×kapitola 7×

135 20 0
                                    

Ráno mě vzbudilo teplo,jasně myslím sluneční světlo.dream ještě klidně spal,ani se mu nedivím v tak měkké posteli.pomalu jsem se teda zvedl a nasadil si korunu,vím že teď je dream můj ochránce ale to neznamená že ho nenechám vyspat.vyšel jsem teda ven ze svého pokoje a zašel jsem hned na nádvoří,tam už byl sapnap a cvičil tam ostatní na vojáky.jak jinak když to měli ve smlouvě,"ahoj sape"ahoj Georgi".pozdravil mě s úsměvem sapnap a ostatní se mi poklonili,na tohle bych si měl zvyknout.najednou jsem ale cítil na svých zádech něčí tělo.byl to dream kdo jiný"heh dobré ráno"dobré ráno gogy".tahle přezdívka mě už štve ale dream s ní asi nehodlá přestat.jak vidím tak už má na sobě brnění a v opasku má meč,který jsem mu osobně nechal vyrobit a sám jsem ho dodělal."co dnes budem dělat?"no asi najdu ereta nehodlám si to peklo projít znova".dream na to jen kývl a rozešli jsme se k bráně mého hradu,všude bylo dost velké ticho a klid.najednou jsem ale uslyšel smích ale tenhle smích moc dobře znám.vytáhl jsem dia meč a dream vytáhl svůj krásně fialový meč.a kdo by to jiný byl než eret,dream ale fakt neměl slitování než jsem něco stihl říct eret byl mrtev."ehmm..dobře pomsta"trochu jsem se zasmál ale bylo mi i malinko ereta líto.chtěl jsem se teda vrátit ale dream mě zase někam začal táhnout,"dreame sakra kam jdeme".neodpověděl sakra tajemství nemám rád tak ať to vyklopí,konečně se zastavil.byli jsme na nějaké skále krásně sem svítilo slunce,dream si sedl a stáhnul mě na něj."au"heh promiň jen tu je hezký výhled".má pravdu je tu hezký výhled "mohli by jsme sem chodit co ty na to?"jo klidně".krása takže mám místo kde bude klid a dream což není klidný člověk ale je to můj ochránce a nejlepší kamarád.pomalu si dream lehl čím jsem si radši lehl taky,nechci aby někdo viděl že na dreamovi sedim.to radši na dreamovi budu ležet,už jsem začal usínat dokud se dream nezvedl a nepohladil mě po vlasech."to tady chceš spinkat?"ne dreame jen si zdřímnout"ale tady by se ti něco mohl-"prostě budeme tady"okey".super takže dál spaní na dreamovi,ne že bych dreama miloval jen..jen prostě chci být s ním.zase jsem si lehnul na dreama a koukal jsem na řeku která dole tekla.krása dole rostlo dost kytek a byla tam i jeskyně,vyhříval jsem se teda s dreamem na sluníčku dokud nezačalo pršet.dream se rychle zvedl a donesl mě pod strom,musel jsem se zasmát protože dreamovi málem spadla maska.ale moc bych se nebránil vidět dreamovo obličej bez masky,třeba bych konečně viděl ten jeho úšklepek kterej podle mě skoro vždy má.ale asi si budu muset počkat až dream si tu masku sundá sám.nebudu teda dreama do toho nutit než jsem do myslel jestli se dreama zeptám jestli si sundá masku.tak mě logicky dream vyrušil"asi už půjdem...bude bouřka"dreame?"ano"kurva ne já se na to ptát nebudu.jen čím to teď zamaskovat,"no bolí mě nohy"dobře tak tě ponesu :3".awh dobře teď jsem v tom jeho hlase vyděl ten úsměv,vzal mě teda do náručí a vydali jsme se zpátky do hradu.

Když mě dream konečně donesl do hradu tak jsem si myslel že mě odnese do mého pokoje.ne on mě odnesl do jeho pokoje a položil mě na jeho postel,"what"stejně by jsi kvůli bouřce přilezl".no v tomhle měl dream pravdu,takže jsem si sundal korunu a dal jí na noční stolek.dream si začal sundavat brnění ale potom si sundal i triko,musel jsem totálně zrudnout."v dreamově hlavě:nebudu kvůli gogymu snad spát v tričku"no úplně mi to nevadí že dream nemá triko ale ať se ani neopováží si mě dát na hruď.no že jsem si to mohl myslet,už jsem byl na dreamovo hrudi"heh tak klid a spi"pošeptal dream.dobře je svalnatej a to je hezký ale sakra jsme jen kamarádi.pomalu jsem na dreamovo hrudi usínal jaká krása.

Nový Král •dnf fanfikce•Kde žijí příběhy. Začni objevovat