Kai

3K 26 0
                                    



Kai

Seorang lelaki bukan hanya seorang lelaki yang biasa seperti lelaki lain. Raut wajahnya seakan-akan cina dan mata sepetnya yang kecil itu serta senyumannya yang menggodakan. Aku masih ingat lagi aku terlalu bosan pada malam tersebut dan memuat turun aplikasi Grindr pada ketika itu, setelah aku menggodek-godek aplikasi tersebut aku mendapat mesej daripada seseorang di dalam peti masuk. Aku melihat gambar profil tersebut dan badan lelaki tersebut mempunyai bentuk badan fit dan jelas otot-ototnya. Aku tanpa membuang masa terus membalas mesej tersebut dengan  pantas dan dia membalas mesej aku pada masa yang sama. Dia memperkenalkan diri dia sebagai Kai dan dia kelihatan tidak sabar lalu meminta untuk videocall. Aku bersetuju dan terus membuat videocall tersebut, aku teruja apabila melihat dia sepertimana yang aku nak. Dia mengajak aku untuk berjumpa dan aku bersetuju lalu dia meminta aku mengambil dia di depan hostel dia. Oh ya, dia merupakan pelajar dan berada dalam semester empat pada ketika itu.

Aku terus memandu di dalam keadaan teruja lalu menunggu di dalam kereta, selepas beberapa minit dia turun hanya memakai t-shirt, selipar dan seluar pendek. Apabila dia membuka pintu aku bertambah teruja apabila melihat dia dalam keadaan fit dengan chinese look dia. Dia berasa malu dan mengajak aku untuk pergi ke tempat yang lebih gelap untuk bersembang. Aku tanpa membuang masa memandu keluar dan menuju ke kawasan yang lebih gelap untuk berkenalan, sambil memandu dia memegang tangan aku dengan erat. Keadaan ini membuatkan aku bertambah teransang dengan tangan dia yang kasar seperti buruh kasar. Ketika sampai di kawasan gelap dia mengajak aku bersembang-sembang mengenai diri masing-masing, Kai agak berani kerana kadang-kadang dia menggenggam erat tangan aku sambil meletakkan di atas peha dia yang hanya berseluar pendek. Peha dia yang putih melepak tanpa bulu kaki membuatkan aku tak tahan.

Dia tanpa segan silu mengajak aku untuk bercium lalu aku tanpa berlengah merelakan dia mencium sambil dia menurunkan seat aku. Dia seorang yang pandai cium kerana dia suka bermain lidah sambil tangannya meramas dada aku yang tebal dan bidang ini lalu aku membalas ciuman dia yang rakus. Dia dengan rakusnya menyelak baju aku dan menjilat putting aku dengan manja serta mengigit sekali-sekala. Aku mengeliat dan moaning kerana tidak tahan dengan layanan Kai ketika itu dan tangan aku meramas-ramas perutnya yang keras itu sambil bermain bulu-bulu halus dipusatnya. Sesekali dia merengus kesedapan kerana tangan aku bermain kepala konek dia yang mulai memuntahkan air mazi yang banyak. Kai mula menerokai perut aku dan dia menjilat six pack aku serta mencium perut aku dengan rakus sekali. Dia memuji bentuk perut aku dan aku menolak kepalanya ke bawah perut aku lalu dia mengigit benjolan seluar aku pada masa yang sama.

Aku menolak Kai ke dinding pintu dan mencium dengan rakusnya leher dan mulutnya sehingga basah dan air liur kami meleleh sedikit. Ciuman demi ciuman dari mulut turun ke leher sehingga aku menyelak baju lalu menghisap putting pink dan keras Kai. Kai mendengus kuat dalam kereta sambil menarik baju aku lalu menyuruh aku menanggalkannya. Aku menanggalkan baju aku dan menolong Kai menanggalkan bajunya, kami tidak berbaju dan aku menurunkan tempat duduk dia sambil meratah badannya yang fit itu lalu aku tanpa segan silu membuka zip seluar dia dan deepthroat. Kai menjadi tidak keruan dengan tindakan aku lalu dia menekan kepala aku sambil menjerit. Kai menolak aku dan membuka zip aku dan kini dia menghisap konek dan telur aku. Kami menjadi tidak keruan lalu bercium sambil melancap, Kai mengajak aku mencari port dan aku mengajak dia pulang ke rumah aku untuk extra workout malam itu. Kai tanpa berfikir panjang terus mengajak aku pulang dan kami mula menjadi lebih liar malam itu.

Malam itu sangat panjang kerana Kai tanpa segan silu menarik aku selepas aku menutup pintu rumah aku lalu dia menanggalkan baju dia dan seluar sehingga bogel. Dia menolak aku duduk di atas kerusi dan mula blowjob aku sambil aku menanggalkan baju. Dia menanggalkan seluar aku sehingga tiada seurat benang, sesekali dia memegang batang 7 inci aku dan menepuk pipinya dengan batang berurat. Air liur dia membasahi batang dan telur aku, dia sesekali mendengus kesedapan meratah batang aku kerana dia tidak pernah dapat batang melayu panjang dan besar berurat. Kemudian dia berdiri dan tukar posisi supaya aku menghisap batangnya pula yang lebih pendek tetapi bengkok ke atas membuatkan batangnya sangat seksi. Aku tanpa membuang masa terus menerkam batangnya berwarna pink kemerahan kerana dia melancap sambil blowjob aku tadi, aku terus menghisap dengan rakusnya tanpa memberi peluang kepadanya. Kai semakin cepat mendengus kesedapan dan dia menjadi tidak keruan apabila aku deep throat dia, dia semakin menikmati henjutan mulut aku sehingga sesekali punggungnya terangkat menekan mulut aku.

PLU UNIVERSITI Where stories live. Discover now