"Oi perempuan!"
Yoonji yang sedang membasuh mukanya itu menoleh kebelakang. Kelihatan Hannah dan beberapa kawannya disitu.
Yoonji yang memang sudah sedia kenal dengan perangai si hanat tu terus membuat eyeroll naik menyampah dia
Hm tetiba pulak datang bawak geng mesti ada pape niPada mulanya memang Yoonji nak pergi tinggal je dorang semua tu tapi tak bestlah kalau takde aksi buli buli sikit kan :)
"Hm, awak nak pe Hannah?"
Yoonji sengaja menekankan perkataan Awak tu."Eh, kau kenapa nak ber AWAK AWAK pulak dengan aku eh tak payah nak berlagak bagus lah, muka tak seberapa ada hati nak pikat Yoongi"
Muka Yoonji berkerut. Sememangnya dia tidak faham apa yang disampaikan oleh Hannah. Muka tak seberapa!? Dia buta ke apa tak nampak ke muka Yoongi ngan Yoonji tu ada banyak persamaan?!! Author pun tekejoed ngan si hanat ni.
Nak pikat Yoongi? Jujur dia ada hati pada Yoongi.
Tapi dia buat semua itu kerana dia tahu yang Yoongi tidak mempunyai kawan disini.
Bukan sebab mahu pikat Yoongi a.k.a crush barunya."Eun Hannah.Wtf is wrong with you though?? merepek apa ni? Aku tak paham lah."
"Kau dengar sini yer perempuan. Jangan nak menggatal nak dekat dengan Yoongi tu sebab dia.Aku. Punya. Kau sengaja dekat dekat dengan dia nampak Sangat attention seeker. "
"Yoonji kau fikir dia suka kau ke? Pft- dia sendiri bagitau aku yang kau ni semak kesian eh kesian."
kata Hannah lalu meninggalkan Yoonji seorang diri didalam tandas.Yoonji bukan seorang perempuan yang lemah kadang dia langsung tak terasa pun dengan kata kata acah pedas dari Hanat tu tapi kalini lain
Yoonji diam seribu bahasa tak mampu nak balas apa apa terasa bagai ada sesuatu yang tajam telah berjaya mencucuk-cucuk kedalam hatinya.."Y-yoongi pikir aku attention seeker? Aku semak dalam hidup dia?"
Baru sahaja Yoonji nak keluar dari tandas tiba tiba Hannah menyimbah air kearahnya.
"Oops, one more thing dear, kalau tak nak jadi macam ni lagi, like what i said jangan dekat dengan Yoongi paham?"
Tanpa sedar air mata Yoonji perlahan lahan jatuh sebaik sahaja Hannah pergi.
"Y-yoonji?"
-TBC-
YOU ARE READING
[C] Coffee |MYG
Casuale+Hanya disebabkan satu coffee yang ada muka syugah bts kita dipertemukan Clishenyahತ_ತ •Yoongi X Yoonji ---------------------------------- achievement -3rd rangking in sugabts -1st rangking in yoonji