Boş dersin ortasında nöbetçi öğretmen sınıfın önüne gelip kapıyı açtı. Ardından boş ders olduğu için görevlendirilen öğretmene dönüp konuştu. "Hwang Yeji'yi müdür yardımcısı çağırdı hocam."
Yeji ayağa kalkıp saygıyla eğildi hocasının önünde. Ardından çıktı sınıftan sakin sakin. Her hafta yaşadığı bir durumdur neticede, artık hocaları normal karşılıyordu.Görevli öğretmen Bay Lee konuştu. "Hadi test çözmeye devam edin."
Jeno elini kaldırıp izin istedikten sonra konuştu. "Çözemediğim soruyu arkadaşım çözmüş de, ona sorabilir miyim sorumu?"
Bay Lee kafa salladı. "Tabii ama sessiz anlatsın Jaemin, diğer arkadaşlarınız test çözüyor."Jeno kafa sallayıp önüne döndüğünde Jaemin fısıldadı. "Lan ne sorusu, ne çözmesi manyak mısın!" Jeno dirseğiyle dürttü Jaemin'i. "Soruyu anlatıyormuş gibi davran ve anlat bakalım Yeji okuldan atılacak mı?"
Jaemin eline kalemi alıp bir şeyler karalamaya başladı, aynı zamanda konuşmaya da. "Junsu'nun ailesi okulda kalsın diye para yatırıyorlar her seferinde, eh Yeji'nin de ailesi para yatırıyor kızları için."Jeno suratını ekşiltti. "Her hafta para basıyorlar tabii, atmazlar ikisini de okuldan."
Biraz sonra Yeji sınıfa girdiğinde suratı son derece gülümseyerek bakıyordu sırasına. Jeno kaşlarını çattı, Jaemin gibi. "Normalde bu kadar mutlu gelmiyordu, ne oldu acaba?"
Jaemin'in sorusuna karşılık Jeno 'bilmiyorum' der gibi alt dudağını büktü aşağıya. Bay Lee konuştu. "Neden bu kadar mutlusun Yeji?"Yeji Bay Lee'ye baktı. "Kim Junsu sonunda okuldan atıldı da ondan."
Bay Lee gözlerini büyüttü. "Nasıl yine yine para yatırmadılar mı?"
Jaemin hocanın sorusuna karşılık fısıldayarak konuştu. "Zamı azalacak herhalde, şu şaşırmaya bak!"
Yeji hocasının sorusuna karşılık başını iki yana salladı. "Hayır hocam, ailesi artık benden bıktıkları için para yatırmadılar ve direkt olarak Junsu'yu başka okula aldıracaklarmış. Biz de son kez para yatırmış olduk."Bay Lee gülerek konuştu. "Yeji, kaybettiğin hiçbir savaş yok kızım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Woman ↪ yeji + jeno ✔
Fanfic"Beni tehlikeli bir kadınmışım gibi hissettirmekten vazgeç Jeno!" 2021 | duestrade© 「@monoita」