Abe Min Yoongi and Hakak Yoonji short fanfic [Malay]
Kim yoonji as you/readers
Min yoongi tbz as yoongiShort fanfic. Kindly Vote and comment :3 sorry if bosan saya Masih baru dalam bidang penulisan.
Second storyy~~
Coffee:Min Yoongi by @Hyunnutella
Yoonji memecut laju ke 7Eleven tersebut. Coffee,yer sasarannya ialah untuk mengambil coffee limited edition yang ada muka suga dari BTS itu (bangtan army detected)
Langkahnya dipantaskan. Yelah,namapun limited edition siap ada muka suga yang comel, kacaks lagikan suweg tu and dia pon lambat, tinggal satu jelah coffee tuh.
Jangan salahkan Yoonji. Dia syok layan Run BTS sampai tak sedar Masa -_-"
Baru sahaja dia nak ambik coffee limited edition atas rak tuh, ada satu tangan ambik terlebih dahulu, Lalu pergi tanpa rasa serba salah pon pada Yoonji.
FINE tahu cliche' author tak ada idea nyah kasihani lah author ಥ‿ಥ"haih coffee limited edition yang ada muka suga aka lil meow dari bts tu dah habis.."
Apa pikir Yoonji cam pompuan yg lain ii yg batak plus sendu? Ceh dia Saja jer tuh
Sbb apa? Sebab biasanya dekat wattpad ke apa situation macam ni, mesti pihak lelaki tu akan kesian astu bagi coffee tu en
Lelaki tersebut keluar dri kedai.
Yoonji yg memang menunggu lelaki tu terus bangun Dan memandang sambil tersenyum manis acah acah wanita Korea terakhir giteww."Apa kau pandang pandang ? Pikir ni drama Korea hah aku nak kasi coffee LIMITED EDITION YANG ADA MUKA SUGA YANG HENSEM LAGI SUWEG ni kat ko? heh Never. "
"EII MAMAT NI, AKU TAK HAMAK PON LAH COFFEE LIMITED EDITION TUH. HALAH HALAH BERLAGAK NAK MAMPOS!!"
Lelaki itu pergi tanpa menghiraukan yoonji yang sedang menyumpah seranah dirinya itu..
- TBC -
YOU ARE READING
[C] Coffee |MYG
Sonstiges+Hanya disebabkan satu coffee yang ada muka syugah bts kita dipertemukan Clishenyahತ_ತ •Yoongi X Yoonji ---------------------------------- achievement -3rd rangking in sugabts -1st rangking in yoonji