,,Tony, ty víš že tam musíš jít."
,, Víš, že doktorům nevěřím."
Tony Stark a Pepper Pottsová. Světoznámý vynálezce a hrdina se svou skoro stejně známou asistentkou a hádají se na chodbě nemocnice nad takovou maličkostí.
,,Spousta lidí už ten zákrok podstoupila a nikdy se nikomu nic nestalo." Frustrovaně si povzdechla.
,, To tam mám jen tak jít a nechat si od úplně neznámého doktora vyříznout část těla?" Její šéf zněl vyděšeně.
,,Nevyšiluj pořád tolik. Je to jen operace slepého střeva."
Ještě štěstí že chodba byla prázdná. Bylo by zábavné, kdyby se tisk dozvěděl že slavný hrdina a Avenger Iron man se bojí jedné malé operace.
Po lesklé podlaze se ozvaly kroky. Hnědovlasý doktor přišel až k nim.
,,Vše je připravené, slečno Pottsová."
Zatímco asistentka se úlevně usmála, vynálezce se s neskrývaným zájmem hnědovláska prohlížel.
,, Děkuji, doktore Strangei. Máme tu jen malý problém." S tou větou se přísně zadívala na svého zaměstnavatele.
,,Ano, slyšel jsem vaší hádku. Chováte se jako děcko Starku."
Úsměv osloveného se rozšířil. Ale než stačil odpovědět, blondýnka promluvila.
,,Dobře, tak já už půjdu." Na tváři se snažila skrýt vševědoucí úsměv.
Když došla ke dveřím a otočila se viděla už jen velké úsměvy dvou mužů, které byly až děsivě moc blízko sebe.
Možná že láska na první pohled vážně existuje.
Pokud má někdo návrh na jaký ship nebo klidně jenom postavu na 3. Den a na slovo Řešit budu moc ráda za radu, protože mě nic nenapadá.
Tess
ČTEŠ
Marvel Oneshots
FanfictionUdělala jsem si takovou soukromou červencovou výzvu. Každý den jedna jednodílovka ze světa MCU na různé shipy. Žádná práva na postavy mi nepatří. Skvělý cover od AlexAvengers