Fata care a pacalit moartea

207 12 2
                                    

Ziua urmatoare am fost chemata la Erwin.
Erwin: Se pare ca ai o noua misiune. Tu vei fi in echipa cu Sasha Braus. Vom folosi formatia pe care o stii deja.
N/T: Ok.
Cand am ajuns inapoi Levi parea ingrijorat.
Levi: Nu te duci. Poti fi ucisa. Nu vreau sa te pierd.
N/T: Asta e treba mea.
Am spus incalecand calul.
Pe drum ma tot gandeam la ce a zis Levi. Dar pana la urma mi-am oferit deja inima.
Deodata a aparut un titan de 30 de m. Am incercat sa il ucid, dar nu am reusit. Era sa ma omoare. Sasha tremura si nu putea face nimic.
—Levi—
Am fost chemat de urgenta la Erwin.
Erwin: Am primit un mesaj. Scria ca  echipa Sasha a fost atacata de un titan si nu se descurca prea bine.
Eu: Ma duc sa le ajut.
N/T trebuia  sa ma asculte. Cand am ajuns era prea tarziu. Sasha tremura de frica, ascunsa. N/T parea ranita grav.
Eu: Ce ai facut iar, pustoaico?
Am vazut ca nu mai avea puls. Nu se poate. A murit. Era singura persoana pe care o mai aveam. Nu din nou! Toate amitirile cu ea vor disparea.
—N/T—
Eram intr-o dimensiune noua. Totul era alb.
Ymir: Vad ca esti si tu titan.
N/T: Ymir. Dar ai murit.
Ymir: Si tu.
N/T: Echipa mea are nevoie de mine. Nu pot muri.
Ymir: Pai, cu cat dorinta de a te intoarce este mai puternica, cu atat vei scapa mai repede de aici.
Ma gandeam la Levi si la restul echipei. La momentele petrecute cu ei.
Deodata, s-a deschis o usa intunecata. Am alergat prin ea si  am deschis ochii. Eram intr-o camera de spital, cu Levi.
Levi: Nu se poate!
N/T: Ba da.
Levi: Credeam ca o sa te pierd pentru totdeauna.
Dupa ne-am sarutat.
Levi: Sa nu imi mai faci asta.
A fost prima data cand Levi plangea de fericire.

Levi X readerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum