Decese

191 7 0
                                    

Ziua urmatoare ma plimbam prin Shiganshina pentru a imi testa arma. Am dat de un grup de titani de 5 m. Am incercat sa le strapung ceafa. Arma a taiat pielea titanului repede, dar nu l-a ucis. Mi-am ridicat semne de intrebare, dar nu era timpul.
Daca titanii nu au fost ucisi iar eu nu am echipamentul necesar, am fugit. Dar nu aveam nici cal. Era sa fiu mancata de titani, dar la timpul potrivit mi-am muscat mana si am devenit titan.
A fost usor sa ii ucid, insa trupele de cercetare erau prin zona. Eram la inceput cu puterea, dar nu ma gandeam ca nu puteam controla titanul.
Daca nu eram in satare sa il controlez, titanul a preluat conducere si am ucis jumatate din echipa.
-Levi-
Am fost chemat din senin in biroul lui Erwin.
Erwin: O echipa se cercetare este prin Shiganshina. Dar au fost atacati de un titan de 16 m, iar titanul a ucis jumatate din echipa.
Levi: Ma duc acum.
Imi era teama ca titanul ar putea fi N/T, dar nu ar putea face asa ceva. Doar putea controla bestia .
Cand am ajuns ipoteza mea s-a adeverit. N/T ucidea echipa.
I-am strapuns ceafa si am luat-o inapoi.
Eu: N/T!
N/T: Ce am facut?
Eu: Ai ucis jumatate din echipa.
N/T: O nu. Voi fi ucisa.
Eu: Ma asigur ca nu se ca intampla. Dar ce a fost cu tine pustoaico?
N/T: Voiam sa imi testez arma si au venit titanii, apoi m-am transformat in titan pentru a ma proteja, dar am pierdut controlul.
Eu: Hai la Erwin.
N/T parea suparata si trista.
Eu: Esti bine?
N/T: A. Da....
Eu: Va fi bine. Nu o sa te ucida.
N/T: Nu e vorba de asta. Am ucis atatia oameni. Nu merit sa traiesc.
Eu: Am ajuns.
Erwin: Deci te-ai transformat in titan.
N/T: Da.
Erwin: Levi, stii procedura.
Levi: Da, dar nu merita sa moara.
Erwin: Trebuie sa intram iar in sala de judecata. Ne depaseste.
Judecatorul si ceilalti au venit din nou.
Judecatorul: Deci, te-ai tranformat in titan. In cazul asta, trebuie sa stai legata in lanturi. Pentru a fi siguri  ca nu vei mai ucide asta e procedura.
Am iesit din sala de judecata si am legat-o iar pe N/T.
Eu: Voi gasi o solutie.
Stateam in biblioteca si o auzeam pe N/T cum incerca sa se miste , dar nu cred ca putea din cauza lanturilor.
M-am dus in camera sa o dezleg.
N/T: Ce faci aici, capitane?
Eu: Te dezleg.
N/T: Dar nu ai voie.
Eu: Macar sa ai libertate, sa nu stai legata de pat.

Levi X readerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum