S.O.S | Chapter 1

55 17 67
                                    

"Yui kapıya bakar mısın?" Jischo kaynayan rameni çubukla dürttü. "Bu lanet şey pişmiyor. Yui! Kapıya bak dedim bırak artık şu oyunları!" Jischo kapıya bakan kimse olmayınca elindeki mutfak bezini tezgaha fırlattı. "Hepsini çöpe atacağım o lanet aletlerin! Hepsini!" söylenerek kapıyı açtı. 

"Yardım et! Lütfen. O şeyler dışarda ve evim çok uzak!" Jischo dehşet içinde kapıdaki adama baktı. Uzun boyluydu, ter içinde kalmıştı ve nefes nefeseydi koştuğu belliydi. Kafasını çarpmış olmalıydı ki saçlarının arasından alnına doğru kan akıyordu. Pantolonunun paçası çamur içindeydi, ayakkabısının biri yoktu ve görünen çorabı ise gri parçalarla kaplıydı. Kurumayan betona basmış olabileceğini düşündü Jischo.

Kim olduğunu bilmediği bu zavallı görünümündeki adamı içeri alıp almamak konusunda tereddüt ediyordu. Peki ya söylediklerine ne demeliydi? Dışarıdaki "o şeyler" dediği gerçekten "şeyler"den kastı neydi? "Gelin." Jischo genç adamın içeri geçmesi için çekildi. Genç adam teşekkür edercesine başını öne eğdi ve içeri geçti. "Lütfen oturun, size abimin temiz kıyafetlerinden getiririm. Adınız nedir?" genç adam bir sandalyeye oturdu. "Adım Orion." Jischo elini uzattı. "Jischo." 

"Üzgünüm, bahçe kapınız açıktı ve dışardaki yaratıklardan kaçmam gerekiyordu. Gerçekten ölmek istemiyorum. Ama bahçe kapınızı kapattım." Jischo Orion denen adama baktı. Neyden bahsettiğini anlamamıştı. "Yaratıklardan kastınız nedir?" Jischo yaptığı rameni ne kadar karnı aç olsa bile Orion'a verdi. "Ne olduklarını bilmiyorum ancak insana benziyorlar." Orion'un karşısına oturdu "Ben sana giyecek bir şey getireyim." Jischo kalkıp abisinin odasına gitti. Giyecek bir şeyler alıp Orion'a uzattı. "Ne kadar süredir koşuyorsun?" Jischo Orion'u süzdü. "Yarım saat boyunca ormandan buraya kadar koştum, ilk karşıma çıkan burasıydı. Fakat burası da bir orman evi ve o yaratıklar yavaş olsalar bile buraya geleceklerdir." 

"Duşu kullanabilirsin. Bu gece burada bizimle kal. Sabaha karşı ne yapacağımızı konuşuruz. Gerekirse şehire geri döneriz." Jisco kapıya yaslanmış konuşan Yui'ye baktı. "Ne zamandır ordasın?" Yui kollarını göğsünde kavuşturdu. "5 Dakikadır burda dikiliyorum." Orion, Jischo'nun verdiği kıyafetleri alıp duşa gitti. 

Orion duşa girer girmez Yui, Jischo'nun kolundan tutup sertçe çekti ve fısıltı gibi bir ses tonuyla konuştu. "Onu neden içeri aldın? Tecavüzcü olup olmadığını nerden biliyorsun? Yaratıkları uydurduğu kesin Jischo bu adam ya şizofren ya da kendine becericek kadın arıyor!" Jischo kolunu Yui'den zor da olsa kurtardı. "Sence biri sırf tecavüz etmek için o kadar sefil bir hâl alır mı Yui? Mantıklı düşün." Yui oflayarak Jischo'ya baktı. "Yaratık hikayesi saçma." Jischo göz devirdi. "Belki sadece deli ve fakir biridir." 

~~~

"Hadisene Contra! Yarım saattir kapıda dikiliyoruz!" Maemi, Contra'nın odasının kapısını alacaklı gibi çaldı. "Güzel kızlar için saçımı düzeltiyorum." Contra elini jöleye daldırıp saçını yana yatırarak sürdü. Yaklaşık beş dakika sonra kapıdan çıktı. "Kekoya dönmüşsün git yıka şunu gerizekalı." Sky, Contra'ya bakıp göz devirdi. Maemi ise Contra'nın bu haline ve Sky'ın kurduğu cümleye kahkaha atmakla meşguldü. "İki gerizekalıyla toplantıya gidiyoruz Sky, bence bu veletleri evde bırakmalıyız." Laura bileğindeki bilekliği çevirerek Sky'a baktı. 

"Olmaz evi falan yakarlar. Hem onlar asistan, Laura gelmek zorundalar. Maemi olmasa kim benim tepemde iki saat dikilip not alacak toplantılarda?" Maemi gülmeyi bıraktı. "İki saat not almak hafife alınacak bir iş değil bacaklarım ve parmaklarım kopuyor!" Sky kolunu Maemi'nin omzuna attı ve kapıya doğru yürüdü. "Git temizle şunu salak!" Laura, Contra'nın ensesine yerleştirdiği tokatla söylendi. "Tamam be! Kızlar kaçıyor sizin yüzünüzden!" Contra öfleyerek banyoya gitti. "Gözlerini oyacağım bunun." Sky saatini takarken Contra'nın arkasından baktı.

Contra jöleyi temizleyip saçlarını kuruttuktan sonra nihayet topluca arabaya binebilmişlerdi. "Yol ne kadar sürüyor?" Maemi, direksiyondaki Laura'ya baktı. "En fazla 1 saat sürer. Bu sefer şehir dışında değil toplantı." Maemi tamam anlamında başını sallayıp arkasına yaslandı. Contra ise aynada saçını düzeltmekle meşguldü. "Hatırlat da saçlarını sıfıra vuracağım senin." Sky aynadan Contra'ya bir bakış attı, Contra anında saçlarını bırakıp arkasına yaslanmıştı. 

"Yol fazla karanlık. Sokak ışıklarının yanması gerekmiyor mu?" Contra dışarıyı seyrederek uzun sessizliği bozmuştu. "Belki elektriklerde sıkıntı vardır, neyse ki farlarımız var. Hem orman yolundan gidiyoruz ışık olmaması doğal." Maemi cümlesini bitirdiğinde Laura bir düğmeye basarak farları açtı. "Laura bekle. Sanırım bir yaya geçiyor." Sky gözlerini kısarak ilerde dikilen şeye baktı. "Çok fakir olmalı. Öyle ki deri hastalığını çözememiş ve kendine kıyafet alamamış." Laura dikilen şeye baktı ve ardından aynadan arkadaki iki kişiye baktı. "Maaşınızı beğenmediğinizde artık aklınıza gördüğünüz yaya gelir umarım." Laura sert bakışlarını lafın altında kalan ikiliden çekip arabayı durdurdu. 

"Bize doğru mu geliyor o?" Maemi camını açıp başını çıkardı ve onlara doğru gelen kişiye baktı. "Derisi yeşil mi yoksa karanlıktan bana mı öyle geliyor?" Maemi kaşlarını kaldırıp başını içeri soktu. "Sana öyle geliyordur aptal. Çok fazla film izliyorsun." Contra Instagram'dan bikinili kızları stalklarken konuştu. "Hayır gerçekten derisi yeşil." Sky kaşlarını çattı. "Maemi camını kapat." Sky, Laura'nın tarafındaki bir düğmeye basıp arabanın kapılarını kilitledi. Karşıdan gelen şey hızlanmıştı hatta topallayarak koşuyordu. "Maemi camı kapat dedim!" Maemi telaşla camı kapattı ve camdan biraz uzaklaştı. 

Contra telefonunu kapatıp nefes nefese kalan Maemi'ye baktı. "Bu kadar korkacak ne var anlamadım. Film izlemeyi bırak Maemi gerçekten." Contra alayla güldü. Ancak bu çok uzun sürmedi, birden camına yapışan kanlı ve enfeksiyonlu suratı görünce çığlık çığlığa bağırmaya başladı. Bu şey her neyse kapıyı açmaya çalışıyor ve camı yumrukluyordu. Yumrukladığı yerlerde kan izleri bırakıyordu. 

Laura gaza bastı ancak araba sadece garip bir ses çıkardı. "Neden gitmiyoruz!" Contra ve Maemi birbirlerine sarılmış hâlâ camı yumruklayan şeye bakarak aynı anda bağırdılar. "Araba çamura saplanmış da ondan!" 

Ve kestik. 

Biliyorum çok saçma ama böyle bir şey yazmak istedim. 

gowsina scardora 

S.O.S | DuendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin