Senin için normal bir rock partisi Mi Young. Bizim içinse güneşin yeniden doğduğu bir savaşın başlangıcı olan kan partisi...
La la la lalala...
Kurgum için yapmış olduğum trailer! Edit yapmayı yeni öğreniyorum. Ve kitabım için bir trailer yapmayı çok istedim. Umarım beğenirsiniz. İzlemeyi unutmayın. Lütfen izinsiz almayınız!
Kalbimi sıkıştıran, beni nefessiz bırakan bu ağırlık her gece rüya içinde rüya gördüğüm bir kabusa dönüşmüştü. İnsanlık yüzyıllardır hiç değişmemiş, aksine sapkın düşüncelere ve kötülüklere bağlı köleler fazlasıyla artmaya devam etmişti. Bıçaklar bileniyor, derelerden kanlar akıyordu. Ama en kötüsü bu asla uyanamadığım bir kabusa dönüşmüştü!
Yaşadığım bu sıkıcı, bu zalim dünya tersine dönseydi üzülür müydüm yoksa mutlu mu olurdum çok da emin değilim. Sanırım çok da üzülmezdim. Ne vardı ki hayatımda? Ne görmüştüm bunca zaman? Yok olup gitsem daha güzel olurdu. Ya da canavarların saldırısına falan uğrasak... Hatta vampirlerin!
Yine saçmalamaya başladım sanırım. Vampir mi? Hayal dünyamdan çıkıp, gerçek dünyaya dönüş yapıyorum. Ah Mi Young, bunları düşüneceğine bir an önce bir elbise bulsan ya kendine. Aptal kafam. Asla gerçek dünyayla bağdaşamaz. İyice şizofren olacağım bu gidişle. Oysa baloya gideceğim hayali erkek arkadaşımı bile hazırlamıştım.
Yağmur mu başladı? Harika! Biraz daha yavaş yürüyeyim de eve ıslanarak gideyim. Bundan daha zevk aldığım ne olabilirdi ki? Gecenin sessizliğine karışan yağmur damlalarının sesi, rüzgarla sallanan ağaçların yaprakları ve komşunun ıslanmaktan nefret eden kedisinin mırıldanışları!
Parti yarın ve giyecek bir şeyim olmaması dışında bir sıkıntım yok aslında!
Gözümün önünden geçen bir gölgeye ilişti gözlerim. Kalp atışlarım bir anlığına hızlandı. Hayır, korkmuyorum. Sadece... Sadece bir gölgeydi. Önemli bir şey yok. Belki de adımlarımı hızlandırsam fena olmayacak. Evet evet fena fikir değil. Belki de ben yanlış görmüştüm. Işık hızıyla kim geçebilirdi ki önümden?
Bir kaç aydır gördüğüm bu yansımaların bir anlamını bulamıyordum. Ama bu sefer gerçekten korkmuştum. Kapüşonumu başıma geçirdim ve ellerimi ceketimin cebine sokarak hızla ilerlemeye başladım. La la lalalal! Sorun yok. İyiyim. Az kaldı. La la lalalla!
Evimin ışıkları neden açık değil? Anne, baba? Yoksa... Yoksa eve biri mi girdi?
"Annee!" diye bağırarak kapıyı açtım.
"Mi Young! iyi misin kızım?"
"Siz... Neden ışıklar kapalı? Ah şey film izliyorsunuz. Tabii ki ondan."
"Tamam ben odama çıkıyorum. Görüşürüz."
"Yine o korku filmlerinden mi izledin sen? Mi Young iyi misin?"
"İyiyim anne iyiyim. Size iyi izlemeler. Ben odama çıkıyorum. İyi geceler."
Derin bir nefes almıştım odama çıkarken. Ne sanmıştım ki? Beni takip eden gölgenin gelip ailemi öldüreceğini falan? Of off! Belki de annem haklıdır. O kadar film izlememeliyim.
Yağmurdan sırımsıklam olan kıyafetlerini çıkarıp, kurumaları için yatağıma sermiştim. Sıcak bir duş alıp bir an önce uyumak istiyordum. Ama o kadar korkmuştum ki gözlerimi kapatmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOY IN ROCK PARTY
FanfictionHayatında ilk defa bir rock partisine giden Mi Young başına geleceklerden habersiz, sıradan bir okul balosu için hazırlanıyordu. Sonunda lise bitmiş, ders dışında bir şeyler yapmak için can atıyordu. Aldığı davet onu gerçekten çok mutlu etmişti. Bel...