𝘾𝙊𝙁𝙁𝙀𝙀 𝟖

45 33 5
                                    

Yoongi yang kebetulan lalu disitu ternampak perbuatan Hannah kepada Yoonji. Sebaik sahaja Hannah pergi Yoongi dengan pantas terus berlari kearah Yoonji

"Yah Kim Yoonji!"

Yoonji dengan tidak sengaja berpaling kepada suara yang memanggil dirinya itu, dengan pakaian yang agak basah Yoonji juga perlahan lahan mendekati Yoongi.

"Yoongi...A-apa kau buat dekat sini?"

Yoongi tidak menjawab soalan tersebut sebaliknya dia terus membuka jacket yang dipakainya dan beri kepada Yoonji.

Yoonji yang dapat mengagak apa yang bakal Yoongi lakukan selepas ini terus bersuara memecahkan suasana janggal..

"Yoongi..tak pelah aku ok je basah sikit je ni."

Yoongi agak geram apabila pertolongan yang diberikannya ditolak kerana sifat Yoonji yang terlalu senang maafkan orang tapi amarahnya masih ditahan.

"Ah Takda takda pakai jacket aku ni! kau dah basah ceni pun still nak berdegil kau nak dem-" percakapan Yoongi tergantung kerana Yoonji sudahpun pergi meninggalkannya. Alasannya Malas mahu dengar Yoongi berleter.. Tapi itulah, alasan Yoonji yang sebenar adalah sebaliknya dia masih lagi terkesan dengan apa yang Hannah beritahu tadi jadi berilah dia masa untuk pulihkan perasaannya dulu..

Sejak dari kejadian itu, Yoonji sering mengelakkan diri dari Yoongi. Yoongi yang mulanya rimas dengan perangai Yoonji yang selalu mengacaunva kini menjadi rindu

Ecececececcece abang yoon rindu yoonjii lahhh~~

Yoongi yang tidak sengaja sedang berjalan jalan di koridor ternampak kelibat Hannah yang sedang sibuk bergosip dihadapan kelasnya,tanpa membuang masa dia terus menuju kearah Hannah dan menarik tangannya dengan kasar. Dia tahu mesti Hannah ada kena mengena kenapa Yoonji selalu mengelak darinya malah jika tak sengaja terserempak langsung tidak bertegur sapa didalam kelas mahupun diluar.

-TBC-

[C] Coffee |MYGWhere stories live. Discover now