Tabii siz....

176 19 10
                                    

    Tabii siz annesi tarafından size emanet edilmiş Yoongi'yi her bakımdan yetersiz gördüğünüz Hoseok'a vermeye şiddetle karşısınız ama...

    Tamam tamam uzatmayacağım. Sadece heyecanımı yenemiyorum. Bu gün Yoongi beni evine çağırdı. Aslında tam olarak ben kendi kendimi davet etmiş olabilirim... Her neyse sonuçta Yoongi'yi göreceğim değil mi? Buna odaklanalım lütfen. Annesi ve Yoongi beni bekliyor. Ah bayan Min... Çok nazik beni unutmamış. Beni çok lafa tuttunuz! Gitmeliyim!

    Hızlıca üstümü giyinip, en sevdiğim parfümü sıktım. Heycanla karşı daireye yaklaşıp zili çalmıştım. Kapıyı açan suratsız bir Yoongi görünce tamamen gülümsemiştim.

- Selaam Yoongi.

- Hoşgeldin geç...

- Ayy nasıl sevindin yerim seni!

- Hoseok şimdiden kovmamı ister misin?

    Kafamı hızlıca olumsuz sallayıp, ağzıma sahte fermuar çekmiştim. Bunu gören Yoongi kenara çekilip geçmemi işaret etmişti. Heycanla içeri geçip annesine kısaca selam vermiştim. Annesi beni görünce çok güzel sırıttı- Annesi neden sırıtıyor lan? Neyse buna takılmayalım en iyisi ehehe...

    Kısaca yemek yemiştik ve oturup sohbet etmiştik. Bu kısa sürede annesi 10 kez Yoongi'ye damadımı buldum şakası yapıp, onu delirtmişti. Bende kenarda gülüp sırıttım. Başka ne yapabilirdim ki?

   Yoongi mutfakteyken Bayan Min benden gözlüğünü istemişti. Kitaptan güzel kısımları okuyacaktı bana. Bende heycanla koştum odasına. Gözlüğü ararken Yoongi geldi.

- Hoseok senin ne işin var burada?

- Annen benden gözlük istedi. Onu götürücem.

- Iyi de benim annem gözlük kullanmıyo-

    Yoongi'nin sözünü kapı kilidi kesince ikimizde kocaman gözlerle birbirimize bakmıştık. Yoongi hemen kapiyi zorladı ama kesinlikle açılmıyordu. Bayan Min arkadan gülmüştü.

- Aranızdaki sorunları halledene kadar kalın orada!

    Ee ben şimdi attığım son resme mi yanayım? Yoonginin vereceği tepkiye mi? Napayım yani..

MERHABA SOPE SEVERLER. UZUN BIR BÖLÜM YAZIP GÖNLÜNÜZÜ ALIRIM DIYE DÜŞÜNDÜM. UMARIM BEĞENIRSINIZ. İLK DEFA UZUN BÖLÜM YAZDIM. ARTIK DÜZENLI OLARAK BURADAYIM. SIZI SEVİYORUM~

♤♤MY SAPIK♤♤{SOPE}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin