Ráno jsem se vzbudil v docela velké zimě,co je vlastně za datum?zeptám se dreama ten to snad bude vědět,zvednul jsem se a převlíkl.došel jsem do dreamovo pokoje,zrovna si zapínap masku."ehm..georgi než se na cokoliv zeptáš měl bych ti něco ukázat"."dobře?"dream ukázal abych si sedl,pomalu jsem se posadil na postel.sedl si naproti mě a vzal moje ruce,položil je na masku"sundej mi jí".zčervenal jsem ale pomalu jsem druhou rukou rozepnul masku,uviděl jsem dreamovo úsměv.měl smaragdové oči a malé pihy na tvářích.měli jsme docela dost u sebe obličeje ale já se odtáhl,musel jsem být červený jak rajče.dream se jen uchechtl,celý dream asi ho zabiju.no ale mě zajímá datum kamaráde ,ale když jsem chtěl zase promluvit dream mi do toho skočil."jsi roztomilej gogy a teď už se ptej"."jaký je datum?"je 14.12."woah to už by mohlo sněžit"to mohlo".usmál jsem se na dreama a rozešel jsem se ven,trošku už chumelilo.tubbo s tommym si hrály na babu a wilbur je asi hlídal,mezitím co je techno okřikoval ať toho nechají.došel jsem za technem a poklepal mu na rameno"ano?"pojď za mnou".poslechl a rozešel se za mnou,došel jsem na plac kde byli terče"tady máš něco na zábavu"děkuju".techno poděkoval a začal střílet do terčů,šlo mu to na boj je velmi dobrý.viděl jsem dreama jak nahání tubba který si vzal jeho meč,jak jinak to je zlobidlo.zakřičel jsem na něj a on ztuhl,asi se mě lekl.jen jsem se usmál a pohledem ukázal na meč,byl sice vyděšený ale podal dreamovi jeho meč.
~další kapitola bude z pohledu skeppyho :3
ČTEŠ
Nový Král •dnf fanfikce•
FanficGeorge si žije svůj normální život, ale v tom se objeví v jednom království.sám neví jak se tam dostal,a najde si nové přátelé možná i něco víc?to se dozvíme.