Amity'nin Günlüğü;
Sevgili Günlük, Luz bugün beni hiç beklemediğim bir şekilde kurtardı. Açıkçası bu... Hoşuma gitmişti. Ama ona olan nefretimi söndüremez, asla! Benim çok üstüme geldi... Onun bir zorba olduğunu söyledim ama... Ama bu doğru değil, ona ne zaman kötü bir şey söylesem acı çekiyorum. Her zaman peşimden geliyor. Onunla konuştuğumda kendimi elektriklenmiş gibi hissediyorum. Bu his onunla yemini bozduğum zaman başladı. Bu duygunun ne olduğunu araştırmak için kütüphaneye gidiyorum, görüşürüüzz.
Dedi ve günlüğü kapattı Amity. Düşüncelere dalmış bir şekilde evden çıktı. Kütüphanede kimse yoktu. Sessizlik ağır basmıştı. Amity duygu değişiklikleriyle ilgili olan bütün kitapları önüne özenle dizdi. Derin bir nefes aldı, dizdiği kitaplardan birini aldı. Yaklaşık dört buçuk saattir kütüphanedeydi. Gus, Willow ve Luz'un gelmesiye Amity'nin yerinden sıçrayıp kendine gelmesi bir oldu. Amity'nin yorgun olduğu yüzünden de anlaşılıyordu, göz altları mosmor olmuştu. Luz, Amity'nin yanına gitmeye karar verdi ama Willow onu durdurdu ve ağzından yanlızca bir cümle çıktı...
Willow: O senin yaptığını yapar mıydı Luz..?
Ama Luz'un aklından geçen tek şey Amity'yle konuşmaktı. Willow Luz'un kolunu çekiştiriyordu. Gus ise Willow'un söylediklerini onaylıyordu sadece.
●
●
●
●Merhaba kitabı umarım beğenmişsinizdirr. Daha çok acemiyim hatalarım olabilir lütfen affediin :^