19 ➪ Jangan Berhenti Mencintai Saya

28 5 2
                                    

Badan Maiko terlompat setelah mendengar suara tersebut. Gadis itu memandang ke arahnya. Betapa terkejutnya melihat rupa paras ibu milik Taehyung.

Memang nampak masih muda, dan mempunyai badan yang cantik.

"Yeah.. "Kata Taehyung. "Tae akan kawin dengan dia. "

"No way! There's no way awak boleh kawin dengan dia! "Jerit Hana dengan kuat.

Maiko terkejut setelah melihat sisi ini dari Hana. Perempuan yang kelihatan baik dan sopan tiba tiba sahaja menjadi seperti ini.

"Aku boleh kawin dengan sapa sapa je aku nak. "Kata Taehyung, dia memberi jelingan tajam ke arah Hana.

"But still, its depend on my choise. "Kata Mummy. Taehyung memandang Mummy dengan terkejut, manakala Hana memberi senyuman sinis.

"Mummy dah janji yang Mummy takkan kawinkan Tae dengan Hana kalau Tae jumpa perempuan untuk Tae kawin! "Ucap Taehyung.

"Mummy just cakap kalau kamu jumpa perempuan, tak cakap kalau kamu takkan kawin dengan Hana. "Kata Mummy. "Mummy mungkin akan kawinkan kamu dengan Hana, then dengan perempuan ni. "

Taehyung menggengam tanganya erat. Dia tak boleh cakap apa apa. Dia lemah dengan Si Ibu. Maiko juga tak tahu nak cakap apa, dia blur. Dia tak boleh faham dengan apa yang diorang cakapkan.

"Oi, betina. Cakaplah sesuatu. "Ucap Hana.

"Jangan kau bercakap dengan dia macam tu! "Ucap Taehyung sambil memberi jelingan tajam ke arah Hana. "Awak tak perlu cakap apa apa. "

"Sokay, Mummy benarkan dia untuk bercakap. "Kata Mummy. "Silakan. "

Jantung Maiko mula berdegup kembali. Dia rasa resah, takut, dia nak lari tapi kakinya membeku.

"Ap-apa kata kita tenangkan diri dan minum teh..? "

Fak!!

Itu yang muncul di kepala Maiko. Kenapa dia cakap macam tu?! Kenapa dia tiba tiba buat tindakan macam tu?! Kenapa?!

"Well, well. Sure. "Kata Mummy. Wanita itu bangun dan memandang Maiko. "Ikut aku, kau yang mintak teh ni, kan? "

Taehyung memegang tangan Maiko. "No! Tak perlu. "

Mummy tersenyum. "Taehyung, tetamu dahaga so kita kena buatkan minuman. "

Taehyung terdiam setelah Mummynya memanggil nama penuh seperti itu. Maiko bangun dengan perlahan. Mummy pergi menuju ke dapur.

Gadis itu tidak mahu, dia tidak mahu, dia tidak mahu. Tapi, kalau dia tak buat... Mungkin mereka akan lebih bencikan dia.

Maiko melangkah kakinya mengikut Mummy dari belakang. Taehyung hanya mampu badan gadis itu yang berjalan pergi.

"Awak macam tak tahu Mummy akan buat apa dengan 'tunang' awak tu. "Kata Hana, sambil ketawa kecil.

"Diamlah, dari kau duduk sini yang buat macam kau ni ahli keluarga Kim. Lebih baik kau pergi ke rumah tunang kau. "Ucap Taehyung. Hana ketawa kecil, dia bangun lalu menuju ke arah Taehyung.

"Taehyungie~ "Panggil Hana. Tapi tak ada sahutan dari lelaki itu, Hana duduk di atas paha Taehyung sambil memeluk leher Taehyung. "I know, everything is hard for you. Saya faham awak, perasaan awak, situasi awak. "Bisik Hana.

Dia mendekatkan bibirnya ke telinga Tawhyung. "Jadi jangan berhenti mencintai saya atau awak akan menyesal~ "Satu kucupan jatuh di pipi Taehyung.

Hana bangun dari paha Taehyung lalu berjalan keluar dari rumah tersebut. Taehyung mengelap pipinya dimana Hana menciumnya tadu.

"Jadi jangan berhenti mencintai saya atau awak akan menyesal~ "

"Fuck... Apa patut aku buat. "

TBC

DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
   

 |•OG•| Mr.CEO • KTH / 김테형 •Where stories live. Discover now