Pic misin oğlum?

125 17 4
                                    

Kilitten 1 saat geçmişti. Yoongi sadece kendi halinde telefon ile oynuyordu. Ben ise oturmuşum kaçamak bakışlar atıyordum arada. Yoongi bana baksana artık. Konuş be adam. Ne donuk şeysin. Seni pi-

- Aç mısın? Yemek söyleyeyim dışardan?

- H-Ha? Yok d-değilim.

- Peki.

İç çektim öylece yine ona baktım. Çocukken yaptığım şeyler çoktu biliyorum. Sonuçta çocuktum abartıyor...

- Yoongi üşüyorum...

- Kıyafetler burda bulunmuyor. Tek yataktaki yorgan var. Yatağa girebilirsin.

- Tamam.

Yatağa yönelip içine girmiştim. Yorgana bir kedi gibi sokulmuştum. Yoongi hiç burada değilmiş gibi sanki. Tanrım hasta olayım. Bayılayım ya da öleyimde bana baksın...

- Konuşmayacak mısın?

- Hayır Hoseok.

- Özürdilerim. Hadi barışalım artık. Sence de uzun sürmedi mi?

Yoongi öylece bana baktı. İç çekti ve telefona döndü. Bir şey desene mağra adamı, öküz, it kedi. İlla ki affedecek beni. Bilinçsizce yaptığım bir şey için süründürmemeli. Ev gittikçe soğuyordu. Yoongi de kısa kollu ile kalmıştı. İç çektim ve ona baktım.

- Gelsene donuyorsundur.

- Gereği yok.

- Hasta olacaksin gel şuraya!

- Bağırma sus!

Kaşlarımı çatıp susmuştum. Burada kalmamın bir anlamı yoktu. Kalktım ve balkona çıktım. Aptal çocuk hala kin güdüyordu. Biraz sarkıp aşağılara bakmak istedim. Sarktıkçe güzel site bahçesinin tamamını görüyordum. Güller... Menekşeler...

- Biraz daha sark lütfen. Öyle düşmezsin.

Yoongi'nin sesi üzerine ona döndüm. Bana bakıyordu öylece. Bir şey diyecekte ama diyermiyormuş gibiydi. Gülümsedim cesaretlenmesi adına. Oda bakışlarını bahçeye indirdi.

- Sana küs değilim Hoseok. Kırgın da değilim. Çocuktuk biliyorum. Affedeceğim küçük Hoseok'u. Tamam mı?

Gülümseyerek dinlemiştim. O benim hayalimdeki adamdı tam olarak... Her şeyiyle aşıktım ona.

- Tamam. Zaten hatalıyım üstelemiyorum. Sadece senle konuşmamak beni üzüyor. Hem ne de olsa bi-

Belimden tutup kendine çekmişti. Güzel bir kucaklaşma olmuştu. Sıkıca sarılmıştım. Kendimi turamayıp ağlamıştım. Oda sırtımı sıvazlayarak sıkıca sarılmıştı. Yüz yüze geldiğimizde gözlerime bakıyordu. Dudaklarıma yaklaşmaya başlamıştı. Nefesimi tutup gözlerimi kapattım. Öpecekti...

Eveet e postama çok bildirim gelince geri döndüm. Çok beklettim üzgunum hikayeye devam.

♤♤MY SAPIK♤♤{SOPE}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin