Probudil jsem se do krásného rána,svítilo hezky slunce.zvedl jsem se ze stále spícího dreama a vzal si na hlavu korunu.došel jsem do mého pokoje a převlékl jsem se protože tady nebudu chodit v moderním oblečení jak nějaký youtuber.byl jsem sice na svojí kariéru pyšný ale být s dreamem a být králem je dost velká zábava.vyšel jsem ven a viděl jsem že wilbur s tommym odklízejí spadený strom,dream jak vidím tak jim všem nedal práci jen aby byli vojsko.nevadilo mi to každá práce se hodí,chtěl jsem jít dreama vzbudit ale nebyl v pokoji.tak jsem se koukl do jídelny jop tady je,no taky bych si mohl dát.sednul jsem si vedle dreama a vzal jsem si kus perníku,chvíli jsme si povídali ale pak přiběhl tubbo."pane pane!..venku na vašeho vojáka neboli sapnapa spadl strom!"sakra..pošlete za mnou skeppyho".skeppy byl na tomto hradě zdravotník nebo spíš se v tom vyznal ale asi ho zdravotníkem pasuju.rychle jsem s dreamem a skeppym za zády doběhl za sapnapem.dýchal jen byl omráčený,díky bohu ten strom tak těžký nebyl takže jsme ho nadzvedli a skeppy rychle sapnapa vytáhl.potom nevím co se dělo protože jsem jen viděl jak skeppy běží se sapnapem do nemocničního pokoje.ale rozhodl jsem se to říct karlovy aby věděl co jeho příteli je,došel jsem za Karlem a on se na mě podíval s otazníkem na tváři."sapnap měl nehodu.."co je mu!?"klid je v pořádku je na nemocničním pokoji skeppy ho kontroluje takže víc zjistíš od něj"děkuju".hned co to dořekl tak se rozběhl po směru do nemocničního pokoje,jak jinak má starost.
Já se začal procházet po hradě,ale cestou jsem stejně zašel za dreamem zrovna byl v místnosti kde se cvičí vojáci.zaklepal jsem a dream mě pozval dovnitř"poklonit"všichni se mi poklonili i dream,je to zvláštní pocit ale krásný."jen se jdu kouknout jak vám to jde"hezky z tady sama by se mohl stát výborný voják"to jsem rád".potřásl jsem si se samem a on se usmál,potom jsem ale musel jít domluvil jsem si se skeppym že mu dám jinou práci.byl v korunovačním sále "ahoj"ahoj skeppy vím že jsi byl doteď voják ale dokud nebude nějaká dost špatná válka,tak by jsi mohl být zdravotník"dobrý nápad moc mě ta práce baví"."dobře užívej a teď ti ukážu tvojí místnost",prošel jsem hrad celý takže jsem místnost pro zdravotníka.byla zničená ale niky to s úsměvem uklidila a dodala tam krásné kytky.došli jsme teda tam a skeppy se zaradoval,abych vám to popsal.byl tam stolek se židlí na tom stole byl ne moc moderní počítač a také papíry s perem.v dalším rohu bylo lehátko pro pacienty a závěs,pak už tam byla jen skříňka s léky a koš.hned vedle byla koupelna ne moc moderní ale ušlo to,skeppy mě obejmul "děkuju"nemáš zač".nevím jak si skeppy týhle místnosti nemohl všimnout,byla hned naproti třem nemocničním pokojům.v jednom z nich ležel sapnap a vedle něj seděl karl,potom tam hned zašel skeppy s nějakými léky.
Najednou mě za rameno chytil dream,sakra ten mě vyděsil.ale jen mi řekl že je oběd a na ten se sakra těšim.(idk vymyslete si jídlo který milujete)došli jsme do jídelny a tam už byli všichni kromě vojáků ty jí až po nás ale ty zkušenější jsme pustili dovnitř.dojedl jsem a odnesl talíř,měl jsem namířeno do mého pokoje kde seděl dream.předběhl mě "copak?"no jen jsem tě chtěl...obejmout".obejmul mě a řekl mi dobrou noc,awh tohle mi přišlo roztomilý.sundal jsem si korunu a převlíkl jsem se,lehl jsem si do postele a usnul jsem.
ČTEŠ
Nový Král •dnf fanfikce•
FanfictionGeorge si žije svůj normální život, ale v tom se objeví v jednom království.sám neví jak se tam dostal,a najde si nové přátelé možná i něco víc?to se dozvíme.