Mayına 'a mı gidiyorduk nasıl yani . Hayır tamam gidebiliriz de Duygu'yla gitmek fazlasıyla tehlike arz eden bir durumdu benim için. Buse'ye "tamam" demiştim ama bu tamam dan ben bile emin değildim.
Direk Ege'yi aradım.
Ege: Ne var ?
Ben: Mayın'a gitmiyoruz dimi?
Ege: Sence
Ben: Bilmiyorum ki soruyorum
Ege: Evet Mayın'a gidiyoruz
Afracım. Dedi alay dolu sesiyle pobucumun adamı
Ben: Egeciğim ya bizi tanırlarsa yanımıza gelirlersr ve bir pot kırarlarsa.
Ege: Yasak
Ben: Ege ne yasak çıldırtma insanı.
Ege: Offf Afra anla işte yanımıza gelmeleri srlam vermeleri filan yasak.
Ben: Bundan niye benim şimdi haberim oluyor?
Ege: Ben nerden biliyim babama sor.
Ben: 30 dakikanız kaldı. Sizi beklemiyelim acele edin.
Ege: Bunu bir bayan olarak sen mi söylüy-
Ben: 29 dakikanız kaldı.
Evet onlara diyordum ama ben daha giyinmemiştim. Bu çocuğa sinir oluyordum. Kısa cevaplar vererek kendini cool sanıyordu öküz.
Hemen dolabımın önüne geçtim. Zor seçen veya "iki saat ne giysem acaba" diye düşünen kızlardan olmamıştım.
Siyah bir bustiyer ve altına soluk kiremit rengi birazda bordoya yakın şarap rengi ve mat bir etek. Dizimin bir karış üstünde bitiyordu. Göbek kısmım açtı. Haliyle sporu tam anlamıyla yapan biri olarak hafifden baklavalarım vardı ve sanırsam onlar belli oluyordu. Saçım zaten mısır kopçası gibi dümdüz olduğu için şekil vermekle uğraşmadım.
Soluk bir kırmızı ruj ve gözlerimi de simsiyah yaptım. Siyah topuklu ve siyah çantamı da aldım içine para , silah , susturucu ve telefonumu alınca tamdım.
Buse'yi kontrol amaçlı odasına gittiğimde Murat da hazırlanmak için odama giriyordu anlaşılan o da bizimle gelicekti.
Buse'ye baktığımda çok şirin görünüyordu. Sarımtırak bir elbise giymiş ve saçlarını da topuz yapmıştı.
Aşşağı indiğimde Şeyda orda bizi bekliyordu. Tabi ki Duygu yoktu o daha hazırlanamamıştır. Her zaman ki gibi. Kapı çaldığın da hızla kapıya bakmıştı.
Gelen Melihti.
_ oooo melek çok şık olmuşuz. Dur ama sen melek olmassın. Melek Şeyda gibi olur şeytan desem o da olmaz. Buldum sert kız giydiklerin çoğunluk siyah oluyor ben sana sert kız dicem. Aynı bir mafyanın kız versyonu gibisin.
Dediği an Buse öksürmeye başladı.
Bu çocuğun altıncı hissi cidden kuvvetli.
-Melih sen içmeden serhoş mu oluyosun ?
dedi Buse şaşkınlıkla.
Ama biz Buse'nin sorusuna değil de Duygu'nun merdivenden çığırmasına kulak kesilmiştik.
- Kızlar Allah çarpsın ki doğru sötleyin güzel olmuş muyum? Can beni beğenir mi ? Bak yalan söylerseniz ölümü görün.
Duygu Can'ı mı seviyo ? Daha iki gün önce tanıdığı bir adamı mı ? Yok artık.
Şeyda'yla Buse Duygu'yu susturmaya çalışırken bende Melih'e soru soruyordum.
- Sahi Canlar nerde ?
- Geliyolar
Dedi arkasını göstererek.Bizde hiç bekletmeden arabaya doğru ilerledik.
- Afra çantanı bi versene rujunu almışmısın ona bakıcam.
Duygu zayen Mayına'a gidiyoruz onun gerginliği var . Bir de çanta mı istiyosun onun için de de silah var.
En iyusi duymamazlıktan gelmek dedim ve arabaya bindim. O sıra bir el kucağıma doğru yaklaştı ve çantamı kaptı. Duygu ...
Herşey bitti artık Duygu da mı öğrenecek ?
Hedef koymak istemezdim ama yazmak için daha çok isteğe ihtiyacım var. Suana kadar 14 bölüm hazır. Sizin goreviniz ise 10 vote 6 yorum dan sonra yeni bölüm uzun bir şekilde karşınızda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA Mı Dedin ?? (bir Kiz Mafya Hikayesidir)
Chick-Lit4 kız ve aralarında biri mafya. Mafya olduğunu kimsenin bilmemesi gerek . En yakınlarından bunu nasıl saklıcak. Hem de aynı evde kalırken. Hem kız mafya mı olurmuş. Dışardan sevimli sakin eylenceli küçük kız. Aslında büyük bir mafya . KIZ MAFYA !! O...