"You're crazy"

448 38 5
                                    

                                                                     

                        "You're crazy"

      "People around me call me crazy

You're looking at me and calling me crazy too

      I understand, I think I'm a bit crazy too

          I dance to the rhythm like I'm crazy"

                                                  - 4minute (Crazy)

Degetele fetei se jucau necontenit cu stiloul negru pe care îl avea în posesie, în timp ce la capătul opus al mesei Park Ji Sung își fixase privirea în poală încercând să evite ochii cercetători ai brunetei.

Comportamentul bărbatului se schimbase radical, în urmă cu o oră aproape că izbucnise în râs când dăduse cu ochii de tânără, iar acum nici măcar nu îndrăznea să-și ridice capul.

Un zâmbet decoră chipul Serei.

Deținutul își frecă nervos încheietura mâini stângi, moment în care bruneta analiză urmele roșiatice ce pătau pielea albă. "Răni provocate de cătușe" își spuse plictisită, în timp ce nota în agendă singurele lucruri care-i atrăsese atenția la bărbatul din fața ei, comportamentul bipolar și felul cum îi tremura buza inferioară când era pus într-o situație fără scăpare.

Cu un oftat zgomotos își luă la revedere de la Ji Sung, întreptându-se grăbită spre singura ieșire a camerei de vizite. Se așteptase la mai mult de la un criminal în serie, la ticuri nervoase complexe, încercări de împotrivire și o poveste psihologică intresantă, dar nu găsise ce căuta. Omul era prea simplu, prea slab de inimă, cu alte cuvinte, imperfect pentru a fi un criminal - în ochii ei.

Bătu nervoasă din picior, așteptând ca un ofiţer să-i deschidă ușa și să o conducă afară din penitenciar. Făcu un semn din cap in direcţia lui Min - care păzea intrarea inchisorii - primind drept răspuns un zâmbet obosit, semn că tânărul gardian fusese in tura de noapte cu o zi inainte, iar acum lucra peste program.

Sunetul pantofilor cu toc ai fetei incepea să devină tot mai enervat făcând-o pe Sera să regrete că-i alesese in acea dimineaţă. Tălpile o dureau cumplit și trebuia să meargă cu cea mai mare atenţie pentru a nu-și suci gleznele, ura acele arme mortale de zece centimetri, dar erau singura soluţie pentru a mai câștiga in inălţime și a părea impunătoare.

Zâmbi mulţumită, doar atunci când se afla in intimitatea automobilului său, pantofii cu toc fiind aruncaţi pe bancheta din spate. Porni rapid mașina luând-o apoi la goană pe strada prăfuită, știa prea bine că avea să fie mustrată mai târziu, dar in acel moment nu-i păsa.

Poate că Ji Sung nu fusese ceea ce iși imaginase, dar personalitatea bipolară se potrivea perfect romanului horror la care lucra in acel moment. Incerca de multă vreme să creeze un protagonist complex și insfârșit avea ultima piesă din puzzel.

Fredonă mulţumită, in timp ce-și indepărta de pe chip o șuviţă intunecată. Se strâmbă observând cum părul iși mai pierduse din strălucire, iar culoarea din intensitate - trebuia să se vopsească din nou - chicotind apoi gândindu-se că se comportă asemenea unei adolescente.

Trânti zgomotos portiera mașini, cu o mână ţinăndu-și pantofii, iar in cealaltă o geantă albă de dimensiuni mari. 

Inspiră adânc simţind mirosul florilor și al vopselei proaspete, in timp ce cu privirea analiza casa atât de bine cunoscută, dar acum proaspăt văruită părea altfel. Ușa se inchise silenţios in urma sa, fata aruncându-și rapid pantofi intr-un colţ. Zâmbi meschin in timp ce incerca să evite porţiunile de parchet care scârţâiau, dar cineva iși drese glasul in apropierea sa distrugându-i planul. Bruneta iși ridică spatele, privirea sa intâlnind-o pe cea a bărbatului ce o analiza incruntat.

- Park Ji Sung? Oh Sae Ra cea fost in mintea ta!? Fata inghiţi in sec, nu-și văzuse niciodată tatăl atât de furios, dar tăcu păstrându-și scuzele fiindcă șatenul nu terminase. Și cum de ai primit permisiune să-l vezi, e unul dintre cei mai periculoși criminali pentru numele lui Dumnezeu!

Sera pufni amuzată.

- Periculos? Omul ală nu e in stare să mă privească in ochii, darămi-te să incerce să mă atace. Rosti indignată pregătită să continue, dar Sehun iși ridică mâna aducând-o la tăcere.

- Doar fiindcă ai darul de a intimida pe oricine, nu inseamnă că ești tot timpul in siguranţă Sera, acei oameni sunt periculosi. Vocea bărbatului era calmă, dar ochii ii trădau starea de spirit, era ingrijorat.

Fata il privi cu atenţie, de la părul vopsit șaten cu câteva fire cărunte, la ridurile din jurul ochilor săi negri și obosiţi, ajungând la statura sa inaltă. Părea mai tânăr decât era in realitate. In cele din urmă oftă murmurând scuzele din rigoare, indreptându-se apoi spre scări pentru a merge in camera ei.

- A și de acum in colo mie imi vei cere permisiune pentru a vizita pe cineva din penitenciar, nu lui Kris. Bruneta se incruntă vrând să protesteze, dar nu avu ocazia. Ști prea bine că nu poate să-ţi refuze ceva, doar ești micuţa lui *Mèng și ai cam inceput să te folosești de lucrul ăsta. Spuse șatenul cu superioritate, făcând-o pe Sera să bombăne nemulţumită.

_______________________________________

Mèng - cuvânt in chineză care inseamnă "vis"

:: JungHyomin m-a intrebat dacă am să fac o continuare pentru "Roses and madness" și aici am ajuns - de aceea acest capitol ii este dedicat, love you cookie. 

Va fi un short, de minim 5 capitole, care o va prezenta pe Oh Sae Ra copilul Elsei.

Melodia "Crazy" de la 4minute, o reprezintă pe Sera ::

Mèng (梦)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum