අනේ බබාල සමාවෙන්න පරක්කු වුනාට..
Jungkook's prov
මොනවද මට මේ ඇහුණෙ.ඒ කියන්නෙ??? ඒ කියන්නෙ..ටේ එකම දවසක්වත් මාත් එක්ක හිටියෙ නෑ.මට දැනුනෙ ලොකු කලකිරීමක්! මේ තරම් ලොකු රැවටීමක්.! ටේහ්යොන්ග් ඔයාට තිබ්බනෙ මට කියන්න.ඩ්රග්ස්?? ඒකද මට කිසිම දෙයක් මතක නොතිබුනෙ.එතකොට ඒ මාක්ස් හැම එකක්ම ජිමින්ගෙ? හහ් හහ් මහ ලොකු ක්රවුන් ප්රින්ස් තමුන් නම් මහ මෝඩයෙක්!
ඇයි මෙහෙම රැවැට්ටුවෙ? මම ද වැරදි? ඒත් එයාල මට ඊට වඩා රැවටීමක් කරේ.එකට ඉන්න ඒ තරම් පිළිකුල් මනුස්සයෙක් ද මං? මම ආදරේ කරානෙ ටේ ඔයාට! මම හැදෙන්න උත්සාහ කරා..ඔයානෙ ඩීල් එකක් කරේ.ජිමින්ට මොකුත් නොකර ඉන්න ඒ වෙනුවෙන් ඔයා මාත් එක්ක ඉන්නම් කියල! ඒ කාලෙ මාත් පිස්සෙක් වගේ.ඒත් කවුද මෙතන වැරදි! ජිමින් වගේ වෙන්න මම උත්සාහ කරා.මම තමුන් වෙනුවෙන් ඒ අන්තිම කැප කිරීමත් කළා.ඒකයි...ඒකයි එහෙනම් මේ තරම් කාලයක් ඒ දේ සිද්ද නොවුනෙ!
මගේ අතේ තිබ්බ ප්ලේට්ස් ඔක්කොම බිමට වැටෙද්දි ජිමින් ටේ දෙන්න එළියට ආව.මරාගෙන මැරෙන්න කේන්තියි මට
"ජන්ග්කුක් ඔ..යා??"
"මං තමයි කිම් ටේහ්යොන්ග්.මෙච්චර වෙලා මට ඇහුන හැමදේම විශ්වාස කර ගන්න බැරුව පිස්සෙක් වෙලා ඉන්න කිම් ජියෝන් ජන්ග්කුක්! ලෝකෙ ලොකුම මෝඩය මම.ක්රවුන් ප්රින්ස්! හහ් හහ් ජිමින් කොච්චර අහිංසකද ඔයා.කටවහගෙම ටේහ්යොන්ග් එක්ක නිදා ගත්ත නේද"
"ජන්ග්කුක් නවත්තගන්නව කරුණාකරල.ජිමිනි නෙවෙයි මමයි ඒ දේ කරේ.තමුන් මට වෙන විකල්පයක් ඉතුරු කරේ නෑ"
"ඕහ්හ්හ්හ් ඇත්තට මේ ජිමින් එක්ක නිදා ගන්න ඕන කමටද මට ඩ්රග්ස් දුන්නෙ? නැත්නම් මාත් එක්ක නිදා ගන්න පිළිකුල් හින්දද?"
"අනෙහ්හ් කුකී.අපිට සමාවෙන්න.මගේ ටේ..එයාට ඕන උනේ නෑ ඔයාට කරදරයක් කරන්න.ප්ලීස් අපිව තේරුම් ගන්න.ආදරේ කරන කිසිම කෙනෙක් කැමති නෑ තමන් ආදරේ කරන කෙනා වෙන කෙනෙක්ගෙ ඇගිල්ලක්වත් ස්පර්ශ කරවට කුකී..සමාවෙන්න අපිට..ඒත් ඒත් ඔයාට කරදරයක් කරන්න ඕන වුනේ නෑ අපිට"