-7 - 1/3

3.1K 199 2
                                    

Merhaba Afra ve Ege . Ben Çakal babanın katili Afra . Sandığım kadar zeki değilmissiniz ki siz bu mektubu okurken ben daha yakalanmadım. Son olarak da emin olyn ki sizi öldürmeden bende ölmicem.
                                   -ÇAKAL

Sinir katsayımı doruklara kadar yaşarken bir yandanda Ege'ye baktım. Bir şeyler geveliyordu ağzında . Buse şok olmuştu. Akın ise gözlerini ellerime kilitlemiş defalarca bakıyordu mektuba.

- Siktiğimin adamları bir boku beceremiyorlar. Ne lan onlar lamba direğ mi ? Ne diye göremiyolar bu adamı.

Dedim çok sinirlenmiştim adam burnumuzun diminde ama bunu gören niyese kimse yok.

Sinirimin yatışması için duşa girmeyi düşündüm. Ayaklarıma ise yukarı komutunu veriyordum.

-Nereye

Dedi kısık bir sesle Ege

_ Duş

Yeterli bir cevaptı bence.

          -Duygu'nun Ağzımdan -

_ Afraa

bir anda gözümün önünden hızlıca geçen bir adet Afra'ya seslenmiştim ama cevap alamadım.

_ Noldu buna koşa koşa yukarı çıktı. Sesleniyorum cevapta vermiyor.

Dedim merakla . Burada bir şeyler dönüyordu ama anlayana aşk olsun.

_ Bilmem anlamadım ki bu ara Ege'de  de bir gariplik var ama biz de anlamadık.

Bu Can varya çok yakışıklı be. Ben aşık olmuş olabilir miyim ? Ama bundan önce de ondan önce de böyle demiştim. Aman biz neticeye değil haticeye bakalım.

_ Napıyonuz gençler ?

Dedi neşeyle Akın .

Biz de sudan sesler korosuna taş çıkarıcak bir şekilde hiç oturuyoz gibi tabirleri kullandık.

_ Hadi bir şeyler yapalım. Biliyorum bu öneri benden çıktığı için çok şaşırcaksınız ama Bara'a gidelim mi ? Hani o bir defa gitmiştik adı neydi ? Duygu sen biliyisun hani Afra götürmüstü.

Şeyma bugün ne içmiş bikmiyorum ama iyi olmuş. Ha bu arada da Bar'ın adını hatırladım.

_ Mayın mıydı bomba mıydı ?

_ ha evet evet Mayın

Çok özür dilerim telefon hafta içi elimde olmuyor . Bu hafta ise tamirde olduğu için geç aldım. Bölüm yarısını yazdım . Vote ve yorum unutmayın .

BELA Mı Dedin ?? (bir Kiz Mafya Hikayesidir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin