Cerita ini merupakan cerita benar di antara Amin dan Abang Zul, seks antara pelajar dan pensyarah di sebuah universiti.Seperti pagi yang kebiasaannya Amin bangun dalam keadaan bogel dengan batangnya terpacak 6.5 inci sambil ditutupi dengan kain selimut, pagi itu agak sedikit pelik kerana dia lebih horny daripada kebiasaannya. Amin mengurut batangnya secara perlahan-lahan sambil mendengus kesedapan dek kerana tahap horny semakin meninggi. Amin membayangkan dirinya dipeluk oleh seorang lelaki sama tinggi dengannya dan mula menjilat putingnya. Amin memicit-micit putingnya yang semakin keras sambil mengusap perutnya yang mempunyai abs yang agak ketara.
Secara tiba-tiba telefonnya berbunyi menandakan mesej masuk ke dalam Grindr iaitu apps e-lacur yang popular untuk menjalang, dan dia membuka apps tersebut dan seseorang menghantar mesej
"Hi, horny ke? Aku sangap lubang".
Amin hanya membalas "Datang la ke alamat ini dan masuk je, aku tunggu...tak kisah gemok ke kurus datang je fuck aku..."
"Ok, aku datang...pintu jangan kunci..."Amin terus bangun dan menuju ke tandas mencuci lubang keramatnya yang sudah lama tidak diterokai oleh mana-mana lelaki sejak 5 bulan lepas. Selesai cuci lubang keramat Amin terus memakai g-string dan baring sambil menutup mukanya dengan selimut. Kedengaran bunyi kereta yang tiba di hadapan rumah membuatkan Amin berdebar-debar untuk "dirogol", pintu dibuka dan ditutup lalu daun pintunya dibuka perlahan-lahan.
"Aku dah sampai...kenapa baring?" kata Abang Zul
"Buat je apa ko nak, aku ikot je...." kata AminAbg Zul membuka baju dan seluar sehingga tiada seutas benang di badannya lalu dia menarik tangan Amin dan mencapai kepalanya disorong batang melengkung 6 inci ke dalam mulut Amin.
"Hmmm,,...sedap sangat sayang...dalam lagi...lagiiiii..." dengus kesedapan Abang Zul tanpa henti dan menekan kepala Amin
Amin hampir muntah lalu dia baring sambil menghisap telur lelaki itu, "slurrrpppppp...sedap telur ko..."
Abang Zul terus membaringkan Amin dan mencapai batang Amin yang separa keras lalu terus mengulum tanpa segan dan meludah semula air liur ke batang Amin dan menghisap semula. Amin mendengus kesedapan kerana tahap horny membuak-membuak.
"ahhhhhh....ahhhhh...lagi...lagiiii...hmm" Amin moaning manja tanpa henti
"sedap batang ko, besar dan panjang....aku nak rim ko sekarang"Abang Zul mengangkat kaki Amin ke atas dan menghisap telur dan rim lubangnya dengan rakus, sekali sekala dia melancap batangnya sehingga air mazinya meleleh dengan banyak. Abang Zul bangun dan cium mulut Amin dengan romantik sehinggakan Amin terkulai dan memeluk Abang Zul seperti sepasang kekasih yang baru sahaja berkahwin. Abang Zul meneruskan ciuman sambil menggesel-gesel batangnya dengan Amin sehingga air mazi melimpah dengan banyak. Amin bertambah horny apabila Abang Zul mula menciium leher dan telinga tanpa memberitahu sehinggakan Amin tak tahan lalu menolak Abang Zul ke sebelah.
Amin tanpa membuang masa terus menerpa ke puting Abang Zul dan menghisap putingnya sehingga basah dada dia lalu turun ke perut lelaki itu yang keras. Amin meneruskan misi dengan menjilat perut lelaki itu sehingga turun ke batang yang melengkung itu. Amin menghisap dengan rakus sambil tangannya memicit puting lelaki itu. Abang Zul merengek kesedapan dan dia tidak sedar dia telah meluahkan sedikit air mani.
"Ko dah pancut ke? Air meleleh ni..." kata Amin
"Hisap je, aku belum klimaks lagi...meleleh tu normal, batang still keras kan? balas Abang Zul
"Sedap sial air mani ko pekat..." balas Amin yang sangat gembira.Selepas 10 miniy, Abang Zul menolak Amin dan menolak kakinya ke atas, Abang Zul mencapai kondom dan pelincir lalu memasang dengan perlahan-lahan dan cermat.
"aku pakai kondom yer, kali pertama dengan ko.." kata Abang Zul
"aku mana-mana je janji puas" balas AminAbang Zul memasukkan dengan perlahan-lahan sambil cium mulut Amin dan dia mendengus apabila batangnya masuk dengan sepenuhnya dan Amin tersenyum lebar. Amin memberikan isyarat supaya mendayung dengan cepat, Abang Zul memulakan tindakannya dengan rakus dan menekan-nekan dengan kuat. Amin mendengus kesedapan lalu dia menarik badan lelaki tu dengan lebih erat tanpa membuang masa sambil mengemut dengan kuat. Sesekali Abang Zul mendengus kesedapan dan menghentak kesedapan lalu Amir merasakan sesuatu berlaku di dalam lubangnya. Lubangnya terasa becak dan seperti empangan penuh. Amin menolak Abang Zul lalu menarik keluar batang Abang Zul.
"kondom pecah..." kata Amin
"so...nk teruskan ke stop?" tanya Abang Zul
"dah becak lubang aku...habiskan terus.." balas AminLalu Amin tarik keluar kondom tu dan terus ride batang lelaki tu dengan rakus. Pandangan dari atas sangat heaven kerana dada bidang lelaki itu sangat mengiurkan sambil tangannya berurat memegang pinggang Amin. Amin teruskan menunggang batang lelaki itu dan semakin becak lubang Amin dengan air mazi lelaki itu. Amin bangun dan meminta Abang Zul untuk doggy lalu Abang Zul memasukkan batang dalam posisi doggy sambil menarik rambut Amin. Amin bertambah horny dengan tindakan lelaki berumur 40 tahun itu kerana sangat berpengalaman. Sesekali Abang Zul memeluk Amin dari belakang dan memanggilnya sayang berkali-kali sambil menghentak batang menyebabkan Amin bertambah kemut dan moaning.
Abang Zul membaring Amin dan meneruskan pula dalam posisi missionary dan mengangkat kaki Amin ke atas lalu menjilat dan mengulum ibu jari Amin tanpa berhenti. Walaupun geli tetapi Amin tetap kemut sehingga dia mencapai klimaks.
"Fuck aku laju-laju...jangan stop sebab aku dah horny nak terpancut sendiri..." kata Amin
"Ok sayang...sabar yer" balas Abang ZulLelaki itu menghayun pedang dengan laju tanpa henti selama beberapa miniit dan kemutan Amin bertambah kuat. Tanpa semena-mena batang Amin sepanjang hampir 7 inci memuntahkan khazanah pekat dan banyak ke atas badan dan memercik ke mukanya. Abang Zul memeluk Amin dan menjilat air mani Amin di dada Amin lalu mendayung dengan lebih laju. Amin dapat merasakan kepala konek lelaki itu membengkak dan berdenyut-denyut lalu memuntahkan air azimat ke dalam lubang Amin. Zul mendengus kesedapan dan menyambung mendayung kerana dia tidak puas dan mukanya kemerahan kerana berpeluh serta menikmati kesedapan lubang anak muda. Lelaki itu memeluk Amin dalam keadaan missionary lalu memuntahkan lagi sekali air azimatnya dan kali ini lebih banyak sehingga meleleh keluar dan membasahi katil Amin. Amin mengemut dan Abang Zul mengeluarkan batangnya yang berwarna merah jambu sedikit seperti batang lengchai.
"sedap sayang?" tanya Abang Zul
"sedap sial, becak katil aku...rabak lubang..." balas AminMereka berpelukan dan bercium sehingga terkulai dan terlelap keletihan.
YOU ARE READING
PLU UNIVERSITI
RomanceAda di antara cerita ini adalah pengalaman aku dan rakan aku sendiri sebagai PLU di universiti awam