Selamlar selamlar. Ben geldimm. Hoşgeldimm. Nasılsınız napıyorsunuzzz ? İyi misiniz ? İyi olun. Bi baktım yapacak bir şey yok dedim niye şu bölümü yazmıyorum. Sonuç burdayım.
Bir sorum var. Kitabın gidişatı iyi mi ? Kitap da eksik bir şey veya bu çok fazla olmuş diyebileceğiniz bir şey var mı? Varsa öğrenmeyi çok isteriz.
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
Bölüm şarkısı: Nova Norda - Kim Üzdü Seni
~
Sarhoş'tan
Yine yağmurlu bir gün yine yağmuru izleyen gözü yaşlı bir ben. Yanımda bal tanem olsa gözyaşlarımı silse daha güzel olurdu ama işte durumlar belli. Gidem de bir bakayım napıyormuş.
Ne yazacağımı düşünürken telefonuma mesaj gelmesi ve o mesajın Deniz' den olması büyük şok oluşturdu. Mesajı okuduğumda daha da bi şok oldum. Ne kadar şok oluyorum öyle ben.
Bal Tanem: Seni gerçekten de çok merak ediyorum. (21.05)
Hayırdır inşallah. Bi anda sevgisi mi tuttu acaba. Olmayan sevgisi diye düzeltmem lazım galiba.
Ben: AY NOLUYO NOLUYO (21.07)
Ben: Noldu kız bir anda sevgin mi tutuştu.
Bal Tanem: Merak ediyorum
Bal Tanem: Çıksana karşıma
Ben: Deniz iyi misin
Ben: Noldu birden bire
Bal Tanem: Bencil birisiymişim..
Ben: Kim söyledi
Ben: Sen ve bencil
Ben: Söyleyen kimse güzel uydurmuş
Bal Tanem: Öyle miyim?
Bal Tanem: Öyleysem söyler misin?
Bal Tanem: Düzelteyim kendimi
Ben: Güzelim değilsin
Ben: Kim söyledi bunu
Mesajları geç atması beni daha da endişelendiriyordu. Şu anda böyle düşündüğü için ağlayacak bir durumdayken gelen mesajla ağzım şok içinde açıldı.
Bal Tanem: Buluşabilir miyiz
Bal Tanem: Ben seni görmeyeceğim
Bal Tanem: Şu anda birisine sarılma ihtiyacım var
Bal Tanem: Eğer sende istersen
Bal Tanem: Yanlış anlama beni lütfen
Ben: Sakin ol yanlış anlamıyorum seni
Ben: Bende buluşalım isterim ama benim gizli olmam lazım
Bal Tanem: Sen kabul et onun seçeneği çok
Ben: *Konum*
Buluşabilir miyiz dediği anda çıkmıştım. Benim de ona ihtiyacım vardı her zaman ki gibi. Bana sarılma hissi, benim onla buluşucak olmam beni o kadar heyecanlandırıyordu ki.
Ya seni kandırıyorsa. Sadece kim olduğunu öğrenmek için oyun oynadıysa?
Benim güzelim yapmaz yapamaz. Benim onu sevdiğimi biliyorken ve gizli olmak istediğimi biliyorken yapmaz.
O sırada parka çökmüş bir şekilde yanağındaki kızarıklıkla gelen Deniz'i görünce bütün heyecanım gitmiş sadece endişem kalmıştı. Birisi mi vurdu kim vurdu ki? Ve Deniz'in o aşık olduğum sesi kulaklarıma doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarhoşum | Yarı Texting
Teen Fiction+543***: SARHQŞHUM YONE BU AKŞHAAM SOKUKLARDE DOLAŞSOM (23.48) +543***: Sahi Denöz sokaklörde dolaşsham çıkar mısın karśima ? (23.49) Deniz: Denöz? (23.53) Deniz: Belli sarhoş olduğun da asıl soru şu Deniz: SEN KİMSİN OLUM GECE GECE Deniz: Ne hakla...