Rahimi dan Amir merupakan atlet kebangsaan yang sedang melanjutkan pelajaran di sebuah universiti di utara tanah air. Mereka berdua mempunyai susuk tubuh idaman setiap gay dan wanita kerana six packs dan dada bidang mereka menjadi bahan menjamu mata tiap petang. Rahimi mengenali Amir sejak hari pertama dia terlibat dengan aktiviti sukan manakala Amir pula senior dia dalam sukan olahraga.
Cuti semester akan bermula beberapa hari lagi dan mereka akan menetap di sebuah blok yang menempatkan atlet sahaja untuk menjalankan latihan sukan sepanjang cuti semester. Selepas bermulanya cuti semester mereka menginap di dalam bilik yang sama dan seperti biasa anak muda bujang hanya tidur dalam keadaan bogel atau hanya memakai boxer sahaja. Selepas habis latihan pada petang itu Amir dan Rahimi mengambil giliran untuk membersihkan diri masing-masing disebabkan hujan lebat sehinggakan menampakkan susuk tubuh masing-masing.
Kemudian mereka menjamu selera makanan yang telah siap dibeli sebelum bermulanya latihan pada petang tadi. Mereka kemudiannya menonton cerita Elite di Netflix yang dikatakan mempunyai jalan cerita yang menarik mengenai budak-budak remaja. Mereka berdua menonton dalam keadaan gelap yang hanya ditemani dengan lampu laptop dan bunyi hujan yang mula turun renyai.
Semasa mereka leka menikmati Elite tiba-tiba ada adegan di dalam bilik air pelajar lelaki sedang mandi bogel dan kemudian didatangi beberapa lelaki yang melakukan adegan berahi. Amir dengan segera cuba mencapai tetikus tetapi malangnya ia tidak berfungsi disebabkan masalah teknikal. Rahimi terdiam apabila melihat adegan tersebut dan menyuruh Amir tidak membuat bising. Dalam keadaan cahaya kesamaran Amir melihat Rahimi sedang menutup celah kangkang dengan tapak tangannya."Kau stim ke Rahimi? Serius laa bro" kata Amir
"Kau diam Amir, ni semua salah kau" kata Rahimi
"Kita tido je la, tak payah tengok benda pelik ni" tegas AmirLalu Rahimi bangun terus ke katil dan baring, Amir pula baring dikatilnya dengan perasaan serba tidak kena. Masing-masing tidak berbaju dan tetiba hujan semakin lebat. Mereka berdua terlelap tidur dalam keadaan serba tidak kena. Lebih kurang jam 3 pagi Rahimi terdengar bunyi daun pintu dibuka dan ditutup perlahan, dia berasa pelik kerana Amir tidak ada di atas katil. Rahimi dalam keadaan hanya berboxer keluar perlahan-lahan dan mencari Amir di dalam bilik air tetapi tiada. Rahimi mencari Amir di bilik bersebelahan juga tidak ada tetapi kedengaran dengusan sayup di bilik lain lalu Rahimi pergi menjenguk dan melihat Amir baring di atas katil lama di dalam bilik stor sambil memicit puting sendiri sambil ditemani seorang lelaki lain yang tidak dikenalinya.
Lelaki tersebut amat berahi kerana sedang menghisap batang Amir yang panjang dan berurat itu dan Amir pula semakin kuat mendengus berahi dengan memakai penutup mata. Lelaki tersebut kemudiannya menuju ke pintu untuk keluar ke tandas dan Rahimi dengan segera mendekati lelaki itu. Rupanya dia ialah junior tahun pertama mereka semester itu dan meminta Rahimi melepaskannya. Rahimi melepaskannya dengan syarat tidak membuat bising lalu mengambil lube daripada lelaki itu.
Rahimi menghampiri Amir yang dalam keadaan bogel dengan perlahan, lalu memegang konek Amir yang sedang tegang itu dan mengulum dengan perlahan-lahan. Amir mula mendengus dan sesekali Amir cuba memegang kepala Rahimi dengan pantas menempis supaya Amir tidak tahu bahawa Rahimi sedang mengulum batangnya. Amir kemudiannya terus mengorak langkahnya berahi dengan menjilat telur Amir sehingga basah dan meleleh air liur dicelah kangkangnya.
Rahimi bergerak semakin ke atas dan menghisap puting Amir dengan rakus dan Amir merelakan setiap benda yang dilakukan oleh Rahimi. Rahimi menolak tangan Amir ke atas dan menjilat ketiak Amir yang berbau wangi. Amir semakin galak dengan desahan berahinya terus mengetip bibirnya apabila badannya basah dengan air liur Rahimi. Rahimi tanpa membuang masa menolak kaki Amir ke atas dengan menjilat lubang bontot Amir sehinggakan Amir mendesah dengan kuat."Hmm...sedap sayang, jilat lagi sayang...lagi..." desah Amir yang sedang berahi
"Fuck aku sekarang bro...sebelum Rahimi bangun" tambah Amir lagiAmir dengan segera bangun melondeh boxernya dan menarik kepala Amir menghisap batangnya yang tebal dan panjang. Amir mendesah kesedapan mengulum batang lelaki dan menghirup mazi Rahimi dengan rakus. Rahimi membiarkan Amir menghisap telurnya tanpa ragu-ragu.
"Malam ni aku ratah kau dulu Amir, dah lama aku tunggu." bisik hati Rahimi
Setelah Amir menikmati batang Rahimi dalam 10 minit lalu Rahimi menyapu lube Japan pada batangnya dan lubang Amir. Amir memasukkan perlahan-lahan kerana ingin menikmati lubang lelaki idamannya. Amir menahan sakit dan apabila seluruh batang Rahimi masuk ke dalam lubang terus Amir mendesah menahan sakit. Rahimi memulakan dayungan secara perlahan-lahan kerana lubang Amir yang ketat dan panas. Sambil Rahimi mendayung tangannya memicit puting Amir dan membongkok badannya untuk menghisap sambil mengigit manja.
Amir mula mengemut dengan kuat menandakan lubangnya mulai serasi dengan dayungan Rahimi, Rahimi mula melajukan dayungan sambil mendesah kesedapan sambil ditemani bunyi hujan yang semakin lebat. Rahimi menekan dengan dalam batangnnya sehinggakan Amir mula terangsang dan batangnya mula mengeras."Fuck laju-laju bro sedap batang kau, lama aku tak dapat macam ni, pancut dalam bro.." desah Amir
Amir mendesah semakin berahi dan Rahimi menukar posisi kepada doggy, Amir tanpa membuang masa memegang batang Rahimi memasukkan ke dalam lubangnya. Rahimi semakin liar, dia memeluk Amir dari belakang dan meramas dada bidang Amir. Sebelah tangan meramas dada manakala sebelah tangan menarik rambut Amir. Rahimi mencium leher Amir dan bahu lalu mencium bibir Amir dengan rakus. Amir mengetatkan cengkaman lubangnya lalu Rahimi menarik keluar batangnya dan memasukkan beberapa kali sehingga Amir merayu tidak melakukannya kerana ia menyebabkan Amir ingin terpancut awal.
Rahimi menyambung dayungan dalam keadaan face to face, Amir masih lagi memakai penutup mata sambil badannya tersergam indah menampakkan bentuk badan seakan-akan Saharul Ridzwan. Rahimi melajukan dayungan sambil mendesah dengan kuat lalu Rahimi mendesah kuatnya"Argghh hmmmm hmmmm I'm gonna cum baby, hummmmm arghhhhh arghhhh fuck u bitch" desahan Rahimi
Rahimi menarik keluar batangnya lalu menyumbat ke dalam mulut Amir, Amir menjilat setiap bahagian air mani di atas batang Rahimi. Tapi ia tidak berhenti di situ sahaja, Rahimi memegang batang Amir lalu menghisap dan mengulum batang Amir sehingga Amir memuntahkan air mani ke atas muka Rahimi. Rahimi kemudiannya mengambil seluar dalam Amir lalu menghidu dan mengelap air mani dimuka dan batangnya. Amir dalam keadaan letih lalu terbaring disitu, Rahimi bangun dan memberi ciuman dan love bite ditepi puting Amir. Amir mendesah kesedapan lalu Rahimi bangun balik ke bilik seperti biasa dan tidur. Pada keesokkan paginya Rahimi melihat Amir tidur nyenyak dengan menampakkan bonjolan tebal dan panjang. Rahimi tersenyum dan sambung tidur.
Next: Apit Budak Kluang
YOU ARE READING
PLU UNIVERSITI
RomanceAda di antara cerita ini adalah pengalaman aku dan rakan aku sendiri sebagai PLU di universiti awam