3

475 26 8
                                    

Pamir kim?

Numaramı nerden buldu?

Yoksa artık bi telefon sapığım mı var ?

Gerçektede beni gözetliyormudur?

Bana zarar verirmi?

Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?  Bu saçma düşüncelerden kurtulmak için kafamı iki yana salladım ve masajı tekrar okudum:

"Umarım bugün yaşadıklarından bir ders almışsındır.-Pamir"  Şimdi düşünüyorum bugün okulda yaşadığım şeyleri ve o psikopat çocuğu...Bu mesajı ondan başkası atamazdı, demek adı Pamir.TELEFON NUMARAMI NERDEN BULDU LAN O ??! Yarın okula gittiğimde onu mahfedicem.

"Ondan korkuyosun ... Korkmasan bile ona bir şey yapamazsın.Öyle değil mi ?"  17 yıldır sonunda bir iç sesim olduğunu öğreniyorum ve  o mükemmel wattpad hikayelerindeki gibi iç sesimle dalaşmıyacaktım.ZAten fazlasıyla haklıydım ona hiçbirşey yapamazdım...İstesemde.

2 saat sonra

Ayy ne  tatlı şeysin sen öyle senin alçılarını yerim ben. Yaklaşık 2 saatir tavanla bakışıyoruz ve aynı zamanda bugün yaşadığım seyleri düşünüyorum.Eski okulumda hep iftira atılan saf bir tiptim.Bir olay olmuştu en yakın arkadaşım adının Poyraz olduğunu öğrendiğim bi çocukla kavga ediyordu ve şuana dek gördüğüm hiç bir kavgaya benzemiyordu.Birbirlerine ölesiye dövüyorlardı onları ayırmak istemiştim ama ikiside o kadar kaslılardıki yerlerinden bile kıpırdamadılar.Bikaç kişidende yardım  alıp sonunda onları ayırabilmiştik sinirlenip Poyraz denen çocuğa yumruk atmıştım.Tabi benim iki katı boyumda bir kas yığını olduğu için gözü sadece kızarmıştı ama parmağımdaki yüzük sayesinde kaşında bir iz kalmıştı. Müdürün odasına gittiğimizde Poyraz tüm suçu bana atmıştı arkadaşım ve ben müdürü benim suçsuz olduğuuma inandırmaya çalıştık ama inanmadı.Zaten sürekli sakız çiğnediğim için hiç sevmezdi beni . Bu olaydan sonra herkez tüm olayların suçunu benim üzerime tamaya başladı eminimki bu işte Poyraz denen gerizekalının parmağı vardı. Bi süre sonra okuldan atıldım ve işte bu bok çukuru diye adlandırdığım yere geldim. Şimdi ise okulun bed boyu, sınıfın reisi tipli bir psikopat benimle uğraşıyordu.Aileme beni öldüreceklerini söylesem bile umurlarında omazdı.Zengin olabilirler ama asla sahip olamayacakları bir şey var...Bir ejderha.Bu yaşadıklarımı kafam almıyodu bu yüzden erkenden uyudum.

Sabah alarmın sesiyle uyandım bu işkenceye daha fazla dayanamayacağım için alarmı hızla kapattım.Rutin işlerimi hallettikten sonra aşağıya inip kendime gevrek hazırladım.HAYRET! Dün ki hizmetli hala duruyordu sevgili(!) ailemin onu kovmamasına şaşırmıştım doğrusu.Gevreğimi yedikten sonra odama çıktım ders işlenmediği için çantama telefonum , kulaklığım , cüzdanım ve bir okuma kitabı dışında birşey koymamıştım.Bahçeye çıktım hızlıca arabaya binidim.Rahatıma düşkün biriydim. Bu yüzden ayaklarım uzatılacak bi yer arardı herzaman. İyice yayılıp ayaklarımıda rahat bir pozisyona koydum ve dışarıyı seyretmeye başladım.Okulun önüne geldiğimde yavaşça bahçede ilerleyerek okula girdim.Dün ki olaydan sonra bi kaç kişinin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Bunu umursamadan sınıfa çıktım ve dün oturduğum sıraya oturdum.Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.Yaklaşık 5 şarkı dinledikten sonra yanımda bir kıpırdana hissettim ve bir süre sonra saçımda bir acı.Dün Pamirle öpüşen o kız şuan saçlarımı eliyle geriye doğru çekiyordu.

"Pamir çok yakışıklı değil mi? Ama  malesef o yakışıklı bana ait...Onu etkilemeye çalışma ve sakın ona yaklaşma"   Kız ciddi ve soğukkanlı bi tavırla bana akıyordu.Elinde ki bıçağın civri kısmını yanağımda dolaştırdı yavaş yavaş kaşıma doğru çıktı ve hafifçe bastırdı.Sesli bir şekilde yutkundum.Gittikçe dahda bastırıyordu ve canım gittikçe daha da  acıyordu. Gözlerimi kapattım kaşımdan birkaç tüyün gözümün üstüne döküldüğünü hissedebiliyordum.Yaklaşık 20 saniye sonra kaşımdan yanağıma doğru bir sıvı aktğını hissettim ve bunun kan olduğunu anladım.Kaşım cidden acıyordu ve iz kaldığıından emindim.Aniden kaşımdaki bıçak çekildi gözlerimi açmaya cesaretim yoktu ama pamir in bağırışıya kendime geldim.

"Ne yapıyorsun lan sen?!"   Cidden kızgın gözüküyordu ama kız bunu umursamdan Pamir i öpmeye çalışıyordu Pamir ise kızı elinin tersiyle itiyordu. "Sadece benim olandan uzak durmasını söyledim bitanem" dedi adını bilmediğim sürtük.Pamir dahda kızgın gözüküyordu artık aniden bağırdı

"BEN SANA AİT DEĞİLİM. SEN SADECE TEK GECELİKLERİNDENSİN.BİR DAHA DA BU KIZA BULAŞMA "  Kız bana öfkeli bir bakış atıp sınıftan çıktı.Pamir yanıma geldi umursamaz bi şekilde

"Bir daha sana bir şey yapmasına izin verme ve tuvalete gidip yüzünü yıka" Elimi kaşıma götürdüğümde acıyla yüzümü buruşturdum ve tuvalete yürüdüm . Yüzümü soğuk suyla yıkadım ve kanın durduğundan emin olduğum zaman aynada kendime baktım artık benimde sol kaşımda bir iz vardı aynı Poyraz gibi.Hayatımı boka çeviren o mal gibi. Eskilere dönmek istmediğim için yüzümü kurulayıp tuvaletten çıktım. Pamir ne kadar da profesyönel yapıyordu işini dünyayı yok edebilecek kadar kızgınken birden sakinleşebiliyordu..Onun bu dengesizlikleri daha 2. günden beni rahatsız etmişti.Sırama oturup şarkı dinlemeye başladım.

Feet don't fail me now
Take me to the finish line
All my heart, it breaks every step that I take
But I'm hoping that the gates,
They'll tell me that you're mine
Walking through the city streets
Is it by mistake or design?
I feel so alone on a Friday night
Can you make it feel like home, if I tell you you're mine
It's like I told you honey

Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words
This is the last time
Cause you and I, we were born to die

Lost but now I am found
I can see but once I was blind
I was so confused as a little child
Tried to take what I could get
Scared that I couldn't find
All the answers, honey

Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words,
This is the last time
Cause you and I
We were born to die

We were born to die
We were born to die
We were born to die

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane

Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words
This is the last time
Cause You and I
We were born to die
We were born to die

 
Şarkı bittiğinde susadığımı fark edip kantine inidim.Hızlı bi şekilde suyumu alıp sınıfa çıktığımda sıramda piçimsi bir gülümsemeyle beni karşılayan o kas yığınına baktım...POYRAZ VUSLAT

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikopat SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin