. Puteau fi ucisi de o otrava speciala, facuta din radacina de aloe , iedera si sange de om. Am vrut sa aflu mai multe si m-am pus pe canapea. In timp ce citeam am adormit din cauza oboselii.
—Levi—
Cand completam documentele, N/T a adormit. Cred ca ar cam fi timpul sa ma opresc si eu. Am invelit-o cu o patura si m-am pus langa ea.
Afara ploua si tuna foarte tare. O auzeam pe N/T facand scancete.
Mi-am amintit ca N/T mi-a zis ca ii este frica de furtunile cu fulgere.
Am tras perdeaua pentru ca N/T sa nu mai vada fulgerele lovind pamantul.
Eu: Hey. Esti ok?
N/T: D-da.
Eu: E doar natura care isi varsa nervii pe ceva, probabil titanii.
N/T: Imi e cam teama...
Eu: Nu te va ucide , pustoaico. Nu-ti face griji, sunt aici.
I-am spus bland, apoi i-am pus usor capul pe pieptul meu si am luat-o in brate. Ii batea inima repede, asa ca am infasurat-o in bratele.
Era dimineata. N/T nu s-a trezit inca. Am inceput sa ma joc cu parul ei, facand cat mai putin sunet posibil. Intr-un final s-a trezit.
Eu: Neata.
N/T: Neata.
Eu: Cum ai dormit?
N/T: Foarte bine.
Eu: Ma duc sa fac niste hartii.
N/T: Ma duc la antrenamente.
Ma antrenam pana cand m-am gandit sa invat sa controlez puterea. M-am transformat si m-am antrenat in forma mea de titan. Hanje era prin zona. M-am facut inapoi om.
Hanje: Unde ai fost aseara? Te-am cautat.
N/T: La biblioteca, cu Levi.
Hanje: Awww. Nu imi spune.
N/T: Nu e la ce te gandesti. M-a ajutat sa imi inving teama de fulgere.
Hanje: Nu il credeam asa moale. Norocul tau.
Pe cand ma intorceam de la o plimbare am dat de Catalin si gasca lui.
Catalin: Ce avem noi aici? 150 cm? Nu ai murit?
Au intrebat cu rautate.
N/T: Vreau sa plec. Dati -va!
Catalin: Da de ce? Uite ce e, nu te-am uitat. Hai sa o ucidem. Macar atunci nu mai ne enerveaza.
M-au urcat pe zid si ma tineau de gat.
Catalin: Vezi ce se intampla daca te pui cu noi? Jos cu ea.
Am auzit o voce rece care spunea:
-Hei. Lasati-o in pace capete patrate.
Era Levi.
Levi: Daca va mai luati de ea va tai picioarele si gatul! Ai patit ceva?
N/T: Sunt bine. Mersi. Daca nu erai tu cred ca acum eram moarta.
Levi: Nu las pe nimeni sa te ucida si pe tine.
CITEȘTI
Levi X reader
FanfictionBuna. In aceasta poveste, tu te indragostesti de Levi si treceti printr-o multime de aventuri impreuna. Vreau sa clarific ceva: 1. Esti mai scunda ca Levi ( 150 cm ) 2. N/t = numele tau