Heyecan yapmayın
Hadi okuyun bakem°
Taehyung hızla yanan vücudumun üzerine geldi, yüzünü benimkilere yaklaştırdı ve yumuşak dudaklarını ağzıma değdirdi.
Bunu gerçekten istiyor muyum? bu sadece bir gece sürecek bir rüya olacak, tam olarak tek gecelik ilişki diyebileceğiniz bir şeydi.
Kollarımı yatak başlığına tutturdu ve gömleğimin eteklerini çıkardı, utanmış vücudumun çıplak karnını ortaya çıkardı, o beyaz büyük beden gömleği çıkarırken gözlerimi sımsıkı kapatırken vücudum seğirdi.
budur. Göğsümü saran beyaz bağcıklı sutyeni görünce gözleri büyüdü. Yüzüm kızardı, ne kadar utanç verici.
Ağzından küçük bir kıkırdama kaçtığını duydum, "Geri kalanını görmedim bile ama y/n, zaten çok güzelsin." Sözleri karşısında yüzüm kızardı, midemde tuhaf bir mutluluk hissi uyandıran küçük kelebekler uçuştu.
Aşk böyle mi hissettiriyor? Yoksa sadece yanlış yorumlanan şehvet mi?
Elini ve parmaklarını vücudumda gezdirirken gözlerim onu takip etti. Taehyung çıplak göğsümü gizleyebilecek en son şey olan sutyenini çıkardı ve orada, göğsüm şimdi sırıtan çocuğa maruz kalmıştı. Göğsümü sıktığında irkildim, hafifçe bir inilti çıkardı.
Belki haklıyım. Belki taehyung beni kukla olarak kullanıyor çünkü diğer kadınlara yaptığı tam olarak buydu, sayamayacağım kadar çok zaman vardı. Yine de, ben aynı zamanda birçok "diğer kadın"dan biriyim.
Göğüs uçlarımdan birini hemen diğer eliyle ellerken kıstırdığında sırtımı sıvazladım.
Bu duygu zevk duygusuydu.
"Tae.." sessizce onu kestim. gözlerimizi aynı hizaya getirmek için yüzünü kaldırdı. "evet, y/n?" "B-bunu yapmak istemiyorum" sözlerimi yuttum. Beklediğimin yerine, ifadesi sadece şeytani bir sırıtışa dönüştü. "Bebeğim, başladık bile. Şu anda vücuduna azgınken beni öylece bırakma. Bunu babana yapmazsın, değil mi?"
Tenime tam oturan kaba kot şortu anında indirdi, uyluklarımı ve bacaklarımı ortaya çıkardı. Şortumu çözdükten sonra, artık yapılandırılmış tonda karnını açığa çıkaran siyah tişörtünü çıkardı, çok seksiydi.
Bunu ben mi istedim? Yaptım ama şehvetten değil, aşktan olmasını istedim.
Hemen ince ellerini alt bedenimden ittim ve onu üzerimden ittim. "Tae, sana zaten söyledim. Bunu istemiyorum." ona sertçe söyledim. Kaçak bir yüz ifadesi oluşturan çocuktan bir homurtu duyuldu. "Kedicik, bunu istediğini biliyorum. Beni istediğini biliyorum ama göstermiyorsun. Baban da senin beni istediğin kadar istiyor."
Dudaklarını yalarken kraliçe yatakta bana doğru süründü. Etrafında çok seviştiğini biliyordum ama bu kadar sahiplenici ve saldırgan olduğunu bilmiyordum.
"Kim Taehyung, daha fazla yaklaşmasan iyi olur yoksa yemin ederim ki senin içini söküp atacağım." sözlerim kesinlikle onu hiçbir şekilde etkilemedi çünkü ben o sözleri söylerken o benim sözlerime ters düştü. Bana yaklaştı ve yaklaştı.
Vücudumu onunkinden uzaklaştırmaya çalıştım ama belli ki faydası olmadı. Başımı tahta karyolaya çarptım ve sonunda başımın iki yanını saran iki kolu arasında sıkışıp kaldım. Mükemmel açılı kaşları çatıldı, büyüleyici kahverengi küreleri bakışlarını mayınlar gibi sabitledi. "İçimi parçalamak zorunda değilsin, çünkü senin içini yok edecek kişinin ben olacağıma kesinlikle katılıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖇️| teach me: taehyung
Fanficön sevişmeyi geçelim çünkü aletimi hemen amının içinde istiyorum. uyarı - müstehcen ve cinsel içerik içerir.