𝔽𝕌𝕃𝕃 ℕ𝔸𝕄𝔼
𝙸𝚛𝚒𝚜 𝙴𝚍𝚒𝚝𝚑 𝙲𝚊𝚍𝚍𝚎𝚕
ℕ𝕀ℂ𝕂ℕ𝔸𝕄𝔼
𝚁𝚒𝚜𝚜
𝔸𝔾𝔼
22
𝔾𝔼ℕ𝔻𝔼ℝ
𝙵𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎
𝕊𝔼𝕏𝕌𝔸𝕃𝕀𝕋𝕐
𝙱𝚒𝚜𝚎𝚡𝚞𝚊𝚕
𝔽ℂ
𝙶𝚎𝚗𝚗𝚎𝚢𝚊 𝚆𝚊𝚕𝚝𝚘𝚗
ℙ𝔼ℝ𝕊𝕆ℕ𝔸𝕃𝕀𝕋𝕐
𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚋𝚎 𝙸𝚛𝚒𝚜 𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐-𝚠𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍, 𝚜𝚝𝚞𝚋𝚋𝚘𝚛𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛...𝚌𝚑𝚊𝚘𝚝𝚒𝚌. 𝙽𝚘𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚘𝚝𝚒𝚌 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚛𝚘𝚞𝚋𝚕𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚞𝚗𝚏𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎. 𝚃𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝚏𝚞𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚜𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑, 𝚖𝚊𝚒𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚌𝚘𝚗𝚜𝚙𝚒𝚌𝚞𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚞𝚛𝚊, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚌𝚑𝚊𝚘𝚜 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚎 '𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚘𝚛',𝚍𝚎𝚜𝚙𝚒𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚘𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍, 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚛𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚖𝚞𝚜𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚊𝚗𝚌𝚎. 𝙸𝚛𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚓𝚞𝚍𝚐𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕 𝚘𝚏 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜,𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚌𝚝 𝚘𝚛 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚘𝚘 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚒𝚝'𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚛𝚞𝚝𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚘. 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚜𝚑, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝, 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚊𝚌𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛? 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚛𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚛 𝚙𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊 𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 '𝚔𝚒𝚗𝚍?' 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚕𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚒𝚗𝚐𝚍𝚘𝚖, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊 𝚜𝚑𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚕𝚘𝚢𝚊𝚕𝚝𝚢 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚢...𝚢𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚋𝚊𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗 𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚕𝚒𝚏𝚎. 𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝙸𝚛𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚛𝚒𝚐𝚒𝚗 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 '𝚛𝚊𝚒𝚗𝚋𝚘𝚠' , 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚊 𝚛𝚊𝚒𝚗𝚋𝚘𝚠 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏. 𝙲𝚘𝚕𝚘𝚛𝚏𝚞𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝? 𝚃𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚞𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚘𝚛𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝙺𝚒𝚗𝚐𝚍𝚘𝚖 𝚘𝚏 𝙲𝚕𝚞𝚋𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚐𝚛𝚊𝚖 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚗𝚝𝚊𝚒𝚕𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚎𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝. 𝙾𝚟𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕, 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚡 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚊𝚌𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑.