"Sllurppp..hurmmmmm...arhhhhhhhh""Hurmmmmm...mmmmmm...slurpppp"
Bunyi tersebut berulang-ulang kali berbunyi dan aku merasakan konek aku keras dan seperti sesuatu menjilat dan mengemam beberapa kali. Batang aku digenggam dengan kuat dan dilancap perlahan-lahan dengan air liur yang melimpah sehingga ke telur. Aku merasakan seperti seseorang menolak dan membuka kelangkang aku lalu menjilat telur aku dengan rakus, aku terasa ngilu ketika itu.
"Kai...kau buat apa ni, kenapa batang abg kebas dan badan abang panas...."tanya aku
"Sorry bang, saya tak tahan tengok abg sejak subuh tadi, saya sapu magic tissue kat batang abang dan sapu air penaik nafsu dibibir abang semasa abang tidur" balas Kai
Aku menekan kepala Kai untuk deepthroat dan sesekali dia terbatuk, Kai memang pandai hisap dengan ghairah, aku hampir terangkat bontot aku dek kemahiran menghisap dia. Ahhhhh, aku menarik baju Kai dan menanggalkannya lalu menarik sehingga dadanya mencecah muka aku. Aku dengan lahapnya menghisap puting pink dia dan berbentuk elok sehingga dia mendesah kesedapan sambil menarik dan menekan kepala aku ke dadanya. Setelah merah puting sebelah kanan lalu aku sambung menghisap puting sebelah kirinya dan mengigit. Kai menjadi tak keruan kerana putingnya bertambah keras dan dia menolak aku lalu baring kesedapan.
Aku tidak berhenti disitu tetapi terus menerkam badannya yang putih mulus lalu menjilat ketiaknya kedua-dua belah yang tiada bulu, aku tak dapat mengawal nafsu aku disebabkan cecair nafsu itu. Kai mencium rambut dan menarik rambut aku untuk mencium mulut aku dengan rakus, dia tisak mahu mengalah lalu meraba-raba mencari konek aku yang keras dan panjang. Dia berpusing dan membuat isyarat 69, aku cium batang dia dan memberikan blowjob sehingga dia mendesah kuat kesedapan kerana terinzal. Bontotnya makin naik turun kerana kesan mulut aku yang berjaya membantu koneknya memuntahkan banyak air mazi.
Kai meminta aku berhenti daripada menghisap koneknya kerana takot terpancut awal, aku menarik dia ke penjuru katil dan mengambil pelincir lalu menyapu ke bontot dan batang aku, Kai menyuruh aku menekan dalam sedalam yang boleh. Aku bermain-main kepala konek aku di lubang bontot Kai sambil menghisap puting dia semula. Dia semakin tak keruan dan lubangnya terkemut-kemut dengan laju, konek aku di hujung lubang perlahan-lahan ditelan lubang dia sambil aku menekan dengan perlahan. Apabila kepala takuk melepasi lalu Kai menarik badan aku dan konek aku menekan ke dalam dengan laju.
"Arggghhhh bang, sakit bangggg....hurmmmm sakit bang..."
"Sayang tarik badan abg, sorry tapi sedap sangat dik lubang adik,..."
Aku menarik keluar dan tiada najis terlekat lalu aku masukkan semula dengan kasar dan memulakan dayungan. Kai tidak dapat menahan desahan lalu semakin kuat desahannya tiap kali aku mendayung ke dalam. Mata putih Kai semakin jelas ternampak dan nafas dia semakin rancak naik turun. Aku pula melajukan dayungan dengan tanpa henti, sesekali Kai meraba-raba abs aku dan daripada pandangan aku Kai memang tersangat seksi seperti melihat Ashton Summers terbaring dengan abs dan chest terbentuk cantik walaupun tidak terlalu berotot.
"Abg laju lagi bang, saya nak abang tekan dalam-dalam jangan stop bang....saya dah high sekarang, sedap bang...sedap.."
"Fuck sedap sayang..lubang sayang ketat.....hurmmmm...ahhh ahhh ahhh....kemut lagi sayang..."
Aku meneruskan aksi dengan menarik keluar konek lalu menarik Kai ke sofa, aku dalam keadaan duduk dan Kai ride aku dengan laju. Dia menghenjut batang aku seperti Carter Dane ride Blake Mitchell. Aku bertambah horny dan batang aku terlalu keras kerana lebang Kai sangat sedap dan ketat. Kai melajukan henjutan ke atas batang aku..
"Bang arghhhhh sedap bang....sayang tak tahan....bang please..."
"Pancut sayang...pancut dalam mulut abang..."
Kai dengan pantas bangun dan menyumbat batangnya ke dalam mulut aku, dia menekan kepala aku supaya tidak terlepas daripada menelan air mani dia. Aku menelan dan menghirup air mani selebihnya. Muka Kai kemerahan dan dia kembali memasukkan konek aku ke dalam batangnya. Aku membaring Kai di atas meja kayu di dalam bilik lalu menghayunkan senjata aku dengan laju, desahan Kai semakin tidak dapat dibendung, dia memicit-micit putingnya sehingga kemerahan lalu dia menarik nafas panjang dan memancutkan air kalu kedua. Aku bertambah horny lalu...
"Sayang abang nak terpancut...aghhhhh sayang....fuck..."
"Dalam bang...arghhhh sedapnya bangggg....suamnyaaaa..."
Muka Kai menunjukkan kepuasan yang tidak dapat disorok lagi lalu menarik batang aku dan menjilat puting aku. Selepas beberapa ketika konek aku bertambah keras dan aku memancutkan air aku ke atas badan dia. Dia merasaka puas lalu mengajak aku mandi dan bersih badan.
"Thanks abang, nanti abang datang akan saya puaskan abang mcm hari ini"
"Thanks Kai..."
Aku tidak bertemu Kai dalam tempoh yang lama dan video dia juga ada tersebar di Twitter...
YOU ARE READING
PLU UNIVERSITI
RomanceAda di antara cerita ini adalah pengalaman aku dan rakan aku sendiri sebagai PLU di universiti awam